AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #1 Skrevet 1. september 2021 Har over de siste årene hatt en venn som jeg har kost meg sammen med. Vi har vært ff, men han har fra tid til annen fortalt meg at han elsket meg. Jeg har vært litt usikker på om dette var noe han mente, eller noe han bare fleipet med, så jeg tullet det stort sett bare bort. Jeg dumpet han for 2 år siden, fordi jeg syntes det ble vanskelig at han hadde flere han hadde sex med. Vi lovte jo aldri hverandre å være eksklusive. Nå har en ukjent person lagt meg til som venn på snapchat, men når jeg sender melding for å spørre hvem det er, får jeg ikke svar (jeg ser jo at han åpner meldingen). Jeg er veldig sikker på at dette er han (ser det på bildet han la ut på my story). Men så, plutselig har han slettet meg igjen. Og blokkert meg. Noen tanker om hva greia her er? Er han forstyrret? Dette er en godt voksen mann som tilsynelatende har det meste på stell i livet sitt. Tenker vel også at han er litt for gammel til dette tullet med å legge til for så å blokkere. Det var et ganske stort sår som ble revet opp igjen for min del, bare på grunn av denne lille handlingen fra hans side… Anonymkode: 08ae5...e27
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #2 Skrevet 1. september 2021 Hold deg klar. Han vil nok bare booste selvtilliten. Menn gjør ofte det med ekser og gamle ff. De tror de fortsatt har draget og kvinnen i sin hule hånd. Ikke ta han tilbake. Anonymkode: 6f90f...3a9 11
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #3 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hold deg klar. Han vil nok bare booste selvtilliten. Menn gjør ofte det med ekser og gamle ff. De tror de fortsatt har draget og kvinnen i sin hule hånd. Ikke ta han tilbake. Anonymkode: 6f90f...3a9 Takk. Jeg skal stålsette meg. Typisk at dette skjer nå, når jeg endelig har kommet over fyren Anonymkode: 08ae5...e27 4
Ragnheid Skrevet 1. september 2021 #4 Skrevet 1. september 2021 Var igjennom noe lignende for noen år siden. Kom meg vekk, og ble sterk på egen hånd. I dag er han kun et fint minne. Dette greier du! Mest sannsynlig er han nok fortsatt betatt av deg og ønsker å få din oppmerksomhet. Og kanskje angret han seg med det samme han sendte deg forespørselen, fordi han kjenner på de samme følelsene som du kjenner på. 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #5 Skrevet 1. september 2021 Han sjekket at du ikke hadde han blokkert… Anonymkode: d585a...4f9 4
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #6 Skrevet 1. september 2021 Opplever også at gamle flammer tar kontakt fra tid til annen. En jeg datet en kort stund fjernet meg som venn på facebook, men sender nå "." i meldingboksen med ujevne mellomrom. Det hele er helt merkelig. Akkurat som han bare vil minne meg på at han er der. Anonymkode: de03c...4c4 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #7 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har over de siste årene hatt en venn som jeg har kost meg sammen med. Vi har vært ff, men han har fra tid til annen fortalt meg at han elsket meg. Jeg har vært litt usikker på om dette var noe han mente, eller noe han bare fleipet med, så jeg tullet det stort sett bare bort. Jeg dumpet han for 2 år siden, fordi jeg syntes det ble vanskelig at han hadde flere han hadde sex med. Vi lovte jo aldri hverandre å være eksklusive. Nå har en ukjent person lagt meg til som venn på snapchat, men når jeg sender melding for å spørre hvem det er, får jeg ikke svar (jeg ser jo at han åpner meldingen). Jeg er veldig sikker på at dette er han (ser det på bildet han la ut på my story). Men så, plutselig har han slettet meg igjen. Og blokkert meg. Noen tanker om hva greia her er? Er han forstyrret? Dette er en godt voksen mann som tilsynelatende har det meste på stell i livet sitt. Tenker vel også at han er litt for gammel til dette tullet med å legge til for så å blokkere. Det var et ganske stort sår som ble revet opp igjen for min del, bare på grunn av denne lille handlingen fra hans side… Anonymkode: 08ae5...e27 Tenk hvor heldig du er siden dette fjolset nå ikke dukker opp i livet ditt. Folk gjør irrasjonelle ting stadig vekk. Glem dette. Anonymkode: 9def5...045 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #8 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Opplever også at gamle flammer tar kontakt fra tid til annen. En jeg datet en kort stund fjernet meg som venn på facebook, men sender nå "." i meldingboksen med ujevne mellomrom. Det hele er helt merkelig. Akkurat som han bare vil minne meg på at han er der. Anonymkode: de03c...4c4 Kanskje er det sånn det er her også, at han ikke ønsker å la meg glemme. Hvis fyren (både din tidligere date og min tidligere ff) hadde kjent på store følelser, så vil jeg tro de hadde gitt et hint om det, eller sagt det som det var. Anonymkode: 08ae5...e27
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #9 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har over de siste årene hatt en venn som jeg har kost meg sammen med. Vi har vært ff, men han har fra tid til annen fortalt meg at han elsket meg. Jeg har vært litt usikker på om dette var noe han mente, eller noe han bare fleipet med, så jeg tullet det stort sett bare bort. Jeg dumpet han for 2 år siden, fordi jeg syntes det ble vanskelig at han hadde flere han hadde sex med. Vi lovte jo aldri hverandre å være eksklusive. Nå har en ukjent person lagt meg til som venn på snapchat, men når jeg sender melding for å spørre hvem det er, får jeg ikke svar (jeg ser jo at han åpner meldingen). Jeg er veldig sikker på at dette er han (ser det på bildet han la ut på my story). Men så, plutselig har han slettet meg igjen. Og blokkert meg. Noen tanker om hva greia her er? Er han forstyrret? Dette er en godt voksen mann som tilsynelatende har det meste på stell i livet sitt. Tenker vel også at han er litt for gammel til dette tullet med å legge til for så å blokkere. Det var et ganske stort sår som ble revet opp igjen for min del, bare på grunn av denne lille handlingen fra hans side… Anonymkode: 08ae5...e27 Ikke svar, ikke legg ham til. Ikke bry deg, rett og slett. Du trenger ham ikke, så ikke bruk energi på dette. Anonymkode: d4ca5...9f7 3
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #10 Skrevet 1. september 2021 Er dette på Nordvestlandet,Ts? Anonymkode: ce71a...d39
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #11 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er dette på Nordvestlandet,Ts? Anonymkode: ce71a...d39 Det er på Østlandet. Kjenner du en på Nordvestlandet som spiller i samme liga, kanskje? Anonymkode: 08ae5...e27
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #12 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det er på Østlandet. Kjenner du en på Nordvestlandet som spiller i samme liga, kanskje? Anonymkode: 08ae5...e27 En løgner. Og han er hot and cold. Har også lagt meg til og blokkert på snap. Også godt voksen! Anonymkode: ce71a...d39
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #13 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): En løgner. Og han er hot and cold. Har også lagt meg til og blokkert på snap. Også godt voksen! Anonymkode: ce71a...d39 Håper du ikke tar fyren inn i varmen igjen? Anonymkode: 08ae5...e27 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #14 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Håper du ikke tar fyren inn i varmen igjen? Anonymkode: 08ae5...e27 Flere mnd siden han blokkerte nå da og vi er ikke venner der. Orker ikke et slikt mønster. Mannen har tre barn men virker som han er kronisk etter damer og lyger så det renner. I dag er han kjempe «kald» ,pålogget messenger flere ganger uten å svare eller lese mitt siste. Kommer vel en løgn/historie i kveld. I går etc var han «hot». Så noe er merkelig. Anonymkode: ce71a...d39
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #15 Skrevet 1. september 2021 OMG, at dere gidder! Dette er jo laveste sort menn, som dere bruker tid på, lager tråd om, obsesser over. Ikke rart at enkelte holder på sånn fremdeles, når det tydeligvis er marked for menn med denne atale oppførselen. Anonymkode: e9d2b...635 8
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #16 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): OMG, at dere gidder! Dette er jo laveste sort menn, som dere bruker tid på, lager tråd om, obsesser over. Ikke rart at enkelte holder på sånn fremdeles, når det tydeligvis er marked for menn med denne atale oppførselen. Anonymkode: e9d2b...635 Har prøvd å konfrontert den jeg har hatt kontakt med når han har løyet,men han nekter selvsagt. Anonymkode: ce71a...d39
Gjest Lilleluring Skrevet 1. september 2021 #17 Skrevet 1. september 2021 Han er ikke tydeligvis fra Notodden?? 😅😅😅😅😅
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #18 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Har prøvd å konfrontert den jeg har hatt kontakt med når han har løyet,men han nekter selvsagt. Anonymkode: ce71a...d39 Ja, det et dette jeg sikter til. Konfrontasjon liksom, hva skal det tjene til? Det eneste man bør gjøre er å blokkere og ikke slippe inn folk man ikke vet hvem er. Ha nå en standard, damer! Anonymkode: e9d2b...635 3
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #19 Skrevet 1. september 2021 Ta f.eks. denne tråden her; https://forum.kvinneguiden.no/topic/1146523-nylig-oppstartet-vennskap-brutt-like-raskt-ned/ Eller denne; https://forum.kvinneguiden.no/topic/1508503-hun-er-plutselig-blitt-stille-spørre-henne-hvorfor/ Jo verre en mann oppfører seg jo mer oppmerksomhet får han fra damene her inne. Man tar tilbake igjen menn som har dumpet en. Man bruker tid på de usleste av de usle. Man blir helt over seg av glede at en gammel flamme fra fortiden tar kontakt, enda han oppførte seg som en kronidiot, osv osv osv. Hvorfor? Finner dere ikke blokkeringsknappen? Anonymkode: e9d2b...635 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #20 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Ta f.eks. denne tråden her; https://forum.kvinneguiden.no/topic/1146523-nylig-oppstartet-vennskap-brutt-like-raskt-ned/ Eller denne; https://forum.kvinneguiden.no/topic/1508503-hun-er-plutselig-blitt-stille-spørre-henne-hvorfor/ Jo verre en mann oppfører seg jo mer oppmerksomhet får han fra damene her inne. Man tar tilbake igjen menn som har dumpet en. Man bruker tid på de usleste av de usle. Man blir helt over seg av glede at en gammel flamme fra fortiden tar kontakt, enda han oppførte seg som en kronidiot, osv osv osv. Hvorfor? Finner dere ikke blokkeringsknappen? Anonymkode: e9d2b...635 Er livredd for å aldri finne noen da man ikke er på datingapper da det ikke førte noen vei. Eller bare var folk som beklager å si det,var veldig snåle eller ikke din type. Jeg er ikke ung lengre og det å få barn renner virkelig ut og har ikke råd til å reise til Danmark. Men hsn jeg har hatt kontakt med lyver så det renner. Vet aldri hva som er sant eller ikke. Tror endel kan være dekkhistorier også. Men hvordan har det seg at disse mennene har slik draget? Når du har tre barn med to forskjellige og har sjef som er far til ene barnemora osv. Hvem barnløs dame i midten slutten av 20-årene vil ha der?!? Han er nok en smooth talker da men likevel. I kveld er det radio silence fra denne fyren. Vært pålogget x antall ganger,ikke åpnet siste svaret mitt på messenger for 5 timer siden. Mulig han er med annen dame hva vet jeg. Kommer vel en lame historie på at han har gjort det og det. Hadde jeg bare hatt guts i meg til å blokkere han. Men er livredd for å være evig alene. Har møtt en del ikke gode menn😢 Ikke trådstarter. Anonymkode: ce71a...d39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå