AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #1 Skrevet 1. september 2021 Er det normalt i deres vennegjenger å sitte og prate om hvem felles kjente dere synes er fine, sexy, kunne pult osv der man er i forhold? Tenker da på venninnegjenger eller kompisgjenger. Jeg opplever ikke at dette er vanlig i min omgangskrets (damer), men kjæresten mener alle menn gjør dette. Jeg synes jo ikke sånt hører noe steds hjemme når man er i fast forhold, men meg om det. Anonymkode: 05f36...d46 7
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #2 Skrevet 1. september 2021 Min venninnegjeng gjør dette. Kun for moro. Vi sender hverandre bilder av hunks, googler pene familiefedre og søte trenere. Er jo kun for moro! Lov å se på menyen, og spise hjemme. Anonymkode: 85ce1...e39 4
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #3 Skrevet 1. september 2021 Nei, men så er jeg i 30-årene. Husker vi drev med slikt i tenårene. Anonymkode: 9d5d3...25f 12
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #4 Skrevet 1. september 2021 Nei, men så er jeg i40 årene da. Anonymkode: 41260...825 5
Nicathv Skrevet 1. september 2021 #5 Skrevet 1. september 2021 Nei, det diskuterer jeg ikke med venninner, annet enn å si "han er kjekk da" hvis vi snakker om en person og så fortsette videre, det er ikke noe som er interessant å legge ut om. Jeg blåser da i hvem mine venninner synes er sexy, så lenge de ikke har tenkt å starte noe forhold (eller drama) med noen av dem. Like lite interessant som andre overfladiske ting som hva kjendiser driver med osv. Kan ikke huske at vi snakket noe særlig om det da vi var yngre heller..kanskje da vi var tenåringer. Mannen sier at de ikke snakker om det blant hans venner heller. Vi er i 30-åra. 4
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #6 Skrevet 1. september 2021 Absolutt ikke. Jeg er fornøyd med mannen min, har ikke behov for å uttrykke noe annet Anonymkode: 4a32a...369 2
Menchit Skrevet 1. september 2021 #7 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Min venninnegjeng gjør dette. Kun for moro. Vi sender hverandre bilder av hunks, googler pene familiefedre og søte trenere. Er jo kun for moro! Lov å se på menyen, og spise hjemme. Anonymkode: 85ce1...e39 Vi også, er jo kun for moro og helt uskyldig 🙂 Vi er tidlig 40 årene 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #8 Skrevet 1. september 2021 Menchit skrev (6 minutter siden): Vi også, er jo kun for moro og helt uskyldig 🙂 Vi er tidlig 40 årene Snakker dere feks om at dere lett kunne ha p*ula XX eller blitt tatt opp etter veggen av NN? Anonymkode: 54119...0e9 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #9 Skrevet 1. september 2021 Det varierer. Jeg kan godt påpeke at noen er liggbare både til venninner og avogtil ektefelle 😅🤷♀️ Ingen av oss er så interesserte i å høre om hverandres ektefeller/langvarige kjærester - det blir for intimt og utleverende. Vi er i tidlig 40 år, har holdt på sånn siden videregående Jeg er nok ikke så kravstor til tankemessig monogami. Anonymkode: 625c9...d68
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #10 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Snakker dere feks om at dere lett kunne ha p*ula XX eller blitt tatt opp etter veggen av NN? Anonymkode: 54119...0e9 Ja. Anonymkode: 625c9...d68
sicario Skrevet 1. september 2021 #11 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det normalt i deres vennegjenger å sitte og prate om hvem felles kjente dere synes er fine, sexy, kunne pult osv der man er i forhold? Tenker da på venninnegjenger eller kompisgjenger. Jeg opplever ikke at dette er vanlig i min omgangskrets (damer), men kjæresten mener alle menn gjør dette. Jeg synes jo ikke sånt hører noe steds hjemme når man er i fast forhold, men meg om det. Anonymkode: 05f36...d46 Nei. Dette er ikke normalt i min vennegjeng. Noe så ufattelig «Harry» 7
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #12 Skrevet 1. september 2021 Vi gjorde det i 20-årene, men ikke i 30-årene med stabile partnere og barn nei 😅 Anonymkode: 0a32d...733 1
Lorieen Skrevet 1. september 2021 #13 Skrevet 1. september 2021 (endret) Det hender vi kommenterer det oss imellom hvis noen er åpenbar eyecandy, f.eks en kjendis/skuespiller/ny bekjent/kassamannen på Rema etc. Men det er ikke akkurat gjengs å diskutere andre folks utseende/pulbarhet når vi snakker sammen, nei. Endret 1. september 2021 av Lorieen 1
Nnilm Skrevet 1. september 2021 #14 Skrevet 1. september 2021 Ja selvsagt, helt normalt. Jeg elsker da mannen min like mye selv om jeg ser at andre mennesker er vakre og flotte. Jeg har et par «kjendiser» jeg liker og det vet mannen godt, har jo ikke tenkt å gjøre noe med det. Jeg sender også TikToks o.l av hunks til venninner. Jeg vet hvilke damer mannen finner tiltrekkende også og kan gjerne si at han må komme for nå er hun på tv feks. 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #15 Skrevet 1. september 2021 I min omgangskrets (mann) har det vært lite sladder/uthenging av kvinner vi har vært "selskapelige" med i oppveksten. Et par av kompisene mine som har hatt mest på merittlista har vært de som har vært mest diskret. Tenker dette har mye med respekt å gjøre. Nå er vi jo godt voksne i dag, og tror dette liggeliste-fenomenet er noe som mest tilhører dagens unge. Anonymkode: 5f3b8...65e 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #16 Skrevet 1. september 2021 Det er veldig trashy og harry å holde på sånn når man er i et fast forhold. Mulig kjæresten din har en veldig harry kompisgjeng da. Anonymkode: b1081...937 5
Menchit Skrevet 2. september 2021 #17 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Snakker dere feks om at dere lett kunne ha p*ula XX eller blitt tatt opp etter veggen av NN? Anonymkode: 54119...0e9 Bruker nok ikke helt det språket, men vi snakker om slikt ja, noen er jo mer frittalende enn andre, og det er ikke et tema som kommer opp i hytt og pine, men ja vi snakker/fjaser om det. Men sender ikke bilder eller slike ting. Forteller heller ikke intime detaljer om andre, hverken faste partnere eller de som er singel.
Misanthropis Skrevet 2. september 2021 #18 Skrevet 2. september 2021 Det handler jo om verdier og holdninger innad i gjengen. hva man syns er innafor selv svgjør hva man omgir seg med. selv syns jeg det er nedrig og blodharry, litt sånn tenåringssnikskryt *grøss* 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #19 Skrevet 2. september 2021 Ikke nå lenger , var vel mest i tenårene. Anonymkode: 82607...3f0 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #20 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Nei, men så er jeg i 30-årene. Husker vi drev med slikt i tenårene. Anonymkode: 9d5d3...25f Ja, samme her. Anonymkode: cbd8d...40d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå