Gjest Mzfire Skrevet 6. oktober 2005 #41 Skrevet 6. oktober 2005 Hvis dere har råd til å betale noen tusen i mnd på lån til bryllupet, hvorfor ikke heller la være å ta lån og spare disse pengene til dere har råd? Jeg skal ikke si noe om andres dømmekraft, men for meg hadde det vært helt uaktuelt å ta opp lån for et bryllup. Gift blir man uansett, og det er jo det viktigste. ← Jo da du har et poeng der Arkana. Men når man til slutt velger å ta opp et lån som man må nedbetale så har man jo tilslutt betalt sitt eget bryllup... Selv vet jeg ikke hva vi kommer til å gjøre. Er så lenge til enda. Jeg og mannen har ikke planlagt å ta opp lån. Men jeg gidder ikke å fordømme noen og se ned på brudepar som tar opp lån. Ut fra denne diskusjonen så er vi så forskjellige. Jeg respekterer de som vil ta opp lån jeg. Samme som jeg respekterer de som har spart. Uten å himle med øya og syns det er helt høl i hodet. Virker som "normalen" her inne er i mot lån til bryllup. Det som er det mest korrekte. Måtte bare blande meg i denne diskusjonen..
Gjest Gamle Alex Skrevet 6. oktober 2005 #42 Skrevet 6. oktober 2005 Jeg er enig med Arkana. Å ha bryllupsfest på lånte penger blir helt feil for meg. ← det er detjeg har prøvd å si hele tiden
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå