AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #1 Skrevet 1. september 2021 Kan noen si litt om meg? Gjerne si litt om hvordan måne, soltegnet og «rising» signet passer sammen? Og om jeg har en «bra» kombinasjon eller ikke? Anonymkode: 7603f...1af
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #2 Skrevet 1. september 2021 Oi du dæven, du må være ganske forstyrra. Soltegnet ditt er tvilling, månetegnet er fisk og du er rising skorpion? Imponerende kart, hehe. Anonymkode: 5979d...f31
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #3 Skrevet 1. september 2021 I utgangspunktet ikke en bra kombinasjon, en del konflikter her. Jeg har bare dette som hobby, er ikke astrolog, men nå krasjer jo tvillingtegnet med absolutt alt. Anonymkode: 5979d...f31
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #4 Skrevet 1. september 2021 Hahah fyy faen nå er idiotene i gang igjen. For en haug med piss! Anonymkode: ac11d...ddf 6
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #5 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hahah fyy faen nå er idiotene i gang igjen. For en haug med piss! Anonymkode: ac11d...ddf La de nå holde på i fantasi verden sin, det skader jo ingen. Anonymkode: 9de19...9b7 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #6 Skrevet 1. september 2021 Har ikke så mye å si om kobinasjonene dine, men lurer litt på hvorfor du har valgt å bruke Tropical Zodiac? Anonymkode: 7887f...316
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #7 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Har ikke så mye å si om kobinasjonene dine, men lurer litt på hvorfor du har valgt å bruke Tropical Zodiac? Anonymkode: 7887f...316 Aner ikke hva det er egentlig. Bare tenkte det var relevant og ta med Anonymkode: 7603f...1af
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #8 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): I utgangspunktet ikke en bra kombinasjon, en del konflikter her. Jeg har bare dette som hobby, er ikke astrolog, men nå krasjer jo tvillingtegnet med absolutt alt. Anonymkode: 5979d...f31 Ja, er det jeg har forstått🤣 Anonymkode: 7603f...1af
Natta1980 Skrevet 1. september 2021 #9 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Oi du dæven, du må være ganske forstyrra. Soltegnet ditt er tvilling, månetegnet er fisk og du er rising skorpion? Imponerende kart, hehe. Anonymkode: 5979d...f31 Nei, jomfru rising. Som jo er helt motsatt av tvillingenes natur Jomfruen er innadvendt, pertentlig, seriøs, og analytisk. Tvillingene prater hull i hodet på deg, er sosial og morsom. Måne i fisk, er veldig empatisk, fantasifull, nesten klarsynt, superfølsom. Ser du har mars i fjerde hus. Er du mye hjemme? Har det skjedd deg noe vesentlig av betydning i livet ditt som har med hus og familie å gjøre? Venus i åttende, andre folks penger, og interesse for det okkulte.
anonMrX Skrevet 1. september 2021 #10 Skrevet 1. september 2021 Mye kvadrater og opposisjon mellom sol, måne, merkur og mars. Det kan være tøft generelt i hverdagen da. Kan bety mange ting som dårlig konsentrasjon osv.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #11 Skrevet 1. september 2021 Natta1980 skrev (6 minutter siden): Nei, jomfru rising. Som jo er helt motsatt av tvillingenes natur Jomfruen er innadvendt, pertentlig, seriøs, og analytisk. Tvillingene prater hull i hodet på deg, er sosial og morsom. Måne i fisk, er veldig empatisk, fantasifull, nesten klarsynt, superfølsom. Ser du har mars i fjerde hus. Er du mye hjemme? Har det skjedd deg noe vesentlig av betydning i livet ditt som har med hus og familie å gjøre? Venus i åttende, andre folks penger, og interesse for det okkulte. Er litt både og. Liker og være sosial og ha det gøy men samtidig er jeg mer innadvendt enn utadvendt. Er fantasifull, følsom og har lurt på om jeg er klarsynt. Så det stemmer ganske bra.. Nja, er endel hjemme ja. Men liker samtidig og gjøre ting. Er ikke noe spesielt som har skjedd som har med hus og familie og gjøre tror jeg.. Hva tenker du på da? Hva mener du med «andre folks penger»? Anonymkode: 7603f...1af
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #12 Skrevet 1. september 2021 anonMrX skrev (6 minutter siden): Mye kvadrater og opposisjon mellom sol, måne, merkur og mars. Det kan være tøft generelt i hverdagen da. Kan bety mange ting som dårlig konsentrasjon osv. kan slite med konsentrasjon til tider ja. Anonymkode: 7603f...1af
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #13 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hahah fyy faen nå er idiotene i gang igjen. For en haug med piss! Anonymkode: ac11d...ddf Kan gjerne høres ut som piss men veldig mye stemmer jo faktisk. Anonymkode: 7603f...1af
Natta1980 Skrevet 1. september 2021 #14 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Er litt både og. Liker og være sosial og ha det gøy men samtidig er jeg mer innadvendt enn utadvendt. Er fantasifull, følsom og har lurt på om jeg er klarsynt. Så det stemmer ganske bra.. Nja, er endel hjemme ja. Men liker samtidig og gjøre ting. Er ikke noe spesielt som har skjedd som har med hus og familie og gjøre tror jeg.. Hva tenker du på da? Hva mener du med «andre folks penger»? Anonymkode: 7603f...1af Venus i 8 hus betyr bla penger som er til fordel for deg, fått gjennom andre. Det kan være arv, gjennom ekteskap, eller rett og slett penger fra NAV. Men når det vil skje eller i hvilket format, det må man se mye nærmere på. Ja, dette med hus og hjem, siden du har pluto (transformasjon) og mars (drivkraften) i 4. hus så bare lurte jeg på det. Ser at din venus ligger og heller mot 9 hus som har å gjøre med utlandet og også høyere utdanning. Kan bety at man finner partnere her. Men siden den også er i 8 hus, kan man tiltrekkes av partnere som er mystiske, intense og ja, mange adjektiver man kan bruke her. Og venus er 90 grader fra neptun. Har du lett for å være litt urealistisk i forhold til partner? Drømmer som ikke viste seg til å være mer enn i ditt hode?
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #15 Skrevet 1. september 2021 Natta1980 skrev (13 minutter siden): Venus i 8 hus betyr bla penger som er til fordel for deg, fått gjennom andre. Det kan være arv, gjennom ekteskap, eller rett og slett penger fra NAV. Men når det vil skje eller i hvilket format, det må man se mye nærmere på. Ja, dette med hus og hjem, siden du har pluto (transformasjon) og mars (drivkraften) i 4. hus så bare lurte jeg på det. Ser at din venus ligger og heller mot 9 hus som har å gjøre med utlandet og også høyere utdanning. Kan bety at man finner partnere her. Men siden den også er i 8 hus, kan man tiltrekkes av partnere som er mystiske, intense og ja, mange adjektiver man kan bruke her. Og venus er 90 grader fra neptun. Har du lett for å være litt urealistisk i forhold til partner? Drømmer som ikke viste seg til å være mer enn i ditt hode? Nå er jeg bare 20 da, men har alltid fått det jeg har trengt og får endel penger av familie. Kanskje mer enn andre. Men er ikke rik akkurat. Er litt kresen når det kommer til og finne en partner, men vil ikke si at jeg er urealistisk. Men det er jo subjektivt.. Anonymkode: 7603f...1af
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #16 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Kan gjerne høres ut som piss men veldig mye stemmer jo faktisk. Anonymkode: 7603f...1af Det vil det gjøre uansett… Anonymkode: 84e34...e0a
GrønnNellik68 Skrevet 1. september 2021 #17 Skrevet 1. september 2021 Det der skjønte jeg ingenting av men skulle likt å funnet ut om meg selv😂 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #18 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det vil det gjøre uansett… Anonymkode: 84e34...e0a Nei, er jo bare og prøve selv og se. Du vil bli overrasket av hvor mye som stemmer. Kan være veldig spesifikke ting også og jeg tror ikke det er helt tilfeldig. Er jo ikke sånn at jeg tar det så seriøst og ikke er venn med folk med et visst stjernetegn etc. Men det er jo litt gøy da Anonymkode: 7603f...1af
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #19 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Aner ikke hva det er egentlig. Bare tenkte det var relevant og ta med Anonymkode: 7603f...1af Har du prøvd å se om ting endrer seg om du bruker like hus eller noe annet enn Tropical? jeg husker ikke helt hva alle heter, men jeg tror Tropical er beregnet for de som bor i mer sydlige strøk enn oss. Anonymkode: 7887f...316
Natta1980 Skrevet 1. september 2021 #20 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Nå er jeg bare 20 da, men har alltid fått det jeg har trengt og får endel penger av familie. Kanskje mer enn andre. Men er ikke rik akkurat. Er litt kresen når det kommer til og finne en partner, men vil ikke si at jeg er urealistisk. Men det er jo subjektivt.. Anonymkode: 7603f...1af Å du er bare 20! Da har du jo hele livet foran deg Mye kan skje og ting man har som karma vil merkes mer i voksen alder enn som barn, bortsett fra hvis man har enkelte spesielle/heavy temaer som vil gå igjen i voksen livet, på godt og vondt. Da dukker dette også opp i barndom/tenår. Men når det gjelder penger og kjærlighet, helse, reiser, (blant annet) dette kommer nok med årene, det som står i horoskopet ditt. Er du interessert i å vite hva som skal skje og når, se på transitter for en spesiell periode. Altså, hvilke planeter som går gjennom hvilke hus og hvilke aspekter de danner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå