Jentepå19år Skrevet 1. september 2021 #1 Skrevet 1. september 2021 (endret) Heisann! jeg startet på aduvanz på mandag jeg har tidlugere gått på ritalin som ikke gidde meg noe som helst virkning. Jeg er sikkelig dårlig nå og har vært det konstant siden jeg startet. Jeg er veldig kvalm og jeg har ingen matlyst! Jeg er avslappet og sikkelig trøtt når jeg skal sove men jeg ligger bare i senga å får aldri til å sove og det syns jeg er veldig merkelig med tanke på att jeg ikke tenker på noe som påvirker dette med å ikke klare å sove.. Jeg har veldig panikk for å kaste opp og den panikken kjenner jeg på nå! jeg vet att lite mat og null søvn kan føre til kvalme men jeg får helt panikk! noen her som har opplevd det samme og evetuelt hvor lenge var dere uten noe søvn? Gjerne svar for jeg har sikkelig panikk! Delryddet for medisindosering. _popcorn_, mod Endret 2. september 2021 av _popcorn_
Jodaneida Skrevet 1. september 2021 #2 Skrevet 1. september 2021 Snakk med psykiateren/legen. Mulig det ikke er riktig medsin for deg. Lite matlyst er helt vanlig, ikke å få sove er også vanlig. Kvalme kommer som følger av lite mat og søvn. Ta medisinen så tidlig som mulig, å spis uansett om du er sulten eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå