Gå til innhold

Dere som er 30+. Har mannen din begynt å miste håret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legger du deg opp i valgene han gjør i forbindelse med det? Hvis han f eks har langt hår, hentesveis osv. 

Hinter du til at han bør ta alt, eller trimme det ned?

Anonymkode: 086c5...381

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er i 20 årene og begynner å miste håret. Og ja jeg legger meg opp i hvordan han har håret. Jeg ønsker ikke at det skal være mer synlig enn nødvendig fordi jeg synes det er mindre pent med "måne". 

Anonymkode: 6c6c7...bfd

Gjest Elder Millennial
Skrevet

Det eneste jeg bryr meg om er at han ser velstelt ut. Stil og sveis velger han selv. 

Håper aldri han vurderer hentesveis, har til gode å se noen som helst som kler det🙈 beklager. 

Skrevet

Min mann er 45 og har heldigvis masse hår. Om han mister det når vi er gamle så er det nå en ting, om han derimot hadde startet hårtap allerede i 30 åra hadde jeg nok sagt rett ut at han måtte fått hårtransplantasjon eller noe slikt. Ikke sexy med måne.

Anonymkode: 5724f...f56

Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Min mann er 45 og har heldigvis masse hår. Om han mister det når vi er gamle så er det nå en ting, om han derimot hadde startet hårtap allerede i 30 åra hadde jeg nok sagt rett ut at han måtte fått hårtransplantasjon eller noe slikt. Ikke sexy med måne.

Så da bør han kunne kreve at du tar Botox?

• Liker 4
Skrevet

Det er bedre med en diskret hentesveis enn totalt flintskalla. Det har jo vært vanlig noen år at personer som begynner å miste hår shaver seg helt, og det er det uhyre få som kler. De fleste som gjør det, ser ut som gamlinger selv om de er aldri så spreke og veltrente.

Anonymkode: 00687...f5e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Det blir feil sammenligning - dessuten er han mer rynkete enn meg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Det kommer an på hva han syns "ikke er sexy" når du blir eldre ;)

Anonymkode: ec1c9...82b

• Liker 1
Skrevet

Ja. Men heldigvis er han supersexy med veldig kort hår eller barbert. :)

Anonymkode: 26491...726

Skrevet

Ja håret er blitt tynnere , men så lenge det er velstelt så bryr jeg meg fint lite. Jeg ser ikke ut som en 20 åring lenger jeg heller, var helt grå før jeg var 35.

Skrevet

Han er over 50 og har hatt lite hår siden vi møttes. Jeg har ikke noe problem med det, og han får gjøre hva han vil.

Anonymkode: 4548d...c55

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Nei, det blir ikke feil sammenligning! Er du villig til å ta grep for å forhindre alderstegn. Som du tydeligvis forlanger av partner.

Anonymkode: d7a9c...0ee

• Liker 1
Skrevet

Han var 47 da vi møttes. Mye hår, men litt grå i tinningene. Nå er han 57 og helt grå. Han sier selv han har fått mye tynnere hår enn han hadde som ung. Men det merkes ikke, siden han da må ha hatt veldig tykt hår. Jeg håper ikke han begynner med hentesveis hvis han får stort håravfall, ellers har han den frisyren han vil. 

Anonymkode: 80b95...f19

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Nei digre silikonbrød og buttlift. Minst!   :opplyser:

Anonymkode: 0badb...f50

Skrevet

Det mest sexy av alt er måne omkranset av langt, pistrete hår 🤩 Gjerne fett og utvasket hår

Anonymkode: c00c5...c4a

Skrevet

Min mann er 55 år og har ikke mistet hår i det hele tatt, tykt hår.

Hentesveis er det mange tiår siden jeg har sett.

Skrevet

Ikke mannen, men sønnen. Han har arvet sin fars hode, og faren hans ble tynn i håret og skallet tidlig. Sønnen vår begynte å miste håret på toppen allerede da han var 18, kunne vi se det. Nå, to år senere, er det så tynt at du ser hodebunnen på en flekk midt oppe på hodet. Han liker det dårlig, men hva kan man gjøre? Arv og gener er som de er.

Han er en pen gutt uansett da ❤️Fin hodeform, vil kle å bare barbere bort alt håret til slutt.

Anonymkode: 80790...05d

• Liker 1
Skrevet

Mannen var helt skallet da vi møttes da han var 32. Så vidt jeg vet har han aldri hatt hentesveis. Han har kransen igjen, men han barberer hele hodet.  Jeg synes han er hot.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...