Gjest kaisa Skrevet 7. oktober 2002 #1 Skrevet 7. oktober 2002 Noen som er enig at "mor" til Kristin og Veronica burde vært 2sladdet" fra avisen og også sine kommentarer om Kristin.Har jo fulgt med i de første mnd'ene av rettsak osv,men kan ikke se annet enn at hun har vært kledd.Både i lange bukser og høyhalset gensere.Å så kommer "mor2 inn i bildet å sier hun er glad i begge sine døttre,men Kristin rakker hun ned på og påstår hun viser både pupper og lår,tårer osv og har fått fordeler med det???Nei,denne "mor" burde gått i seg selv,det sier ikke lite om henne,og jeg vil påstå det svekker Veronica og.Hva vil hun oppnå med dette utspillet tro.Har hun noe og vinne på å ta parti?Nei,ikke annet enn vrede fra mange som skjønner mer enn henne.
Bettie Skrevet 7. oktober 2002 #2 Skrevet 7. oktober 2002 Igjen har vi dette - vi vet bare hva mediene har fortalt oss..... Dersom vi forutsetter at det som kommer fram der er tilnærmet riktig, tenker jeg at jeg er glad jeg ikke opplever slike familieforhold. Har man barn, så har man dem nok selv om de blir voksne...... Og jeg ville ha syntes det ville vært vanskelig å skulle velge melom mine barn - hvem jeg skulle støtte/ikke støtte. Og jeg ville garantert kneppet munnen ganske så hardt igjen hvis media var i nærheten, og ha holdt hva jeg tenkte godt inni meg. Disse pikante avsløringene gavner ihvertfall ingen......
Tusenfryd Skrevet 7. oktober 2002 #3 Skrevet 7. oktober 2002 Vi holder person-spekulasjoner unna KG. Som Bettie er inne på, vi vet bare det mediene velger å fortelle oss. Tusenfryd - moderator
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå