Gå til innhold

Har du dummet deg ut på date noen gang? Hva skjedde?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du dummet deg ut på date, eller hatt en date som dummet seg ut? Hva skjedde etterpå?

Jeg dummet meg ut skikkelig en gang. Jeg pleier ikke å drikke noe særlig, men klarte å bli alt for drita. Skikkelig pinlig, spesielt fordi jeg likte mannen veldig godt. Snublet i fortauskanten og gikk overende, mistet skoa, bablet i vei om hvem vet hva. Herregud jeg var så flau dagen etter, skulle ønske jeg ikke hadde husket noe. Heldigvis tok han det pent og forsto at dette ikke var vanlig oppførsel av meg og det ble flere dater og vi er fortsatt sammen. 

En annen gang var det en annen date som dreit seg ut (bokstavelig talt), han ble også drita, begynte å snakke om avføring og avløpsrør og ble skikkelig ivrig på å finne ut hvor mye som måtte til for å tette en do. Han gikk faktisk på do på utestedet for å se om han kunne tette det. Kom tilbake igjen med et teit glis og fortalte om mengden, men at det ikke ble tett og slik fortsatte kvelden til jeg sa god natt. Spesiell type 🤣 

Anonymkode: 1eea3...bf1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff.. Var på en date med en veldig fin og hyggelig dame. Jeg gikk selvfølgelig i skjorts den kvelden.. 
Endte med at vi klinte lenge til slutt. Etterpå lo hun seg ihjel, fordi jeg tydeligvis hadde fått ståpikk.. Kunne se den igjennom shortsen..😂 Var utrolig pinlig.

Skrevet

Jeg var dum nok til å drikke meg dritings på date en gang, men det endte jo med at vi gikk på byen da. Kjente henne litt fra før og hun hadde sagt tidligere at jeg var tjukk, derfor gruet jeg meg litt. 

Anonymkode: bed96...07c

Skrevet

Jeg ble distrahert mens vi spiste, over noe han sa. Greide glemme at jeg hadde en skje med varm suppe og tømte denne rett i eget fang fordi skjeen fikk uheldig vinkel. Fin tydelig flekk på blusen og skjørtet resten av kvelden.

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde drukket ett glass prosecco, og så ikke kanten da vi skulle gå. Og falt så lang jeg var. 

Glemte å ta av meg en genser på første delen av daten også. Lo godt av begge :). 

Skrevet

Så på film med en date jeg likte veldig godt. Filmen handlet om en mann som ble yngre og yngre. Jeg var nervøs og spurte daten om han trodde filmen var basert på en historie fra virkeligheten. Han så på meg som om jeg var verdens dummeste person 🤣

• Liker 9
Skrevet
liljene skrev (9 minutter siden):

Jeg hadde drukket ett glass prosecco, og så ikke kanten da vi skulle gå. Og falt så lang jeg var. 

Glemte å ta av meg en genser på første delen av daten også. Lo godt av begge :). 

Du ble flau fordi du glemte å ta av deg en genser? 🤨

Anonymkode: 6cce1...f03

• Liker 7
Skrevet
HerKommerMummi skrev (7 minutter siden):

Så på film med en date jeg likte veldig godt. Filmen handlet om en mann som ble yngre og yngre. Jeg var nervøs og spurte daten om han trodde filmen var basert på en historie fra virkeligheten. Han så på meg som om jeg var verdens dummeste person 🤣

🤣 Åhh, dating og nerver ..

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Jeg var dum nok til å drikke meg dritings på date en gang, men det endte jo med at vi gikk på byen da. Kjente henne litt fra før og hun hadde sagt tidligere at jeg var tjukk, derfor gruet jeg meg litt. 

Det var jo ufint sagt av henne. Jeg var nervøs selv uten en slik kommentar, var nok derfor jeg tippa litt over jeg og. Men det gikk jo bra til sist uansett. Hvordan gikk det med deg og daten din, ble det noe mer?

Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Det var jo ufint sagt av henne. Jeg var nervøs selv uten en slik kommentar, var nok derfor jeg tippa litt over jeg og. Men det gikk jo bra til sist uansett. Hvordan gikk det med deg og daten din, ble det noe mer?

Ja dessverre. Vi ble sammen og jeg holdt ut i to år med mobbingen hennes. Hadde veldig dårlig selvbilde den gangen. 

• Liker 1
Skrevet

Sølte rødvin i lysere sofa en gang og knakk en seng en annen gang. Noen år mellom. 

Anonymkode: bc346...dc1

Skrevet

Fikk betablokkere jeg skulle prøve mot hodepine, hadde visst misset memoet om at de IKKE måtte blandes med alkohol. Vi tok et glass rødvin og halvveis gjennom glasset blir jeg veldig brisen og veldig fyllesyk samtidig. Det gikk veldig fort og jeg endte opp med å sjangle ned av stolen og kaste opp midt på gulvet. Jeg var flau og ante ikke hva som foregikk, daten skrek etter en taksi og skrek " kjør til Haukeland sykehus" 😁 jeg sa at jeg ville bare hjem, han ble med og satt der til jeg følte meg bedre. Men ja det var pinlig.

Anonymkode: 45363...c82

• Liker 3
Skrevet

Vi skulle gå over et lyskryss og jeg trodde det var grønt, så endte med at jeg gikk på henne! Jeg så henne ikke og trodde hun var bak meg. Men vi lo av det

Skrevet

Er tynn og drikker sjeldent = dårlig kombinasjon for vin før date. Drakk for å roe sterke nerver og ble mer og mer full på veien til, da jeg satt meg ned var jeg blitt skikkelig full og etter å ha drukket ølen han hadde kjøpt til meg fikk jeg blackout. Hadde kjærlighetssorg denne perioden så husker et glimt at jeg gråt på restauranten foran daten som var veldig irritert og husker jeg hylgråt i taxituren hjem. Fortrengt hele greia. 

Anonymkode: 5b2c6...231

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er tynn og drikker sjeldent = dårlig kombinasjon for vin før date. Drakk for å roe sterke nerver og ble mer og mer full på veien til, da jeg satt meg ned var jeg blitt skikkelig full og etter å ha drukket ølen han hadde kjøpt til meg fikk jeg blackout. Hadde kjærlighetssorg denne perioden så husker et glimt at jeg gråt på restauranten foran daten som var veldig irritert og husker jeg hylgråt i taxituren hjem. Fortrengt hele greia. 

Anonymkode: 5b2c6...231

Huff, stakkars, det var nok tøft dagen derpå. Godt slikt blir noe man kan le av med tiden ;)

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Du ble flau fordi du glemte å ta av deg en genser? 🤨

Anonymkode: 6cce1...f03

Jeg hadde en ullgenser utenpå en finkjole 😂🙈. A la Kari Traa. På date. 

• Liker 4
Skrevet

Jeg fortalte en historie der en gjedde spiste andunger . Skikkelig brainfart 🤣🤣 Ikke spør meg hvor det kom fra 

Anonymkode: 3657a...5cb

• Liker 2
Skrevet
liljene skrev (13 timer siden):

Jeg hadde en ullgenser utenpå en finkjole 😂🙈. A la Kari Traa. På date. 

Ok. Det er ikke å dumme seg ut.

Anonymkode: 4b4fe...9fd

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...