AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #1 Skrevet 1. september 2021 Blah, sliter skikkelig med matlysten etter at jeg gikk inn i uke 30. Orker ikke tanken på mat, kommer plutselig på at jeg har lagt meg uten å spise og kjenner jeg egentlig er sulten. Er ikke undervektig eller noe, så babyen klarer seg sikkert fint. Men trodde matlysten skulle ta seg litt opp i tredje trimester, men jeg orker nesten ikke mat. Tar flere timer før jeg orker frokost. Hvordan har dere andre det i tredje trimester? Anonymkode: 46f7a...f20
mereo Skrevet 1. september 2021 #2 Skrevet 1. september 2021 Så lenge du får i det nok væske! For det er viktigst. Har slitt med dårlig matlyst og kvalme hele veien, så jeg er fornøyd om jeg får i meg to måltider om dagen og nok væske.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #3 Skrevet 1. september 2021 Mindre matlyst her også. Tror det er fordi jeg synes det er slitsomt å spise. Magen føles sprengt og stor og det er slitsomt å puste mens jeg spiser. Anonymkode: 72a93...77d
Niny Skrevet 1. september 2021 #4 Skrevet 1. september 2021 (endret) Spiser første måltid rundt kl 13-14, middag i 17-18 tiden og sjelden jeg spiser kvelds.. Gått ned 1 kg siden uke 30. Sluttet å spise godteri, og mistet matlysten generelt. Er 31+5 nå Endret 1. september 2021 av Niny
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå