Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg å finne en slik kjole i svart? Trenger andres meninger om noe annet også

Anbefalte innlegg

Skrevet

https://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/kjoler/noisy-may-2786/nmclara-s-s-knee-dress-189655-IN6U/
Ønsker en slik kjole, bare i svart. Kan godt være med lengre ermer også. Har googlet, men sliter med å finne. 

Lurer også på om jeg kan bruke en slik kjole i en finere middag? Om jeg pynter meg med litt diamanter og sminker meg pent? Hvordan kan jeg gjøre noe så enkelt litt mer formelt? 

Anonymkode: 1fc76...41b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spørs litt hva du mener med en finere middag. Mener du formell? Dyr? Med familie? Ukjente? Din alder? Andres alder? Jeg synes ikke den fungerer så godt til et fint middagsselskap, men hvis du f.eks. mener middag på en dyr restaurant med kjæresten, så kan du bruke hva du vil egentlig.

Anonymkode: e8135...524

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det spørs litt hva du mener med en finere middag. Mener du formell? Dyr? Med familie? Ukjente? Din alder? Andres alder? Jeg synes ikke den fungerer så godt til et fint middagsselskap, men hvis du f.eks. mener middag på en dyr restaurant med kjæresten, så kan du bruke hva du vil egentlig.

Anonymkode: e8135...524

Formell middag i forbindelse med forretninger. Middagsselskap. 

Skrevet (endret)

Kjolen er fin, men kragen gjør at til et middagsselskap ville jeg valgt en annen. Den blir litt for casual med den kragen.

Endret av mereo
  • Liker 1
Skrevet
mereo skrev (1 time siden):

Kjolen er fin, men kragen gjør at til en middagsselskap ville jeg valgt en annen. Den blir litt for casual med den kragen.

Skjønner. takk for svar :) 

Har du tips til hva jeg kan bruke i et middagsselskap der forretninger er involvert? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Skjønner. takk for svar :) 

Har du tips til hva jeg kan bruke i et middagsselskap der forretninger er involvert? 

Kanskje noe mer som denne.

Men det er jo du som skal gå med kjolen, så det er jo litt hva du liker, etc.

8422F8D3-9E92-43E5-AFDE-7F315068AA1E.png

• Liker 2
Skrevet (endret)

Denne synes jeg var mer en strandkjole enn formell. Den var tynn i stoffet og hadde litt sånn «tenniskrage». 

Se på Tiger of Sweden sine dresskjoler og se etter noe mer sånt i snitt pg stoff. 

Den avbildede blå her oppe var midt i blinken. 

Noe sånt her, bare mer rimelig sa om du er ute etter det: https://www.tigerofsweden.com/no/dresses/izza-s-dress-S68929005.html?dwvar_S68929005_color=56B&cgid=43bd574a5956b3435c179c54afdb8b14b7a36737#!start=12

HM har litt formelle kjoler avogtil som er helt nøytrale om du er ute etter det. 

Endret av Fløff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...