Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg og min mann har vært samboere i 14år. Vi har begynt å bygge hytte osv, så virkelig lyst på alt .. Men nå har han fått sansen for ei noe yngre dame. Jeg tok han i å chatte på messenger. Ja, jeg snoket. Han har tatt hjerter å stori og begynt samtalene selv som "ha en fin dag på jobb". Tatt hot under et bilde av henne. Det har ikke stått noe jeg tilnærmer et utroskap, men interessen ser ut til å være der. Hva tenker dere ? Er det greit at han gjør dette? Han har helt sikkert mistet gnisten for meg. Bør jeg ta skikkelig tak?! 

Vestlan

Anonymkode: fbc55...008

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt han ikke kan gjøre foran deg vil kunne være utroskap. 

Anonymkode: 6347e...9cb

• Liker 9
Skrevet

Hva folk ser på som utroskap er forskjellig. Men det er nok på tide med en prat. 

• Liker 8
Skrevet

For meg er det utroskap. Mannen min ser ikke på hemmeligholdt chatting som utroskap. Vi har vært/er igjennom dette selv nå. Så prat med mannen din. 

Anonymkode: 77d06...fcd

• Liker 5
Skrevet

Kanskje du skal snakke med ham og se hvordan det ligger an. Kan godt hende han trenger litt utblåsning eller nye impulser.

Anonymkode: 6ed68...463

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

For meg er det utroskap. Mannen min ser ikke på hemmeligholdt chatting som utroskap. Vi har vært/er igjennom dette selv nå. Så prat med mannen din. 

Anonymkode: 77d06...fcd

Men redd han vil forlate meg til ei yngre ei. Han har ikke gjort dette før. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Kanskje du skal snakke med ham og se hvordan det ligger an. Kan godt hende han trenger litt utblåsning eller nye impulser.

Anonymkode: 6ed68...463

Hva tenker du nye impulser? Ja må prate med han.. 

Skrevet

Det trenger ikke å kunne kalles utroskap for at det ikke er greit. Du behøver ikke akseptere hva som helst selv om det ikke kan defineres som utroskap. Hva som er greit for deg vet bare du.

Anonymkode: fc650...21c

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skjønner du er redd for det, men hvis han går gjør han det nok uavhengig av om du tar en prat med ham eller ikke - det er jo bedre å vite hva han tenker - sannsynligvis blir han perpleks over at du har funnet det ut, unnskylder seg og slutter..

• Liker 7
Skrevet
Diezel skrev (1 time siden):

Skjønner du er redd for det, men hvis han går gjør han det nok uavhengig av om du tar en prat med ham eller ikke - det er jo bedre å vite hva han tenker - sannsynligvis blir han perpleks over at du har funnet det ut, unnskylder seg og slutter..

Er dette et av tegnene på at han vil forlate? Han trener ekstremt plutselig. Mener på at de ikke har møtt hverandre enda. Men å gi så mye respons på bildene hennes er vel i og for seg et rødt flagg?? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Om du lar han holde på uten å prate om deres forhold så vil han ivertfall gå

Du må spørre hvorfor han gjør det, hva han mangler siden han ser etter andre, spør han om han hadde likt du flørta med andre menn på samme måte

Anonymkode: d53e4...e1c

• Liker 2
Skrevet

Ja dette er et stort tilittsbrudd og kan defineres som utroskap. Han har gått bak ryggen din. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hei. Jeg og min mann har vært samboere i 14år. Vi har begynt å bygge hytte osv, så virkelig lyst på alt .. Men nå har han fått sansen for ei noe yngre dame. Jeg tok han i å chatte på messenger. Ja, jeg snoket. Han har tatt hjerter å stori og begynt samtalene selv som "ha en fin dag på jobb". Tatt hot under et bilde av henne. Det har ikke stått noe jeg tilnærmer et utroskap, men interessen ser ut til å være der. Hva tenker dere ? Er det greit at han gjør dette? Han har helt sikkert mistet gnisten for meg. Bør jeg ta skikkelig tak?! 

Vestlan

Den eneste som kan avgjøre hva du synes om det er du. Om det er greit eller ikke kommer an på hva du synes er greit i et forhold. Hvis dere ikke har snakket om grenser for utroskap så går det an at dere gjør det nå. Det han har gjort hadde ikke jeg likt, så da ville jeg sagt det, og at jeg var skuffet for at han hadde holdt det skjult. Samtidig, hvis dere ikke har snakket om grenser, er akkurat det litt dere begges feil. 

Anonymkode: 87545...e1a

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Er dette et av tegnene på at han vil forlate? Han trener ekstremt plutselig. Mener på at de ikke har møtt hverandre enda. Men å gi så mye respons på bildene hennes er vel i og for seg et rødt flagg?? 

At han plutselig tar bedre vare på seg selv og samtidig sender meldinger med andre, det er et dårlig tegn  😕 Kan tyde på at han ser seg om etter noen andre og vil gjøre seg selv mer attraktiv i den anledning. 

Anonymkode: e99cb...1eb

• Liker 2
Skrevet
orchideblomst skrev (1 minutt siden):

Ja dette er et stort tilittsbrudd og kan defineres som utroskap. Han har gått bak ryggen din. 

Er det tydelig at han liker henne? 

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Er det tydelig at han liker henne? 

Jeg vet ikke jeg, jeg er ikke ts. Jeg skriver bare min mening. Om det som omhandler HI.

Skrevet

han hadde nok forlatt deg om han hadde gått lei

Utroskap er forskjellig for mange.

Skrevet
orchideblomst skrev (6 minutter siden):

Jeg vet ikke jeg, jeg er ikke ts. Jeg skriver bare min mening. Om det som omhandler HI.

Jeg ts spurte. Lurer på om han har forelsket seg.. 

Skrevet

Jeg mener at dette ikke er utroskap, men at der er starten på noe som kan ende opp i utroskap. Om det er greit eller ikke, er opp til deg. Jeg ville ikke syntes at det var greit, og hadde tatt en samtale med min mann om vårt forhold. 

Anonymkode: f5999...e30

Skrevet

En eldre mann på jobben kommenterer på bildene mine med hjerter og komplimenter. Han gjør det til flere men skryter samtidig av sin deilige kone! Jeg mistenker at han har skikkelig dårlige sosiale antenner for hva som er greit, pluss at han tror at alle synes han er en sjarmør og en kul type. At vi misunner hans heldige kone! Ingen av oss er interessert i han og vi synes han bare er creepy… Men så er vi hyggelige tilbake fordi vi synes synd på han. (Og dermed forstår han selvfølgelig ikke hva vi tenker om han)

Her om dagen fikk jeg hjelp av han til noe jobbgreier på e-post, takket så mye og han svarte med kyssesmiley… 

blæææææ

sier ikke at din mann er lik, men….

Anonymkode: 5e23c...880

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...