Gjest Lija Skrevet 1. september 2021 #1 Skrevet 1. september 2021 Hvor mye er det mulig å jobbe ved siden av et deltidsstudie? Jeg skal ta ulønnet videreutdanning (60 studiepoeng) over to år, og lurer på hvor mye dere klarer/klarte å jobbe ved siden? (Må vite hvor mye ulønnet permisjon jeg skal søke😅)
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #2 Skrevet 1. september 2021 Lija skrev (21 minutter siden): Hvor mye er det mulig å jobbe ved siden av et deltidsstudie? Jeg skal ta ulønnet videreutdanning (60 studiepoeng) over to år, og lurer på hvor mye dere klarer/klarte å jobbe ved siden? (Må vite hvor mye ulønnet permisjon jeg skal søke😅) Hva skal du videreutdanne deg til da? Jeg gikk anestesi og jobbet 30% ved siden av. Var utrolig sliten i hodet under praksisperiodene. Kunne jobbet mer i skoleperiodene. Anonymkode: ff65c...4c1
Gjest Lija Skrevet 1. september 2021 #3 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva skal du videreutdanne deg til da? Jeg gikk anestesi og jobbet 30% ved siden av. Var utrolig sliten i hodet under praksisperiodene. Kunne jobbet mer i skoleperiodene. Anonymkode: ff65c...4c1 Åja, ja er selvfølgelig forskjellige mengde praksis🙈. Psykisk helsearbeid, kun 1 praksisperiode (10 uker).
Gidavmeg Skrevet 1. september 2021 #4 Skrevet 1. september 2021 Lija skrev (2 minutter siden): Åja, ja er selvfølgelig forskjellige mengde praksis🙈. Psykisk helsearbeid, kun 1 praksisperiode (10 uker). Du kan jobbe mye med denne… jeg jobbet 100% turnus ( byttet vakter) og 60% turnus m 1 åring uten bhg plass. Null stress. Trengte noe barnevakt da. Jeg hadde heller snakket med arbeidsgiver og søkt perm for eksamen og praksis, enn å søke fast fri. Særlig om du jobber turnus
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #5 Skrevet 1. september 2021 Jeg har samme videreutdanning som du skal ta. Jeg hadde lønnet permisjon da men jeg hadde ingen problem med å jobbe 100% +++. Hadde gjerne 13-18 dager hvert semester jeg måtte møte på skolen. Resten var selvstudie og ingen problem med å få gjort på fridager eller før/etter jobb 😊 Anonymkode: 16541...c2c
Gjest Lija Skrevet 1. september 2021 #6 Skrevet 1. september 2021 Tusen takk for svar, det var betryggende å høre!🤩 Da søker jeg nok bare permisjon i periodene det er behov.☺️
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #7 Skrevet 1. september 2021 Gikk helsesykepleierutdanning, deltid over 2 år. Jobbet 100 % med unntak av praksisperioder og skoleuker. Anonymkode: 56a6e...60a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå