AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #1 Skrevet 1. september 2021 Ja, aldring er no dritt. Jeg er tiltrukket til dama nå, men når jeg ser moren hennes så skjønner jeg hvordan hun kommer til å se ut om 20 år. Jeg ser antydningen til de samme linjene og rynkene. Jeg klarer ikke å kontrollere det engang, men jeg blir faktisk litt kvalm når jeg ser på henne. Kan ikke noen forske litt raskere på å reversere aldring??! Anonymkode: e6fc9...9f2 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #2 Skrevet 1. september 2021 Og du holder deg like godt? Også om 20 år? Anonymkode: ebc8a...87b 22
GrønnNellik68 Skrevet 1. september 2021 #4 Skrevet 1. september 2021 ja ja... sitter du i karantene eller??? 7
Mona123 Skrevet 1. september 2021 #5 Skrevet 1. september 2021 Synes egentlig du og henne fortjener noe bedre. Finn deg noen du virkelig elsker. Da betyr ikke slikt så mye. 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #6 Skrevet 1. september 2021 Hvordan tror du selv at du kommer til å se ut om 20 år? Folk eldres. Sånn er livet Anonymkode: 8495c...1ac 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #7 Skrevet 1. september 2021 Og hvordan ser faren din ut? Et sukkertøy for the ladies? Anonymkode: bc9bc...27e 17
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #8 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja, aldring er no dritt. Jeg er tiltrukket til dama nå, men når jeg ser moren hennes så skjønner jeg hvordan hun kommer til å se ut om 20 år. Jeg ser antydningen til de samme linjene og rynkene. Jeg klarer ikke å kontrollere det engang, men jeg blir faktisk litt kvalm når jeg ser på henne. Kan ikke noen forske litt raskere på å reversere aldring??! Anonymkode: e6fc9...9f2 nå er det ingen garanti for at dama skal ligne på moren sin uansett da. Min mor ligner overhodet ikke på sin mor, og jeg ligner ikke på noen av dem. Hverken i ansiktet eller kroppen. Mormor var tjukk, mamma er mer timeglass, jeg er atletisk og spedbygget. Ikke har vi like aldringstegn heller. Anonymkode: afce2...fff 6
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #9 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Anonymkode: 06d41...ac1 Ja, hun ser sånn ca slik ut Anonymkode: e6fc9...9f2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #10 Skrevet 1. september 2021 Mona123 skrev (6 minutter siden): Synes egentlig du og henne fortjener noe bedre. Finn deg noen du virkelig elsker. Da betyr ikke slikt så mye. Det er bare en utopi å finne noen man virkelig elsker. Kjærlighet kommer og går og må jobbes med konstant. Anonymkode: e6fc9...9f2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #12 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): nå er det ingen garanti for at dama skal ligne på moren sin uansett da. Min mor ligner overhodet ikke på sin mor, og jeg ligner ikke på noen av dem. Hverken i ansiktet eller kroppen. Mormor var tjukk, mamma er mer timeglass, jeg er atletisk og spedbygget. Ikke har vi like aldringstegn heller. Anonymkode: afce2...fff Det trodde jeg og, helt til en fjern slektning kommenterte på FB: "Du ser akkurat ut som din mor!" Hva vi ser og hva andre ser, trenger ikke være to like ting. Anonymkode: 706df...e66 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #13 Skrevet 1. september 2021 På druen skrev (4 minutter siden): Du er sikkert stygg selv. Han tar seg frokost på en furustubbe, han heter lurvelegg og er en gubbe Anonymkode: 21168...b29 4
Gjest Mysticgirl Skrevet 1. september 2021 #14 Skrevet 1. september 2021 Godt å vite at du holder deg ung og frisk gjennom hele livet da
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #15 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Ja, aldring er no dritt. Jeg er tiltrukket til dama nå, men når jeg ser moren hennes så skjønner jeg hvordan hun kommer til å se ut om 20 år. Jeg ser antydningen til de samme linjene og rynkene. Jeg klarer ikke å kontrollere det engang, men jeg blir faktisk litt kvalm når jeg ser på henne. Kan ikke noen forske litt raskere på å reversere aldring??! Anonymkode: e6fc9...9f2 Sannsynligheten for at et forhold er godt og velfungerende i 20 år er såpass liten, ts, at du kan ignorere denne frykten. Uansett er det jo ingen her i verden som nekter deg å slå opp når hun eldes og alltid satse på en ung partner. Du er ikke alene på den galeien. Anonymkode: b0bec...bcd
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #16 Skrevet 1. september 2021 Bra at menn holder kvinner til like høy standard. De blir nemlig kvalme av å tenke på sex med oss. Er vel derfor vi ikke blir valgt. Anonymkode: 69a83...906
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #17 Skrevet 1. september 2021 Er altså ikke lett å være 14år og forelska Anonymkode: 64b90...bb1 7
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #18 Skrevet 1. september 2021 Mona123 skrev (26 minutter siden): Synes egentlig du og henne fortjener noe bedre. Finn deg noen du virkelig elsker. Da betyr ikke slikt så mye. Tror du virkelig at han er i stand til å elske noen? Bli forelsket får han sikkert til men ikke noe mer en det. Anonymkode: b4553...605 3
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #19 Skrevet 1. september 2021 Få se faren din da Anonymkode: 3e884...19a 2
Perleugla Skrevet 1. september 2021 #20 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Ja, aldring er no dritt. Jeg er tiltrukket til dama nå, men når jeg ser moren hennes så skjønner jeg hvordan hun kommer til å se ut om 20 år. Jeg ser antydningen til de samme linjene og rynkene. Jeg klarer ikke å kontrollere det engang, men jeg blir faktisk litt kvalm når jeg ser på henne. Kan ikke noen forske litt raskere på å reversere aldring??! Anonymkode: e6fc9...9f2 Og din far? Vaskeball og høyt hårfeste? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå