AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #1 Skrevet 1. september 2021 Har aldri hatt dette problemet før, nesten egentlig heller motsatt. Har møtt en fyr i det siste som jeg synes er fantastisk på alle måter, sexen er utrolig god hvis vi får det til, men jeg sliter sånn med å få "glid". Kan det hende at jeg i underbevisstheten ikke er tiltrukket ham og det er problemet? Anonymkode: 120de...55e
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #2 Skrevet 1. september 2021 Om du blir kåt og det pirrer i hele kroppen, men vaginaen ikke produserer glid, så er det på tide å ta seg en tur til gynekologen. Det er et tegn på at noe ikke er som det skal der nede. Anonymkode: adf39...e33
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #3 Skrevet 1. september 2021 Kan hende du har en slags prestasjonsangst? Anonymkode: e0570...e9b 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #4 Skrevet 1. september 2021 Ikke alltid kroppen er enig i hodet. Anonymkode: 8b4f4...776 1
Fioljenta Skrevet 2. september 2021 #5 Skrevet 2. september 2021 For meg høres det it som prestasjonsangst. Og det blir bare mindre glid jo mer du grubler. Klarer du å nyte og kaste tanken om lite glid? Alternativt kan dere bruke litt glidemiddel - bare for å få deg i gang. Menssyklus, tanker, stress, hvor mye væske du har drukket, lengde på forspillet, prestasjonskrav, tenningsnivå, trygghet, hormoner etc… mye spiller inn. Min erfaring er at det er lurt å akseptere at iblant er det bare mindre glid i stedet for å gruble på hvorfor. 💜 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå