Gå til innhold

Spørsmål til bryllupslek

MKv1996

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal arrangere en bryllupslek i et bryllup om et par uker. Det er den såkalte «sko-leken» der de begge skal ha en av hver sine sko i hendene og så får de spørsmål typ «hvem er staest», så skal man se hvor samstemte og enige de er. Har disse spørsmålene nedenfor fra før, men ønsker flere spørsmål, gjerne litt mer juicy da dette skal foregå etter de eldste har dratt 😁 Takknemlig for alle forslag her!

• Hvem er mest romantisk?
  • Hvem ble interessert først?
  • Hvem er sjefen i forholdet?
  • Hvem er mest sta?
  • Hvem er mest distre?
  • Hvem har kortest lunte?
  • Hvem er mest rotete?
  • Hvem vinner flest diskusjoner?
  • Hvem er mest morgengretten?
  • Hvem bruker lengst tid på å komme seg ut døra?
  • Hvem har mest sexlyst?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvem er mest oppfinnsom i senga?

Hvem er dårligst til å kjøre bil?

Hvem er flinkest med penger?

Hvem er mest grådig?

Hvem bruker lengst tid på badet?

Hvem fiser mest? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har mest sexlyst??! Seriøst? 

Spørsmålene var ganske kjedelige, egentlig. Men sex gjør dem ikke spennede, blir bare flaut. For alle. 

Anonymkode: 21548...877

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Peonjenta said:

Sitte foran foreldre, svigerforeldre og  tante Ruth å utbrodere sex-livet sitt, virkelig?

Nå skriver TS riktignok at dette er etter de eldste er dratt, men jeg syntes det er kjempetacky med sex-spørsmål uansett. 

Anonymkode: bcb68...ee4

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nå skriver TS riktignok at dette er etter de eldste er dratt, men jeg syntes det er kjempetacky med sex-spørsmål uansett. 

Anonymkode: bcb68...ee4

Enig. 

Jeg vil ikke vite hvordan brudeparet forholder seg til hverandre i senga. Too much info. 

Anonymkode: 2b5d4...6f3

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i bryllup med denne leken og det var faktisk ganske gøy. Men de hadde ikke kleine spm om sex og intimitet. Mer morsomt med sånne spm av typen : hvem spiser mest godteri, hvem bruker mest tid på kjæledyrene, hvem gråter mest av filmer, hvem er mest opptatt av å rydde etc.

Anonymkode: a951d...acc

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang jeg har sett denne leken i bryllup har gjestene stilt spm på hver sin lapp. Gjør det litt mer gøy for de også, som får sitt som lest opp. ( Noen må selvsagt sensureres av den som leser opp)

Anonymkode: ac921...d97

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts vær så snill for din egen del og dropp dette. Leken er noe som i beste fall fungerer helt ok på en vennefest, men har ingenring i en bryllupsfest å gjøre. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier meg enig med flertallet her. Selv om jeg snakker relativt åpent med mine gode venninner hadde jeg dødd av kleinhet dersom noen startet denne leken med sexspørsmål i mitt bryllup. Helt feil tid og sted for sexprat. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde sånn leik i vårt bryllup, og både vi og alle andre lo. Fin måte for alle å bli betre kjend med forholdet og.. Men var ingen sex-spm heldigvis 😅
Men var meir typ: Kven er sjefen i forholdet, kven drikk mest pepsi max, kven bestemmer kva som skal vere på TV, kven tek oppvasken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke folk, for engangsskyld, bare ha et helt vanlig bryllup, med god mat, god drikke og feiringen av brudeparet? Sanne leker er harry, teit og når middagen er allerede 5-6 lange timer med mat og mange taler, er det bare dumt med disse barnelek.

Anonymkode: 97c3a...bd4

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kutt ut slike «leker». Det blir bare dritflaut og tacky. Ingen ønsker å høre om sexlivet til brudeparet.

Anonymkode: a34b0...5a6

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes meg for noen svar 😂 Leken er avklart med både brud og brudgom som ønsker dette selv, med påfølgende spørsmål om hva de mener er innafor eller ikke. Dette er et ungt par med unge gjester der alle har god takhøyde for hva som er for drøyt og ikke. Men takk for hjelpen jeg absolutt ikke fikk 😉

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, MKv1996 said:

Hjelpes meg for noen svar 😂 Leken er avklart med både brud og brudgom som ønsker dette selv, med påfølgende spørsmål om hva de mener er innafor eller ikke. Dette er et ungt par med unge gjester der alle har god takhøyde for hva som er for drøyt og ikke. Men takk for hjelpen jeg absolutt ikke fikk 😉

Jaja, kos dere i årets mest harry bryllup!

Anonymkode: a229a...f1b

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare et tips, sørg for at de setter pris på slike leker. Jeg var forlover i et bryllup, og satt en stopper for noen som ønsket å finne på noe slikt, blir enda takket av bruden nå lenge i etterkant for det. For det hadde ikke blitt godt tatt i mot.

Anonymkode: c8e34...7d1

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Jaja, kos dere i årets mest harry bryllup!

Anonymkode: a229a...f1b

Takktakk, glad du ikke er gjest! 🤗

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Bare et tips, sørg for at de setter pris på slike leker. Jeg var forlover i et bryllup, og satt en stopper for noen som ønsket å finne på noe slikt, blir enda takket av bruden nå lenge i etterkant for det. For det hadde ikke blitt godt tatt i mot.

Anonymkode: c8e34...7d1

Som sagt, dette er avklart og ønsket av begge. Er et lite bryllup med fokus på god mat og litt sosialt, ikke fjern familie fra alle landets kanter. Bryllupet i seg selv har forøvrig vært, dette er bare festen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MKv1996 skrev (6 timer siden):

Takktakk, glad du ikke er gjest! 🤗

Ikke meg du svarer, men virkelig glad jeg ikke er gjest. 

Anonymkode: b0987...430

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...