Gå til innhold

Jeg blir kvalm når jeg ser moren til dama og vet at dama en dag kommer til å se sånn ut...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, aldring er no dritt. Jeg er tiltrukket til dama nå, men når jeg ser moren hennes så skjønner jeg hvordan hun kommer til å se ut om 20 år. Jeg ser antydningen til de samme linjene og rynkene. Jeg klarer ikke å kontrollere det engang, men jeg blir faktisk litt kvalm når jeg ser på henne. 

Kan ikke noen forske litt raskere på å reversere aldring??!

Anonymkode: e6fc9...9f2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og du holder deg like godt? Også om 20 år?

Anonymkode: ebc8a...87b

• Liker 22
Skrevet

26237_Troll__gutt__Troll_nr._118__1.jpg

Anonymkode: 06d41...ac1

• Liker 28
Skrevet

ja ja... sitter du i karantene eller???

• Liker 7
Skrevet

Synes egentlig du og henne fortjener noe bedre. Finn deg noen du virkelig elsker. Da betyr ikke slikt så mye. 

• Liker 2
Skrevet

Hvordan tror du selv at du kommer til å se ut om 20 år? Folk eldres. Sånn er livet :) 

Anonymkode: 8495c...1ac

• Liker 2
Skrevet

Og hvordan ser faren din ut? Et sukkertøy for the ladies? 

Anonymkode: bc9bc...27e

• Liker 17
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja, aldring er no dritt. Jeg er tiltrukket til dama nå, men når jeg ser moren hennes så skjønner jeg hvordan hun kommer til å se ut om 20 år. Jeg ser antydningen til de samme linjene og rynkene. Jeg klarer ikke å kontrollere det engang, men jeg blir faktisk litt kvalm når jeg ser på henne. 

nå er det ingen garanti for at dama skal ligne på moren sin uansett da. Min mor ligner overhodet ikke på sin mor, og jeg ligner ikke på noen av dem. Hverken i ansiktet eller kroppen. Mormor var tjukk, mamma er mer timeglass, jeg er atletisk og spedbygget. Ikke har vi like aldringstegn heller.

Anonymkode: afce2...fff

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

26237_Troll__gutt__Troll_nr._118__1.jpg

Anonymkode: 06d41...ac1

Ja, hun ser sånn ca slik ut

Skrevet
Mona123 skrev (6 minutter siden):

Synes egentlig du og henne fortjener noe bedre. Finn deg noen du virkelig elsker. Da betyr ikke slikt så mye. 

Det er bare en utopi å finne noen man virkelig elsker. Kjærlighet kommer og går og må jobbes med konstant. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

nå er det ingen garanti for at dama skal ligne på moren sin uansett da. Min mor ligner overhodet ikke på sin mor, og jeg ligner ikke på noen av dem. Hverken i ansiktet eller kroppen. Mormor var tjukk, mamma er mer timeglass, jeg er atletisk og spedbygget. Ikke har vi like aldringstegn heller.

Anonymkode: afce2...fff

Det trodde jeg og, helt til en fjern slektning kommenterte på FB: "Du ser akkurat ut som din mor!" 

Hva vi ser og hva andre ser, trenger ikke være to like ting.

Anonymkode: 706df...e66

• Liker 2
Skrevet
På druen skrev (4 minutter siden):

Du er sikkert stygg selv. 

Han tar seg frokost på en furustubbe, han heter lurvelegg og er en gubbe :romeo:

Anonymkode: 21168...b29

• Liker 4
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Godt å vite at du holder deg ung og frisk gjennom hele livet da :P 

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Sannsynligheten for at et forhold er godt og velfungerende i 20 år er såpass liten, ts, at du kan ignorere denne frykten. Uansett er det jo ingen her i verden som nekter deg å slå opp når hun eldes og alltid satse på en ung partner. Du er ikke alene på den galeien.

Anonymkode: b0bec...bcd

Skrevet

Bra at menn holder kvinner til like høy standard. 

De blir nemlig kvalme av å tenke på sex med oss. Er vel derfor vi ikke blir valgt. 

Anonymkode: 69a83...906

Skrevet

Er altså ikke lett å være 14år og forelska 

Anonymkode: 64b90...bb1

• Liker 7
Skrevet
Mona123 skrev (26 minutter siden):

Tror du virkelig at han er i stand til å elske noen? Bli forelsket får han sikkert til men ikke noe mer en det. 

Anonymkode: b4553...605

• Liker 3
Skrevet

Få se faren din da

Anonymkode: 3e884...19a

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Og din far? Vaskeball og høyt hårfeste?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...