Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye er det mulig å jobbe ved siden av et deltidsstudie?
Jeg skal ta ulønnet videreutdanning (60 studiepoeng) over to år, og lurer på hvor mye dere klarer/klarte å jobbe ved siden? 
(Må vite hvor mye ulønnet permisjon jeg skal søke😅)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lija skrev (21 minutter siden):

Hvor mye er det mulig å jobbe ved siden av et deltidsstudie?
Jeg skal ta ulønnet videreutdanning (60 studiepoeng) over to år, og lurer på hvor mye dere klarer/klarte å jobbe ved siden? 
(Må vite hvor mye ulønnet permisjon jeg skal søke😅)

Hva skal du videreutdanne deg til da? Jeg gikk anestesi og jobbet 30% ved siden av. Var utrolig sliten i hodet under praksisperiodene. Kunne jobbet mer i skoleperiodene. 

Anonymkode: ff65c...4c1

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva skal du videreutdanne deg til da? Jeg gikk anestesi og jobbet 30% ved siden av. Var utrolig sliten i hodet under praksisperiodene. Kunne jobbet mer i skoleperiodene. 

Anonymkode: ff65c...4c1

Åja, ja er selvfølgelig forskjellige mengde praksis🙈. Psykisk helsearbeid, kun 1 praksisperiode (10 uker). 

Skrevet
Lija skrev (2 minutter siden):

Åja, ja er selvfølgelig forskjellige mengde praksis🙈. Psykisk helsearbeid, kun 1 praksisperiode (10 uker). 

Du kan jobbe mye med denne… jeg jobbet 100% turnus ( byttet vakter) og 60% turnus m 1 åring uten bhg plass. Null stress. Trengte noe barnevakt da. Jeg hadde heller snakket med arbeidsgiver og søkt perm for eksamen og praksis, enn å søke fast fri. Særlig om du jobber turnus

Skrevet

Jeg har samme videreutdanning som du skal ta. Jeg hadde lønnet permisjon da men jeg hadde ingen problem med å jobbe 100% +++. Hadde gjerne 13-18 dager hvert semester jeg måtte møte på skolen. Resten var selvstudie og ingen problem med å få gjort på fridager eller før/etter jobb 😊 

Anonymkode: 16541...c2c

Skrevet

Tusen takk for svar, det var betryggende å høre!🤩 Da søker jeg nok bare permisjon i periodene det er behov.☺️

Skrevet

Gikk helsesykepleierutdanning, deltid over 2 år. Jobbet 100 % med unntak av praksisperioder og skoleuker. 

Anonymkode: 56a6e...60a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...