AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #1 Skrevet 1. september 2021 Jeg har de siste dagene plutselig slitt med voldsom kvalme igjen slik jeg hadde tidligere i graviditeten. Jeg blir også bilsyk og sjøsyk noe jeg ikke har vært tidligere. Det har blitt vanskelig bare å ta bussen til forelesning. Flere som har opplevd dette? Anonymkode: ea8dd...091
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #2 Skrevet 1. september 2021 Ja, det bruker komme masse hormoner igjen etter uke 28. Jeg hadde hyperemesis til uke 15, og så begynte jeg å kaste opp igjen i uke 28. Men det du beskriver høres ganske ille ut, så jeg ville kontaktet legen. Anonymkode: d8efb...e5d
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #3 Skrevet 1. september 2021 Ta kontakt med jordmor. Når sjekket du blodtrykk og urin sist? Hvor langt er du på vei? Anonymkode: 11004...3b4
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #4 Skrevet 1. september 2021 TS her. Jeg er i uke 28 så det stemmer jo sånn sett. Jeg trodde først dette bare var reisesyke, men tror det er litt mer siden jeg føler meg kvalm hele dagen. Anonymkode: ea8dd...091
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #5 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ta kontakt med jordmor. Når sjekket du blodtrykk og urin sist? Hvor langt er du på vei? Anonymkode: 11004...3b4 Det er ikke så lenge siden jeg gjorde det. Alt var normalt da. Ts. Anonymkode: ea8dd...091
mereo Skrevet 1. september 2021 #6 Skrevet 1. september 2021 Ikke unormalt at det kan skje. Her har den holdt seg til stede i alle trimesterne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå