Gå til innhold

Hva hjalp deg når du fikk reaksjoner på vaksinedose 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her ligger mannen rett ut med feber og leddsmerter. Han tok dose 2 i går. Han har tatt en ibux og en paracet, men han føler seg ikke så mye bedre. Tips til hva som kan lindre? Jeg tok dose 2 i dag å gruer meg til de neste dagene. Håper jeg slepper unna 🤞🏻🤞🏻

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Væske, smertestillende og hvile...

Er det virkelig så krise å føle seg litt guffen da?

• Liker 4
Skrevet

Det er vel ingen som liker å føle seg guffen vel? Man vil nå vel helst unngå det 🤷🏼‍♀️ 

• Liker 4
Skrevet

Jeg tror Paracet hjelper bedre enn Ibux. Noe godt å drikke, te eller brus som du liker. Ellers må man bare ta tiden til hjelp.

Skrevet

Så på netflix,  drakk masse vann og koblet ut hjernen. 

Skrevet

Paracet og Ibux. Følte ibuxen tok smertene i kroppen og feberen, mens Paracet tok hodepinen. Klinket til med en Ibux og en Paracet i går kveld når feberen kom snikende igjen. I dag er jeg forholdsvis helt fin. Over to døgn siden jeg tok moderna dose 2.

Skrevet

Det var ubehagelig med feber, muskelsmerter og hodepine i 2 døgn men jeg visste jo at det gikk over. Jeg tenker at dette må man tåle og så får man heller ta en paracet hvis man sliter med å sove.

Skrevet

Jeg var heldigere enn mannen min. Kun øm/gangsperre i hånda og trøtt. 🤗

Skrevet

Paracet eller Ibux for å ta vekk det verste ubehaget. Og ellers bare sove, slappe av, drikke vann. Ta tiden til hjelp. 

Hvis man får en skikkelig reaksjon i form av feber, frostrier, muskelverk etc så er det vel ikke så mye du kan gjøre for å få ALT helt vekk. Du kan lindre noe med smertestillende, men vil nok likevel ha behov for ro og hvile. 

Men for det store flertallet går det jo over relativt raskt, i løpet av et døgn eller to.

• Opprett ny...