Aquarius Skrevet 7. oktober 2002 #1 Del Skrevet 7. oktober 2002 Det kan ikke bare jeg som har et batteri som kubber etter 5 skunder i en telefonsamtale. Selv om den er nyoppladet og har 4 prikker på batteriet slår den seg av! Dritttelefon :evil: 3310'en min kan bare brukes til sms. Det er så plagsomt! Er det flere som har det slik, eller var jeg bare uheldig med akkurat min 3310? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 7. oktober 2002 #2 Del Skrevet 7. oktober 2002 Hvor gammel er telefonen din da? Det er vel slik at et batteri varer ca ett år med normal bruk.Bruker man den myyyye, blir levetiden forkortet............... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius Skrevet 7. oktober 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 7. oktober 2002 Den er over litt over ett år, men batteriet har vært dårlig lenge. Men jeg kan vel egentlig ikke forvente mer. Kjøpte jo telefonen billig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2002 #4 Del Skrevet 7. oktober 2002 jeg har det samme med min tlf, den står på 4 streker på batteriet og etter samtale på noen korte minutter kutter den helt ut, får tre pip i ett på batteriet så er den død! Ganske kjedelig. Må legge til at jeg har jo mistet min mobil i gulvet noen ganger, kanskje det er medvirkende årsak? Jeg ønsker meg ny tlf til jul jeg ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 7. oktober 2002 #5 Del Skrevet 7. oktober 2002 Kanskje de gamle nokiaene er bedre, eller så har jeg vært heldig? Min Nokia 5110 (!) har jeg hatt i snart to og et halvt år, og der fungerer batteri slik det skal, nesten uansett! Litt redusert blir jo en hver mobil når det er kaldt ute, verste er vel at kontrasten svikter, men men. Og min mobil har tålt flere liter øl, sigarettgloer, voldelige angrep og uaktsom bruk. Og den har det fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elefantina Skrevet 7. oktober 2002 #6 Del Skrevet 7. oktober 2002 Samme problem med samme telefon. Dritt-telefon!! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 7. oktober 2002 #7 Del Skrevet 7. oktober 2002 Vil ogsaa slaa et slag for NOKIA 5110! :D Kjoepte den som min foerste mobil for nesten 3 aar siden og den er enda i skikkelig god form! Ikke noe problemer med batteriet eller noe. Men saa kjoepte jeg meg 3310 i fjor juni og allerede naa slurer den skikkelig... Ser nok ut som om man maa litt opp i stoerrelse for og faa batterier som varer?! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gustav Skrevet 7. oktober 2002 #8 Del Skrevet 7. oktober 2002 Dem snakker om standby tid, men hva menes med det? Det er da taletiden som er intr. Så er det ikke bare når du selv snakker det brukes batteri. Når andre ringer og når du tar imot sms. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 7. oktober 2002 #9 Del Skrevet 7. oktober 2002 Hei Jeg har en 3310 og den har jeg hatt nesten i 2 år nå. Null problemer med batteriet eller noen annet. Er fornøyd jeg. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maeve Skrevet 7. oktober 2002 #10 Del Skrevet 7. oktober 2002 Jeg har det samme problemet med min Nokia 3310. Den er nesten 2 år gammel og jeg har skiftet batteri en gang! Jeg ønsker meg en ny mobil til jul, men spørs om jeg får det da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 7. oktober 2002 #11 Del Skrevet 7. oktober 2002 Batteriet til 5110 er mye sterkere enn til 3310. Man kan imidlertid kjøpe nytt på Clas Olsson for 160 kroner... Husk at batteriene skal først lades HELT ut før det lades første / 2 gang ... Deretter må man la det lades helt ut med gjevne mellomrom.... "klattlading" er ikke bra for batteriene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 7. oktober 2002 #12 Del Skrevet 7. oktober 2002 Så er det ikke bare når du selv snakker det brukes batteri. Når andre ringer og når du tar imot sms. Det brukes batteri hele tiden, ligger den i solsteken tappes batteriet, har du skjermsparer tappes batteri, har du på lyden på knottene - tappes batteri fortere, spiller du - tappes batteri, ringer du eller sender sms tappes batteri......etc etc.... Ellers sies det at Biltema skal ha billige og bra batterier - men har ikke prøvd det selv.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius Skrevet 7. oktober 2002 Forfatter #13 Del Skrevet 7. oktober 2002 Vedder på at det er taktikken til Nokia. Produsere mobiler med dårlige batteri, slik at vi oftere må kjøpe nye mobiler, og de tjener penger. :-? Kanskje mitt batteri ble ødelagt da jeg mistet mobilen i en dam? Det er en stund siden nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2002 #14 Del Skrevet 8. oktober 2002 har samme problem m min 3310 i tilleg så ringer den ikke selv når jeg har lyd på,vet ikke hva det er den vibrerer bare:(noen som har peiling? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 8. oktober 2002 #15 Del Skrevet 8. oktober 2002 Jeg kan heller ikke snakke i min Nokia 3310 i fem minutter uten at telefonen slår seg av på grunn av dårlig batteri. Og akkurat når jeg nettopp hadde ladet telefonen... :evil: Skikkelig drittbatteri. Jeg har hatt min mobil i 1 1/2 år og den har vært dårlig fra begynnelsen av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
choop Skrevet 9. oktober 2002 #16 Del Skrevet 9. oktober 2002 Jeg har hørt om mange som har opplevd/opplever det samme. Dritttelefon asså! Det virker ikke som om det hjelper å klage heller. Venninnen min kjøpte nytt batteri,men det funket heller ikke... Hva skal man DA gjøre?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. oktober 2002 #17 Del Skrevet 9. oktober 2002 batteriet på min 3310 tåler heller ikke mer enn en dags bruk, hvis jeg snakker lite i den(5-10min).Snakker jeg mer kan jeg ikke regne med mer enn en halv dag... Hadde 5110 før, og batteriet der holdt MYE lenger..... Kan jo ha en sammenheng med at jeg mistet den i en dam for noen måneder siden. Da fungerte den ikke på en uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 10. oktober 2002 #18 Del Skrevet 10. oktober 2002 Har ikke dette problemet med min 3330?.... :o Den funker helt fint, batteriet holder flere dager.. Og den er litt over 1 år gammel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 10. oktober 2002 #19 Del Skrevet 10. oktober 2002 Har samme problem. Og av og til når batteriet er tomt (prøver å tømme det heilt innimellom for om mulig å få det litt bedre), og et puttar inn ledninga for å lade, slår på telefonen, kjem det der lade-tegnet opp og like etterpå sloknar telefonen!! ARGH! Ganske irriterande at batteriet sloknar SJØLV OM ledninga står i. Det skulle ikkje gå an.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter #20 Del Skrevet 10. oktober 2002 puttar inn ledninga for å lade' date=' slår på telefonen, kjem det der lade-tegnet opp og like etterpå sloknar telefonen!![/quote'] Kjenner til det problemet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå