AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #1 Del Skrevet 1. september 2021 Hei, noen her som har erfaring med bryllupskake fra bakehuset? Hva tenkte dere om smak og utseende? Anonymkode: b2b2d...d0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #2 Del Skrevet 1. september 2021 Smaker helt vanlig. Er ingen wow faktor i smaken. Anonymkode: feb27...24f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #3 Del Skrevet 1. september 2021 Henger meg på Tenker også bestille derfra, det er jonenkelt og billig. Vi har engasjert familie til å bake favorittkakene våre til kakebordet, så bryllupskaka blir mest bare for å bare ha en stor bryllupskake. I min erfaring så er folk mette fra middagen og tar en bit av kaka kun for å være høflig uansett. Men greit om kaka ikke smaker helt papp heller! Anonymkode: 04ef9...b68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oda123 Skrevet 1. september 2021 #4 Del Skrevet 1. september 2021 Takk for svar begge to! Ja samme situasjon her, skal ha så mange andre gode kaker, så mest for fine bilder og ha en stor kake🤣 men er jo viktig at den smaker ok🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #5 Del Skrevet 2. september 2021 Jeg hardårlig erfaring med kaker fra Bakehuset (tørrhet, dårligere smak). Men har aldri smakt bryllupskake derfra, og smaken er jo som baken. Anonymkode: a0312...d06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cocogirl Skrevet 2. september 2021 #6 Del Skrevet 2. september 2021 Skal bestille kake fra pascal, enkel kake med pasjonsfrukt. Bare ordet bryllup blir alt 10 ganger dyrt.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oda123 Skrevet 2. september 2021 #7 Del Skrevet 2. september 2021 Takk for deling av erfaring! Ja, det var ikke dumt med pascal, man kan jo også bestille en "vanlig" kake for en mye bedre pris og pascal er jo veldig god kvalitet 😅 er jo så utrolig dyrt med bryllupskake 🙃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #8 Del Skrevet 2. september 2021 Hei. Jeg var i et bryllup i sommer der bryllupskaken så ganske flott ut. En utfordring var likevel at hver etasje var ganske høy, så det blir en utfordring å dele dem opp. Man bør tenke godt over dette på forhånd, og ha eventuelle ekstra redskaper klare. Personlig ville jeg gått for en kake med flere etasjer, men ha vanlig kake-høyde på dem, da blir det mye lettere for folk flest å skjære den opp. Sørg også for at smaken blir god. Ofte ser slike kaker utrolig flotte ut utenpå, også er selve smaken blass. Anonymkode: 1f474...b28 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
occultatum Skrevet 5. september 2021 #9 Del Skrevet 5. september 2021 Dere som har bestilt bryllupskake fra Bakehuset; hva betalte dere for den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #10 Del Skrevet 5. september 2021 8 hours ago, occultatum said: Dere som har bestilt bryllupskake fra Bakehuset; hva betalte dere for den? Priser varierer visst litt utifra hvor man bestiller (fra hvilken butikk og hvor i landet) og hvilke valg man tar på fyll osv. Jeg fikk disse prisoverslagene fra min lokale Meny: 2 etg bryllupskaker=ca 2500 kr 3 etg bryllupskaker= ca 3000 kr 2 etg salt karamellkake = ca 2100 kr 3 etg salt karamellkake = ca 2600 kr Anonymkode: 04ef9...b68 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå