Djungelvrål Skrevet 1. september 2021 #1 Skrevet 1. september 2021 Dette er et fantastisk produkt, like tynt og lett som en øyekrem. Nøytraliserer blått/lilla perfekt og legger seg ikke i linjer/kaker seg etter kort tid. La den i to lag i dag med ringfingeren og glattet litt ut med beautyblender før jeg pudret lett, har følt meg så bra i dag. Har mange concealere som dekker litt bedre men de kaker seg også mer. Billig er den også, lurer på å kjøpe fler så jeg har et lite lager. Løp og kjøøøøp! https://www.kicks.no/milani/makeup/base/concealer/supercharged-brightening-under-eye-tint-concealer-120-peach?gclid=CjwKCAjwybyJBhBwEiwAvz4G79ZdACHGk2pjdZdV9ClNow2eRXHn0_EpiNhtB1H2amGANKezGbfobRoCbiIQAvD_BwE
Bacteria Skrevet 1. september 2021 #2 Skrevet 1. september 2021 Takk for tips! Hvilken farge ville du kjøpt til en ganske lys hudtone?
Djungelvrål Skrevet 1. september 2021 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2021 Bacteria skrev (3 minutter siden): Takk for tips! Hvilken farge ville du kjøpt til en ganske lys hudtone? Jeg ville satse på å kjøpt begge, tror kanskje den rosa er ganske lys. Du kan evnt blande de. Sjekk om det er videoer om den på youtube, da kan du få en ide om hvor lys den lyseste er. Jeg har peach men så er jeg litt brun nå så den passer perfekt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå