H a n n e Skrevet 1. september 2021 #1 Skrevet 1. september 2021 Her ligger mannen rett ut med feber og leddsmerter. Han tok dose 2 i går. Han har tatt en ibux og en paracet, men han føler seg ikke så mye bedre. Tips til hva som kan lindre? Jeg tok dose 2 i dag å gruer meg til de neste dagene. Håper jeg slepper unna 🤞🏻🤞🏻 2
Mezzosoprena Skrevet 1. september 2021 #3 Skrevet 1. september 2021 Væske, smertestillende og hvile... Er det virkelig så krise å føle seg litt guffen da? 4
H a n n e Skrevet 1. september 2021 Forfatter #4 Skrevet 1. september 2021 Det er vel ingen som liker å føle seg guffen vel? Man vil nå vel helst unngå det 🤷🏼♀️ 4
Muskath Skrevet 1. september 2021 #5 Skrevet 1. september 2021 Jeg tror Paracet hjelper bedre enn Ibux. Noe godt å drikke, te eller brus som du liker. Ellers må man bare ta tiden til hjelp.
Nikitaspin Skrevet 2. september 2021 #6 Skrevet 2. september 2021 Så på netflix, drakk masse vann og koblet ut hjernen.
Naza Skrevet 2. september 2021 #8 Skrevet 2. september 2021 Paracet og Ibux. Følte ibuxen tok smertene i kroppen og feberen, mens Paracet tok hodepinen. Klinket til med en Ibux og en Paracet i går kveld når feberen kom snikende igjen. I dag er jeg forholdsvis helt fin. Over to døgn siden jeg tok moderna dose 2.
Bekymraa Skrevet 2. september 2021 #9 Skrevet 2. september 2021 Det var ubehagelig med feber, muskelsmerter og hodepine i 2 døgn men jeg visste jo at det gikk over. Jeg tenker at dette må man tåle og så får man heller ta en paracet hvis man sliter med å sove.
H a n n e Skrevet 3. september 2021 Forfatter #10 Skrevet 3. september 2021 Jeg var heldigere enn mannen min. Kun øm/gangsperre i hånda og trøtt. 🤗
Splittbinders Skrevet 3. september 2021 #11 Skrevet 3. september 2021 Paracet eller Ibux for å ta vekk det verste ubehaget. Og ellers bare sove, slappe av, drikke vann. Ta tiden til hjelp. Hvis man får en skikkelig reaksjon i form av feber, frostrier, muskelverk etc så er det vel ikke så mye du kan gjøre for å få ALT helt vekk. Du kan lindre noe med smertestillende, men vil nok likevel ha behov for ro og hvile. Men for det store flertallet går det jo over relativt raskt, i løpet av et døgn eller to.
Anbefalte innlegg