Gå til innhold

Sykepleiere som er sammen med velstående menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det egentlig så mange sykepleiere som er sammen med menn som tjener så bra? Gjelder ikke alle selvfølgelig, men har sett mye av det

Anonymkode: 3abb8...8aa

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje de er attraktive for menn? Skulle ikke forundre meg.

Anonymkode: a4bfb...2fa

• Liker 9
Skrevet

Vi er veldig mange sykepleiere her i landet.

Anonymkode: a32e1...6dc

• Liker 37
Skrevet

Sykepleire er jo veldig attraktive 😍

Anonymkode: fe051...3b1

• Liker 5
Skrevet

"Velstående menn" får vel gratis velferd på den måten. De slipper å bekymre seg for å få slag uten å få øyeblikkelig hjelp. Særlig hvis de ikke har skrevet testamente ennå.

Anonymkode: 40149...06a

• Liker 9
Skrevet

Så sykepleiere er ikke velstående, i følge deg? 

Anonymkode: 94088...71d

• Liker 1
Skrevet

sykepleiere, mer som psykopleier. mange er forferdelige mødre og mishandler egne barn. så veldig rart ja

Anonymkode: fb1ee...a04

Gjest Skogsalv
Skrevet (endret)

Sykepleiere ❤ Forstår godt at de er attraktive. ( utenom fetish og halloweenkostymer 😂

De er ofte omsorgivende, hardt arbeidende,  søte ( sier det selv som kvinne ) , blide,hjelpsomme  og har integritet.  

Det er min oppfatning av de etter noen år " bosatt " på sykehus med spesial needs child 🙂 De er engler ❤  - veldig FÅ dårlige eksemplarer 😂

Forøvrig bør de få bedre lønn og heltidsstillinger ! 

Kanskje derav de rike mennene ?? 🤣Nei da...er nok få gold diggers der i gården ! 

Endret av Skogsalv
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

sykepleiere, mer som psykopleier. mange er forferdelige mødre og mishandler egne barn. så veldig rart ja

mange folk som er flinke i omsorgsyrker er ikke flinke i omsorgsjobben hjemme i privatlivet 

• Liker 5
Skrevet

Jeg har faktisk møtt to-tre sånne sykepleiere. Ingen av dem var særlig flinke faglig, og kunne sikkert levd godt hjemme på mannens penger og fått dagene til å gå mens de shoppet pynteputer. Husk på at velstående mann er ikke alltid synonymt med intelligent mann, så det er ikke alle menn som har stort behov for en interessant kone. 

Anonymkode: de597...a91

• Liker 4
Gjest Skogsalv
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har faktisk møtt to-tre sånne sykepleiere. Ingen av dem var særlig flinke faglig, og kunne sikkert levd godt hjemme på mannens penger og fått dagene til å gå mens de shoppet pynteputer. Husk på at velstående mann er ikke alltid synonymt med intelligent mann, så det er ikke alle menn som har stort behov for en interessant kone. 

Hvordan bedømte du disse to/tre faglig ?? Er du lege ? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

mange folk som er flinke i omsorgsyrker er ikke flinke i omsorgsjobben hjemme i privatlivet 

Ja, det der er merkbart.

Har jobbet flere steder i ulike omsorgsyrker og etpar steder med noe helt annet (teknisk arbeid og maskiner). Det er INGEN TVIL, psykopatene søker seg mot de yrkene hvor de har makt over sårbare individer. Har ikke tall over hvor mange ganger jeg har måttet melde videre om overgrep og uskikkethet i disse yrkene. 

Anonymkode: 0d844...379

• Liker 5
Skrevet
Skogsalv skrev (1 minutt siden):

Jeg brukte øyne og ører, og faglig kunnskap. Hold deg til tema, du. 

• Liker 1
Skrevet
Skogsalv skrev (3 minutter siden):

Leger har ingen peiling på sykepleiefag, disse to gruppene legger ofte mye innsats inn i å skille seg ut fra den andre. For å bedømme en sykepleier faglig, må man nesten være sykepleier selv.

Eller så har man jo ofte en nokså god mulighet til å vurdere som pasient :) 

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Sykepleire er jo veldig attraktive 😍

Anonymkode: fe051...3b1

I teorien ja ;) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Faglig kunnskap fra livets harde skole?

Anonymkode: a98f8...e19

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Faglig kunnskap fra livets harde skole?

Anonymkode: a98f8...e19

Kutt nå bare ut.

Sånne utsagn er det som typisk gjør at man ofte ikke vet om det er en sykepleier eller en pasient man har å gjøre med. 

• Liker 1
Gjest Skogsalv
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Hvilken faglig kunnskap ?? Jeg har også sett noen få  dårlige utgaver uten faglig kunnskap på egne vegne ,kun mamma og menneskekunnskap . 

Jeg holdt meg til TEMAET  ! Det var du som tok en høyresving 🤣

Uttalelser faller så i fisk uten argumentasjon. Dobbelt opp når fravikelse og hersketeknikk alene er " argumentet " 

Endret av Skogsalv
Skrevet

Tja, begge har kanskje høyskoleutdanning? Og en som jobber turnus har kanskje forståelse for en partner som ikke jobber 9-4.

Anonymkode: a76cf...107

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Har eksen din funnet seg en hot og flink sykepleier? Er det derfor du er så bitter?

Anonymkode: d4ffd...d2e

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...