AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #1 Skrevet 1. september 2021 Jeg har en kjæreste som jeg knapt er sammen med. Han er veldig opptatt med jobben sin og det samme er jeg. Vi har barn på hver vår kant. Jeg ønsker meg flere barn, mens han er ferdig. Ser hverandre maks 1-2 ganger i mnd. Savner han ikke så mye igrunn 🤷♀️ Vi bor 2 timer kjøring fra hverandre. Så møter må planlegges godt i forkant. Ganske forskjellige personligheter også. Jeg liker å planlegge, jeg er organisert og ryddig. Liker ikke å være impulsiv. Jeg er veldig aktiv. Han er rotete, planlegger ingenting, er impulsiv. Han er veldig lat 😆 likevel hadde vi det ganske gøy sammen. Aldri kranglet aldri om noe. Men møtene blir så sjeldent og føler bare at det gir meg så lite 🤷♀️ beste fremgangsmåte ? Ønsker å skilles som venner. Anonymkode: bab61...eb7
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #2 Skrevet 1. september 2021 Du får snakke med han da vet du, hvis du vil ha en vennskapelig avslutning. Si som du skrev her, at du synes dere er for forskjellige og har forskjellige ønsker for fremtiden. Anonymkode: 1791e...3e9 5
Gjest Elder Millennial Skrevet 1. september 2021 #3 Skrevet 1. september 2021 Du må jo nesten bare hoppe i det. Avtale å møtes og si det til han med en gang. Det vanskeligste er å ta de første skrittene, bår du bare har begynt samtalen så går nok det meste av seg selv. Du har jo allerede skrevet her hva du burde si til han. De fleste har vel ett håp om å skilles som venner, men du kan ikke forvente det på forhånd💗Lykke til da🤞💗
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå