marita31 Skrevet 1. september 2021 #1 Skrevet 1. september 2021 Jeg tok 2 vaksinen i dag men det var moderna og ikke pfitzer som jeg tok 1 gangen. Kjenner det litt i armen nå i kveld. Vanlig så fort?
Den Sagnomsuste Skrevet 1. september 2021 #2 Skrevet 1. september 2021 Tja, bivirkninger kan komme ganske fort. Det finnes egentlig ikke noe standard svar her.
Gjest Saph Skrevet 1. september 2021 #3 Skrevet 1. september 2021 Jeg kjente det med en gang den var satt med andre dosen. Kjente ingenting med første. Men det var to forskjellige som satte sprøyten og hun siste var ikke like forsiktig.
LedigNavn Skrevet 1. september 2021 #5 Skrevet 1. september 2021 Ja, jeg kjente det i armen få timer etterpå. Fikk ingen andre bivirkninger. Har kombinasjonen Pfizer/Moderna. 1
Piffi Skrevet 1. september 2021 #6 Skrevet 1. september 2021 Jeg fikk Moderna som første dose. Kjente det i armen etter kort tid. Ble også veldig kvalm og svimmel etter ca 15 minutter, og ble sittende litt lenger på observasjon. Gikk over etter ca ti minutter, men hadde vondt i hodet og armen resten av dagen. Dagen etterpå følte jeg meg skikkelig shabby og hadde skikkelig vondt i armen, men dag tre var alt over. Betyr visstnok at det virker.
isw Skrevet 1. september 2021 #7 Skrevet 1. september 2021 Jada, kommer veldig an på hvor i armen vaksinen ble satt. Moderna har også litt høyere injeksjonsvolum (0,5 vs 0,3 ml) som også kan påvirke litt.
Mezzosoprena Skrevet 1. september 2021 #8 Skrevet 1. september 2021 Åja, det er vel den "bivirkningen" som kommer fortest - jeg kjente det ekstremt da jeg strakk ut armen for å lukke bildøra når jeg skulle reise fra vaksinasjonsstedet...
Jdz Skrevet 1. september 2021 #9 Skrevet 1. september 2021 Du kjenner jo omtrent alle vaksiner og andre intramuskulære injeksjoner på denne måten. Er nok veldig normalt. 1
Maleficenta Skrevet 1. september 2021 #10 Skrevet 1. september 2021 marita31 skrev (2 timer siden): Jeg tok 2 vaksinen i dag men det var moderna og ikke pfitzer som jeg tok 1 gangen. Kjenner det litt i armen nå i kveld. Vanlig så fort? jepp
Jolanda Skrevet 1. september 2021 #11 Skrevet 1. september 2021 Ja. Har kjent det i armen etter et par timer begge ganger.
zemer Skrevet 1. september 2021 #12 Skrevet 1. september 2021 Jdz skrev (57 minutter siden): Du kjenner jo omtrent alle vaksiner og andre intramuskulære injeksjoner på denne måten. Er nok veldig normalt. Jeg har tatt alle mine vaksiner unntatt denne. Aldri opplevd i nærheten av hva folk sier de får av bivirkninger. 1
Djungelvrål Skrevet 1. september 2021 #13 Skrevet 1. september 2021 marita31 skrev (3 timer siden): Jeg tok 2 vaksinen i dag men det var moderna og ikke pfitzer som jeg tok 1 gangen. Kjenner det litt i armen nå i kveld. Vanlig så fort? Ja, helt normalt. Fikk du ingen informasjon om bivirkninger?
marita31 Skrevet 1. september 2021 Forfatter #14 Skrevet 1. september 2021 Peonjenta skrev (3 minutter siden): Ja, helt normalt. Fikk du ingen informasjon om bivirkninger? nei fikk kun info at jeg fikk moderna
Apollonia Skrevet 2. september 2021 #15 Skrevet 2. september 2021 Det er vel det som er vanlig? Dette er vel den vanligste og minst dramatiske bivirkningen, kommer fort, og går fort over. Har ikke hørt om noen som får vondt i armen lenge etterpå. Jeg har 2x Pfizer, begge gangene ble armen litt øm i løpet av første av timen, og verre utover kvelden, men jeg var også på jobb og brukte armen. Våknet opp dagen etter og følte meg bedre, og begge gangene hadde det gått helt over ca et døgn etter stikket. Ingen bivirkninger utover det. 1
zemer Skrevet 3. september 2021 #16 Skrevet 3. september 2021 Apollonia skrev (21 timer siden): Det er vel det som er vanlig? Dette er vel den vanligste og minst dramatiske bivirkningen, kommer fort, og går fort over. Har ikke hørt om noen som får vondt i armen lenge etterpå. Jeg har 2x Pfizer, begge gangene ble armen litt øm i løpet av første av timen, og verre utover kvelden, men jeg var også på jobb og brukte armen. Våknet opp dagen etter og følte meg bedre, og begge gangene hadde det gått helt over ca et døgn etter stikket. Ingen bivirkninger utover det. Min eks sliter enda med armen, fikk siste dose i mai. Han får plutselig lammelser i armen, varer ikke lenge. Hadde han hatt den jobben han hadde før måtte han ha sluttet pga dette. 1
Anbefalte innlegg