Gå til innhold

Når møtte du daten sine venner? Hva er for tidlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som spørsmålet sier: når mener du man bør møte hans venner for første gang, og hva er for tidlig?

Anonymkode: c85ff...f91

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det finnes det jo ikke noe fasit-svar på, dere burde kanskje vente til dere begge selv føler det naturlig og greit å inkludere vennekretsen i forholdet deres. Du omtaler han som "daten" din. Jeg vet ikke helt hva du legger i det, men jeg hadde neppe vært veldig ivrig på å la daten min møte vennene mine. Jeg hadde heller ventet til at jeg kunne kalle henne kjæresten, altså at jeg visste at det var noe stabilt og forhåpentlig langvarig.

Endret av StripeteM
Skrevet

Vi har vert sammen i 1 år men har ikke møtt noen av vennene hans 😅 Tror ikke han har noen venner heller 🤔 Han har møtt mine

Anonymkode: 5be06...b61

Skrevet

Veldig avhengig av alder og situasjon. Som ung møtte jeg vel kjæresters venner veldig fort. Som voksen med barn nå foretrekker jeg å vente til jeg ser om det ser ut til å bli noe varig.

Skrevet

Er det er seriøst forhold så kan det jo aldri være for tidlig. :) 

Første kjæresten min, altså da møtte jeg jo både vennene og han nesten samtidig så vi var liksom kjente fra start. Jeg lekte jo med bestevennen hans når jeg var 9 liksom så ja. :P 

Eksen noe av det samme, vi visste til en viss grad hvem vi var før vi datet og jeg kjente jo til vennene hans, var på hils lenge før vi var sammen liksom. Men sånn besøk/vennetreff og sånn da tror jeg vi var på en greie etter å ha datet/vært sammen et par uker. 

Men her har jeg blitt "kurtisert" i lang tid på forhånd så det hadde vært rart om ikke vennene deres visste noe med tanke på at vi vanket i samme kretser og det tar litt tid før jeg tar agnet. :ler:

Nå har jeg barn og er gammel så hvis jeg skulle rotet meg borti noe nå så ville jeg tatt det så seint som overhodet mulig.

Skrevet

Samme dag som vi møttes, på festival 😅 

Anonymkode: 52a89...c5f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...