AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #1 Skrevet 1. september 2021 Kjør debatt. Anonymkode: eebbd...7ed 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #2 Skrevet 1. september 2021 *kikker i speilet * Hestehale, t-skjorte, og joggebukse. Barfot, og uten sminke. (Vi går vel alle på livets harde skole, gjør vi ikke?) Spoiler Pså Jeg vet at jeg "misforsto " spørsmålet ditt, og det gjorde jeg med viten og vilje, siden jeg mener slike nedlatende tråder som det er lagt opp til her er en uting. Anonymkode: baa84...0ac 33
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #3 Skrevet 1. september 2021 Hettegenser med stor logo, slaskete T-skjorte, joggebukse, crocs. Noen foretrekker åletrange topper med god utringning og ditto trange bukser. Michael Kors eller Guess-veske er fint tilbehør. Tatovering på solariumsbrun hud må til, gjerne en sommerfugl eller noen kinesiske tegn som betyr fryktløs eller sterk. Det fineste er så klart å tatovere navnet på barnet man fikk som 19-åring. Anonymkode: 11ae9...007 29
Ullvott Skrevet 1. september 2021 #4 Skrevet 1. september 2021 Tatoveringer - mye og store. Gjerne med både sørstatsflagg og annen muggen symbolikk. Jeg sier ikke at alle som har tatoveringer har doktorgrad fra LHS, men alle fra LHS har tatoveringer. Dieselbil - og skal ALDRI ha noe annet. For elbiler er for veggiser som stemmer MDG, må vite. Og de HATER man jo. 11
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #5 Skrevet 1. september 2021 Masse randome tatoveringer, farger gjerne håret i diverse farger som blått, lilla og rosa. Klesstilen varierer fra slaskete t-skjorter med hull i og matflekker på, til noen fargerike flaksende gevanter. Kjøper og kjøper, helst fra diverse nettbutikker og eBay, masse unødvendig ræl og plastikk dingser som ingen trenger. Anonymkode: 43adb...d27 4
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #6 Skrevet 1. september 2021 Jeg tror det er vanskelig å spotte elever fra livets skole. De unngår, og nedsnakker, alt som er trendy i øyeblikket. Altså, ingen tattiser eller sære klær som blir lagt merke til. Anonymkode: 5bffe...c2e 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #7 Skrevet 1. september 2021 Enten uten sminke, eller overdrevent feil bruk av sminke. Klumpete maskara, sterk eyeliner. Tunika og thigts når de skal pynte seg, gjerne mønsterthigts. Billig joggebukse og hettegenser med skrift. Hjemmefarget hår. Anonymkode: 981b9...ad2 6
Honey Dew Skrevet 1. september 2021 #8 Skrevet 1. september 2021 Dyremønster, store øredobber, vesker med masse gulldetaljer og crocs.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #9 Skrevet 1. september 2021 Bare luksusvarer kjøpt på kreditt Anonymkode: 7edb4...577 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #10 Skrevet 1. september 2021 Hvordan oppfører en fra livets harde skole seg? Skjønner det er noe negativt.. jeg kommer fra et hjem med rus og sterk psykisk sykdom, så jeg bruker ikke sminke fordi det var fysisk straff om vi ble tatt i å bruke det. Og ikke fikk vi kjøpe klær som passet eller var fine heller. Så jeg er voksen, bruker ikke sminke og klærne mine kan være litt rare, er litt redd jeg sklir inn i livets harde skole her.. Anonymkode: 72eae...7c2 9
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #11 Skrevet 1. september 2021 Papa lou joggebukse, t skjorter med flekker. Håret i en hestehale. Slitt farget hår Anonymkode: e4c2b...5f3 1
Mona123 Skrevet 1. september 2021 #12 Skrevet 1. september 2021 Tunika, capribukse, fargerike hengeøredobber, stripete hår og briller fra Tyrkia-turen. Arsenal-tattovering, tskjorte med trykk fra Dressmann, rød hud på grunn av alkohol og for mye sol 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #13 Skrevet 1. september 2021 Onepiece og crocs. Anonymkode: 7e6e2...03d
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #14 Skrevet 1. september 2021 Grilldress og tuperthår. Anonymkode: 26b83...e54
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #15 Skrevet 1. september 2021 Hardt, farget svart hår med ditto øyenbryn. Menn med bukseshorts rett under knærne, gjerne i jeansmateriale Anonymkode: 39090...ec0 2
Gjest Warrior Skrevet 1. september 2021 #16 Skrevet 1. september 2021 Det er ingen spesiell stil. Det varierer fra person til person.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #17 Skrevet 1. september 2021 Jeans og allværsjakke, (eller fleecejakke) gjerne briller og hjemmefarget hår i en litt for mørk farge. Anonymkode: f67b7...79c 3
tussi84 Skrevet 1. september 2021 #18 Skrevet 1. september 2021 Denne tråden var ganske dømmende. Folk er forskjellige. Klesstil eller hårfarge symboliserer ikke nødvendigvis en gruppe. Jeg trives forresten i joggebukse, hettegenser med håret opp i en hestehale selv. Ikke alltid jeg gidder å sminke meg heller. Spørs hva jeg skal/hvor jeg skal. Gidder ikke å pynte meg for å dra til legen eller i matbutikken. Skal jeg derimot ut på feks en kafé for å ta en kaffe, kler jeg på meg anderledes og sminker meg. 19
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #19 Skrevet 1. september 2021 Det er vel like forskjellig som for alle andre. Noen vil putte meg i den katekorien, jeg går alltid i kjoler, kåpe, pene skjerf osv, opptatt av å kle meg pent. Bruker lite sminke, da jeg er naturlig pen, og er ganske mørk. Langt hår, enten i hestehale eller løst. Anonymkode: dd4f4...f28 3
A-hunter Skrevet 1. september 2021 #20 Skrevet 1. september 2021 Vær voksen. Vær et forbilde. Si nei til mobbing. 27
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå