AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #1 Skrevet 1. september 2021 Jeg har vært gift i under ett år, kona sier hun tviler på forholdet. Hun sier hun har mistet følelsene for meg og sier til meg at hun tviler på forholdet flere ganger pr uke. Jeg har spurt hva jeg kan gjøre, men det er ingenting som hjelper sier hun. andre som har vært i samme situasjon? Anonymkode: dfbeb...560
Gjest Elder Millennial Skrevet 1. september 2021 #2 Skrevet 1. september 2021 Det er dessverre sånn av og til, at man vokser fra hverandre og mister den gode følelsen i forholdet. Men hvis hun sier hun har mistet følelsene, hvorfor går hun ikke da? Sier hun at hun tviler på forholdet mange ganger i uken? Det virker uholdbart å ha det slik over tid. Enten så må dere jobbe med forholdet sammen eller så må dere gå hver deres veg. Hun kan ikke fortsette å si slike ting uten at dere gjør noe med det.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #3 Skrevet 1. september 2021 Hvordan fungerer livet deres sammen? Anonymkode: 77952...b9d 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #4 Skrevet 1. september 2021 Hun må i det minste fortelle hvorfor og hva dere eventuelt må jobbe med. Om hun ikke gjør det, og bare fortsetter med å si slikt, uten å faktisk gå, vil jeg kalle det psykisk vold. Anonymkode: 155f1...62f 5
Fioljenta Skrevet 2. september 2021 #5 Skrevet 2. september 2021 Det der høres vondt ut!!! Selv har jeg masse tro på kjærlighetsspråk. Kanskje du kan gjøre et eksperiment der du prøver å lære deg hennes språk flytende? 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #6 Skrevet 2. september 2021 Fioljenta skrev (1 minutt siden): Det der høres vondt ut!!! Selv har jeg masse tro på kjærlighetsspråk. Kanskje du kan gjøre et eksperiment der du prøver å lære deg hennes språk flytende? Det der er det dummeste jeg har hørt. Mann 42. Herregud, hva er det med dere kvinner iblant og guider for alt mulig? Verden har litt flere nyanser enn deres guide med det ene og andre. Hun er lei, men vil ikke ut pga tryggheten. Sikkert også pga økonomi. Så hun blir. Søk deg bort TS, om så kun for noen kvelder i uken. Anonymkode: 4437f...1bf 1
Fioljenta Skrevet 2. september 2021 #7 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det der er det dummeste jeg har hørt. Mann 42. Herregud, hva er det med dere kvinner iblant og guider for alt mulig? Verden har litt flere nyanser enn deres guide med det ene og andre. Hun er lei, men vil ikke ut pga tryggheten. Sikkert også pga økonomi. Så hun blir. Søk deg bort TS, om så kun for noen kvelder i uken. Anonymkode: 4437f...1bf Godt mulig at det er et teit tips. Jeg har jo ingen anelse om hva som foregår annet enn det TS har skrevet. Ikke er jeg samlivsekspert heller. 😞 Men. Jeg vet at da jeg var usikker på ham og forholdet vårt, var det egentlig fordi jeg var usikker på kjærligheten vår. Jeg visste bare ikke at det var derfor. Da gjør kjærlighetsspråk faktisk underverker. (TS, håper du sorterer rådene og at dere eventuelt søker profesjonell hjelp.) 6
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #8 Skrevet 2. september 2021 Fioljenta skrev (Akkurat nå): Godt mulig at det er et teit tips. Jeg har jo ingen anelse om hva som foregår annet enn det TS har skrevet. Ikke er jeg samlivsekspert heller. 😞 Men. Jeg vet at da jeg var usikker på ham og forholdet vårt, var det egentlig fordi jeg var usikker på kjærligheten vår. Jeg visste bare ikke at det var derfor. Da gjør kjærlighetsspråk faktisk underverker. (TS, håper du sorterer rådene og at dere eventuelt søker profesjonell hjelp.) Så da googlet du deg frem til hva kvinner over 50 har funnet på nett? Merkeligste opplegg jeg har vært borti. Dette er iallefall ikke noe for menn. Hvis kona min hadde kom med slikt tull, hadde jeg bare onanert istedet. Anonymkode: 4437f...1bf
Tone83 Skrevet 2. september 2021 #9 Skrevet 2. september 2021 Jeg hadde sagt at hun må dra hvis hun ikke har følelser for deg. Hun kan ikke henge rundt og «torturere» deg med usikkerheten.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #10 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så da googlet du deg frem til hva kvinner over 50 har funnet på nett? Merkeligste opplegg jeg har vært borti. Dette er iallefall ikke noe for menn. Hvis kona min hadde kom med slikt tull, hadde jeg bare onanert istedet. Anonymkode: 4437f...1bf Du forstår at kona di er glad i deg fordi hun gir utrykk for det på en måte du forstår og antagelig bruker selv tilbake. Når to har forskjellig måte å utrykke det på, blir det problemer. Anonymkode: 469a2...f57 3
Fioljenta Skrevet 2. september 2021 #11 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så da googlet du deg frem til hva kvinner over 50 har funnet på nett? Merkeligste opplegg jeg har vært borti. Dette er iallefall ikke noe for menn. Hvis kona min hadde kom med slikt tull, hadde jeg bare onanert istedet. Anonymkode: 4437f...1bf Nope. Skal jeg nevne en ting som har vært viktig for oss som par, så er det at vi tidlig lærte om kjærlighetsspråk. Vi leste en bok sammen om det og da falt mange brikker på plass. Ikke sikkert det er løsningen for alle, men for oss har det fungert gull. 😉 4
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #12 Skrevet 2. september 2021 Fioljenta skrev (Akkurat nå): Nope. Skal jeg nevne en ting som har vært viktig for oss som par, så er det at vi tidlig lærte om kjærlighetsspråk. Vi leste en bok sammen om det og da falt mange brikker på plass. Ikke sikkert det er løsningen for alle, men for oss har det fungert gull. 😉 Hehe. Tror mannen din bruker den på andre jenter også Jatte med ja, kjenner til den. Hehe Anonymkode: 4437f...1bf
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #13 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hun må i det minste fortelle hvorfor og hva dere eventuelt må jobbe med. Om hun ikke gjør det, og bare fortsetter med å si slikt, uten å faktisk gå, vil jeg kalle det psykisk vold. Anonymkode: 155f1...62f Det er da ikke "fysisk vold" å si at en vil ut av et forhold. Det er normalen i 2021. Et forhold må og skal vare kun til en eller begge ikke opplever at de har bedre livskvalitet i forholdet enn utenfor forholdet. Hva den enkelte legger i det er personlig og ikke noe man "diskuterer". Dette er ikke 1890, heller. Folk forblir ikke sammen etter at det ikke gir rasjonell mening. Gitt at ts virkelig er glad i sin partner og ikke glad i å beholde henne for sin egen del er å avslutte et forhold hun ikke har glede av selvsagt også for han en glede. Jeg mistenker at enten ts eller partneren eller begge er del av et religiøst miljø, siden de giftet seg i moderne tid og tydelig når forholdet skrantet. Anonymkode: fb709...5c1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #14 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hehe. Tror mannen din bruker den på andre jenter også Jatte med ja, kjenner til den. Hehe Anonymkode: 4437f...1bf Bare fordi du er en idiot betyr ikke at alle andre er det. Anonymkode: 73c5b...20d 5
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #15 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bare fordi du er en idiot betyr ikke at alle andre er det. Anonymkode: 73c5b...20d Hvis en dame kommer med slikt kjærlighetsspråk-piss, så tror jeg en hver menn himler med øynene og flirer godt på innsiden jo Anonymkode: 4437f...1bf
Hannah80 Skrevet 2. september 2021 #16 Skrevet 2. september 2021 Huff. Dere har ikke vært gift i ett år engang, og hun tviler allerede på forholdet.
Rosatoast Skrevet 2. september 2021 #17 Skrevet 2. september 2021 (endret) AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg har vært gift i under ett år, kona sier hun tviler på forholdet. Hun sier hun har mistet følelsene for meg og sier til meg at hun tviler på forholdet flere ganger pr uke. Jeg har spurt hva jeg kan gjøre, men det er ingenting som hjelper sier hun. andre som har vært i samme situasjon? Anonymkode: dfbeb...560 Hvorfor gifte seg, når ekteskapet bryter etter så kort tid? Etter å ha lest svarene dine TS, så ser det ut som at det faktisk er du som er problemet i forholdet deres. Virker ikke som at du er så moden i hodet ditt, ei heller vet eller kjenner på ekte kjærlighet. Kona di er nok lei av å leve i ett en-veis-forhold. Endret 2. september 2021 av Rosatoast
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #18 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis en dame kommer med slikt kjærlighetsspråk-piss, så tror jeg en hver menn himler med øynene og flirer godt på innsiden jo Anonymkode: 4437f...1bf Okei. Så hvis du sier til dama di at du for eksempel trenger fysisk nærhet for å føle at hun er glad i deg, så er det greit at hun driter i det fordi det er ikke slik hun viser kjærlighet? Anonymkode: d3d4c...bbf
Gjest Acer Skrevet 2. september 2021 #19 Skrevet 2. september 2021 (endret) AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg har vært gift i under ett år, kona sier hun tviler på forholdet. Hun sier hun har mistet følelsene for meg og sier til meg at hun tviler på forholdet flere ganger pr uke. Jeg har spurt hva jeg kan gjøre, men det er ingenting som hjelper sier hun. andre som har vært i samme situasjon? Anonymkode: dfbeb...560 Sanneleg ikkje alltid like enkelt å vera menneske !. Misstenksomhet har tatt "knekken" på mange forhold. Mange kvinner oppfatter nok idag partneren mer som en omsorgsperson en kjæreste. Endret 2. september 2021 av Skybe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå