Gå til innhold

Sofa fra trademax

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har handlet sofa fra trademax og er fornøyd? Kjøpte sofa der for halvannet år siden, og ikke fornøyd, den er ikke god å sitte, veldig hard, sømmene røk, og putene ble nedsenket. Etter noen runder med reklamasjon har vi nå fått gavekort på ny. Hadde vel i utgangspunktet ikke handlet sofa der en gang til, men gavekortet må brukes, så derfor lurer jeg på om noen har kjøpt en sofa de faktisk er fornøyd med? Må være litt plass og helst ikke hard. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser litt på crazy u xxl og kahnia med cosy corner, noen som har disse? Hvordan er comforten?

Skrevet

Ingen med erfaring?

Skrevet

Kan du ikke bytte det inn i ett annet møbel, eksempelvis et bord, skap, hyller osv som er "sikrere" på en måte? Evt kjøpe stoler eller noe som er "hardere"? Myke møbler blir ofte fort oppbrukt, linstoff for eksempel revner raskere osv osv.. 

• Liker 1
Skrevet

Er sofa vi trenger, kjipt å kjøpe noe vi ikke trenger for så å bruke flere tusen på sofa et annet sted🙄

Skrevet

Hsr ingen erfaring med Trademax, men måtte titte litt på siden. Av de to du titter på hadde jeg uten tvil gått for Crazy u xxl. Løse puter som det er mange av på Kahnia er noe skikkelig dritt uansett hvilket merke.

Anonymkode: 2a090...219

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hsr ingen erfaring med Trademax, men måtte titte litt på siden. Av de to du titter på hadde jeg uten tvil gått for Crazy u xxl. Løse puter som det er mange av på Kahnia er noe skikkelig dritt uansett hvilket merke.

Anonymkode: 2a090...219

Er den jeg heller mot ja. Takk for at du delte din mening.

Skrevet

Jeg kjøpte en sofa derifra. Den så mye finere ut på bildene enn i virkeligheten. Jeg fikk sjokk da jeg så den. Den var ubrukelig. Fløyeslstoffet som så varmt og bløtt ut på bildene var glorete, kunstig og skinnende, og den var fullstendig steinhard å sitte i. Like hard som en trebenk. Skal aldri kjøpe noe fra dem igjen.

Anonymkode: 43b41...775

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg kjøpte en sofa derifra. Den så mye finere ut på bildene enn i virkeligheten. Jeg fikk sjokk da jeg så den. Den var ubrukelig. Fløyeslstoffet som så varmt og bløtt ut på bildene var glorete, kunstig og skinnende, og den var fullstendig steinhard å sitte i. Like hard som en trebenk. Skal aldri kjøpe noe fra dem igjen.

Anonymkode: 43b41...775

Uff, kjedelig. Har sett på en sånn fløyelsofa, men slo den herved fra meg nå. Takk for infoen. 

Hørt mye dårlig om de, etter at vi handla der selv. Men så har jeg dette gavekortet, må bare kjøpe en sofa og håper den er ok en stund iallefall. Så langt i mine undersøkelser har jeg jeg sett at det crazy u sofaen folk er minst missfornøyd med. 

Endret av Fru-Krok
Skrevet

Vår var bare ræl. Orka ikke krangle noe mer med Trademax enn vi allerede hadde gjort, så vi bare kasta den etter noen måneder.

Skrevet
Gorbys skrev (23 minutter siden):

Vår var bare ræl. Orka ikke krangle noe mer med Trademax enn vi allerede hadde gjort, så vi bare kasta den etter noen måneder.

Hvilken sofa var det?

Skrevet
1 minutt siden, Fru-Krok said:

Hvilken sofa var det?

Crazy U-sofa. Husker ikke om det var L eller XL-varianten.

Skrevet (endret)

Om du bor i nærheten av Oslo har de nå butikk på Slependen. Vi hadde en crazy u sofa og vi var veldig fornøyd.  Fargen var ikke helt lik, men vi var ikke så nøye på det.  

Vi kjøpte den for mine 7 år siden. Før de ble kjent egentlig.  Veldig god og sitte/ligge/ sove etc. 

Endret av Palma
Skrevet

Har kjøpt sofa derfra og ikke fornøyd. Måtte bytte flere puter etter bare 2 år og etter 4 år skifta jeg den ut. Aldri mer sofa fra trademax for meg!

Anonymkode: 7c5f5...83d

Skrevet

Jeg kjøpte en blå fløyelssofa(?) for 1,5 år siden og hadde ikke veldig høye forventninger da alle jeg hørte med ikke var fornøyde. Men jeg virkelig elsker min🙊 Pen i fargen og stoffet, god å sitte og ligge i. Og har tålt at to apekatter hopper og leker i den. 

Anonymkode: bdcb5...19d

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg kjøpte en blå fløyelssofa(?) for 1,5 år siden og hadde ikke veldig høye forventninger da alle jeg hørte med ikke var fornøyde. Men jeg virkelig elsker min🙊 Pen i fargen og stoffet, god å sitte og ligge i. Og har tålt at to apekatter hopper og leker i den. 

Anonymkode: bdcb5...19d

Hvor har du fått tak i apekattene? Har lyst på noen jeg også 😁

Anonymkode: 3cd4d...9c6

Skrevet

Jeg kjøpte en for 1,5 år siden, kunne ikke vært mer fornøyd! Fargen var finere enn på bildene. Den ser helt ny ut enda og jeg har barn + hunder som ligger/sitter/klatrer/herjer i den daglig. Veldig myk og både sofa og hele arsenalet av puter har holdt formen, ingen løse tråder. 

Mulig du var veldig uheldig med kjøpet? Den jeg kjøpte kostet ca 12 000, vet ikke om pris påvirker kvaliteten.

Anonymkode: d7477...16e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...