AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #1 Skrevet 1. september 2021 Jeg dusjer hver dag, og av og til annen hver dag hvis jeg er alene (kattevask). De dagene hvor jeg går uten å dusje på 2 dager så får jeg så ekstrem kløe i hodebunnen. Dette klør så at jeg begynner å blø, det svir og blir sår i hodebunnen. Dette har jeg hatt i kanskje et halvt år. Det kan også lukte vondt noen ganger. Hva kan dette være? flere som har det sånn? vil gjerne ha det vekk fortest mulig. Kommer noe hvitt når jeg klør, og lurer på om det er balsam rester. Lukten går selvfølgelig vekk når jeg dusjer håret, men sårende leges ikke så fort før det begynner å klø igjen. Helt sykt vondt når jeg farger håret og det kommer i sårene. Håper på svar :) Beklager for et ekkelt innlegg. Anonymkode: 718ba...057
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #3 Skrevet 1. september 2021 Jeg hadde det ganske likt. Kom en del store flak ut som jeg trodde var flass. Viste seg at jeg hadde psoriasis og fikk et middel av fastlegen. Gå til legen og få riktig diagnose Anonymkode: 79d4c...d46
Rosa Sitron Skrevet 2. september 2021 #4 Skrevet 2. september 2021 11 hours ago, AnonymBruker said: Jeg hadde det ganske likt. Kom en del store flak ut som jeg trodde var flass. Viste seg at jeg hadde psoriasis og fikk et middel av fastlegen. Gå til legen og få riktig diagnose Anonymkode: 79d4c...d46 Samme her.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #5 Skrevet 2. september 2021 Tørr hodebunn pga. overvasking. Vask håret sjeldnere. Smør inn hodebunnen med olje. Anonymkode: b8a2b...08b 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #6 Skrevet 2. september 2021 Hva med en tur til legen? Anonymkode: baa5a...53d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå