Gjest Gjest Skrevet 24. september 2005 #1 Skrevet 24. september 2005 Titter litt på erotikknett. Noen som har erfaring med vaginakuler? Hvordan brukes de egentlig? Er det meningen at man skal putte dem inn og så gå rundt med dem, eller er det i forbindelse med sex de skal brukes? Leste på den ene annonsen om ei som gikk rundt med dem.... og det hørtes jo egentlig litt deilig ut....
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2005 #2 Skrevet 25. september 2005 Etter som jeg har forstått skal de nok ikke brukes i forbindelse med samleie nei, men heller som "trening" av musklene i skjeden. Man kan rett og slett gå rundt med de inni ja Jeg vet at dette kan i beste tilfelle føre til tilfredstillelse, altså orgasme
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2005 #3 Skrevet 25. september 2005 gud...det høres deilig ut...hva skal man med mannfolk egentlig?
Trampe Skrevet 25. september 2005 #4 Skrevet 25. september 2005 Bruker mine til å trene med. Muskulaturen strammes for at kulene, som er av metall og veier ganske mye, ikke skal falle ut. Har aldri opplevd noen stor nytelse av kulene, visste ikke at man kunne bruke de på den måten? Det finnes kanskje forskjellige typer.
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2005 #5 Skrevet 26. september 2005 Ja, det finnes forskjellige typer, ja. Noen er ikke særlig egnet for trening, men er mer for nytelse. F.eks de som har en løs kule inni, som beveger seg rundt inne i kula når man beveger seg, altså lager litt vibrasjon/bevegelse som kjennes. De som brukes til trening, bør være ganske tunge. Jeg bruker mine til trening, og jeg bruker disse http://www.aquaflexcones.com/wia/index.html Det står mest om at det er mot inkontinens, men det er jo de samme musklene som skaper tranghet. Dersom du er mest ute etter å få nytelse og ha det gøy, finnes det mange varianter på kondomeriet og ulike nettsteder.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå