Ayesh Skrevet 1. september 2021 #1 Skrevet 1. september 2021 Hei Babyen er 3.5 mnd gammel og har i hele i dag hostet en del. Det er ikke noe særlig rennende nesa enda men hoster og jeg kan høre hun har anderledes stemme. Akkurat nå er klokka 23 og jeg vekket henne for amming. Hun gråter pga vondt i halsen. Hva kan jeg gjøre eller hva kan jeg gi henne? Jeg fullammer. Ikke begynt med fast føde enda
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #2 Skrevet 1. september 2021 Ayesh skrev (26 minutter siden): Hei Babyen er 3.5 mnd gammel og har i hele i dag hostet en del. Det er ikke noe særlig rennende nesa enda men hoster og jeg kan høre hun har anderledes stemme. Akkurat nå er klokka 23 og jeg vekket henne for amming. Hun gråter pga vondt i halsen. Hva kan jeg gjøre eller hva kan jeg gi henne? Jeg fullammer. Ikke begynt med fast føde enda Ikke gi henne noe annet enn morsmelk før du har snakket med lege. Morsmelk er det beste hun kan få og inneholder alle antistoffene hun trenger. Hadde kanskje ville droppet å vekke henne siden hun er syk, søvn er beste medisin. Men viktig å følge med på allmenntilstand 😌 Anonymkode: 18554...91f 3
Ayesh Skrevet 2. september 2021 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ikke gi henne noe annet enn morsmelk før du har snakket med lege. Morsmelk er det beste hun kan få og inneholder alle antistoffene hun trenger. Hadde kanskje ville droppet å vekke henne siden hun er syk, søvn er beste medisin. Men viktig å følge med på allmenntilstand 😌 Anonymkode: 18554...91f Takk kan jeg gi henne flytende paracet? Vil det hjelpe litt? Ts
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #4 Skrevet 2. september 2021 Ayesh skrev (1 minutt siden): Takk kan jeg gi henne flytende paracet? Vil det hjelpe litt? Ts Ring fastlegen din, de åpner nå Anonymkode: 18554...91f 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #5 Skrevet 2. september 2021 Når så små barn er syke, er det best å kontakte lege for råd. Anonymkode: ef375...00d 3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #6 Skrevet 2. september 2021 Ayesh skrev (6 timer siden): Takk kan jeg gi henne flytende paracet? Vil det hjelpe litt? Ts Nei. De skal ha stikkpiller, flytende Paracet har søtstoff som så små barn ikke skal ha. Ring legen din!! Anonymkode: 3b8d3...5e5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå