AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #1 Skrevet 1. september 2021 Sammen med en fyr i 5 måneder. Han har ofte unnskyldninger for ikke å tilbringe tid med meg. Ikke veldig sex drive (sex ca 3 ganger i mnd). Treffes 2-3 ganger per uke. Han inkluderer meg i livet sitt, med venner og familie, men holder meg skjult i sosiale medier. Føler ikke han har ekte kjærlighet overfor meg, selv om han sier han har det og er (bortsett fra sex) veldig kjærlig. Har sagt til han hvordan jeg føler, men han bekrefter at han er veldig glad i meg og ønsker å være sammen med meg. Er redd for å gjøre det slutt, om det han sier stemmer. Samtidig som jeg har en ustabil magefølelse. Hva kan evt være hans motivasjon for forholdet, om han ikke egentlig er glad i meg? Anonymkode: ca552...85b
Gjest Skogsalv Skrevet 1. september 2021 #2 Skrevet 1. september 2021 (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Sammen med en fyr i 5 måneder. Han har ofte unnskyldninger for ikke å tilbringe tid med meg. Ikke veldig sex drive (sex ca 3 ganger i mnd). Treffes 2-3 ganger per uke. Han inkluderer meg i livet sitt, med venner og familie, men holder meg skjult i sosiale medier. Føler ikke han har ekte kjærlighet overfor meg, selv om han sier han har det og er (bortsett fra sex) veldig kjærlig. Har sagt til han hvordan jeg føler, men han bekrefter at han er veldig glad i meg og ønsker å være sammen med meg. Er redd for å gjøre det slutt, om det han sier stemmer. Samtidig som jeg har en ustabil magefølelse. Hva kan evt være hans motivasjon for forholdet, om han ikke egentlig er glad i meg? Anonymkode: ca552...85b Magefølelse skal du ikke kimse av . Ord er en ting ,- handlinger noe annet ❤ At du spør på KG etter kun 5 mnd er et ganske rødt flagg 😅 Endret 1. september 2021 av Skogsalv
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #3 Skrevet 1. september 2021 3 minutter siden, Skogsalv said: Magefølelse skal du ikke kimse av . Ord er en ting ,- handlinger noe annet ❤ At du spør på KG etter kun 5 mnd er et ganske rødt flagg 😅 Burde jeg ta dette opp med han igjen, gi det litt tid eller gå? Noen råd? Takk 🙂 Anonymkode: ca552...85b
Gjest Skogsalv Skrevet 1. september 2021 #4 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Burde jeg ta dette opp med han igjen, gi det litt tid eller gå? Noen råd? Takk 🙂 Anonymkode: ca552...85b Du kan jo gi det litt tid ,men ikke altfor lenge. Hvorfor holder han igjen med nærhet og tid,samt holder deg skjult på sosiale medier. ? Vet jeg får tyn for det siste aspektet her inne,men han legger seg ned med deg ,når det passer ham,,,utenfor offentligheten...Det er ikke greit. Synes jeg. Noen synes det er greit 😎 ,,, bra for de. Hjelper det å snakke med menn som bread crumber? Erfaringsmessig ikke.. da det ofte er feil menn i utgangspunktet. Du vil få oppmerksomhet om du trekker deg unna . Men kun kortsiktig. Da det går på hans ego,ikke " kjærlighet " Virker ikke som drømmemannen han her...❤
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #5 Skrevet 1. september 2021 7 minutter siden, Skogsalv said: Du kan jo gi det litt tid ,men ikke altfor lenge. Hvorfor holder han igjen med nærhet og tid,samt holder deg skjult på sosiale medier. ? Vet jeg får tyn for det siste aspektet her inne,men han legger seg ned med deg ,når det passer ham,,,utenfor offentligheten...Det er ikke greit. Synes jeg. Noen synes det er greit 😎 ,,, bra for de. Hjelper det å snakke med menn som bread crumber? Erfaringsmessig ikke.. da det ofte er feil menn i utgangspunktet. Du vil få oppmerksomhet om du trekker deg unna . Men kun kortsiktig. Da det går på hans ego,ikke " kjærlighet " Virker ikke som drømmemannen han her...❤ Takk for råd. Han ringer meg hver dag, sender meldinger flere ganger om dagen. Når jeg snakker med han om ting som sårer meg, gjør han alt for å endre seg. Når jeg sa sist uke at jeg ønsket at vi skulle treffes oftere, har han begynt å forslå å treffes hver dag. Men jeg føler ikke det kommer i fra hjertet hans, mer som en plikt. Forstår bare ikke hvorfor han gjør alt for å holde på meg. Anonymkode: ca552...85b
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #6 Skrevet 1. september 2021 Men dere møtes jo flere ganger i uken. Skjønner ikke problemet. Anonymkode: 4c04d...71a 3
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #7 Skrevet 1. september 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Men dere møtes jo flere ganger i uken. Skjønner ikke problemet. Anonymkode: 4c04d...71a Føles som han gjør det av plikt (for det må noen møter til for å opprettholde et forhold). Vi sover ikke ofte sammen. Noen ganger når jeg foreslår det sier han nei. Anonymkode: ca552...85b
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #8 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Føles som han gjør det av plikt (for det må noen møter til for å opprettholde et forhold). Vi sover ikke ofte sammen. Noen ganger når jeg foreslår det sier han nei. Anonymkode: ca552...85b Du tenker for mye. Mest sannsynlig maser du formye også. Hvis du ikke klarer å roe ned vil du drive han bort. Kast ballen over til han å se hva som skjer. Jeg blir dritt lei om en fyr er for på. Jeg trenger å kunne være med venner og å være alene også. Anonymkode: 4c04d...71a 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #9 Skrevet 1. september 2021 Just now, AnonymBruker said: Du tenker for mye. Mest sannsynlig maser du formye også. Hvis du ikke klarer å roe ned vil du drive han bort. Kast ballen over til han å se hva som skjer. Jeg blir dritt lei om en fyr er for på. Jeg trenger å kunne være med venner og å være alene også. Anonymkode: 4c04d...71a Jeg tenker for mye, men jeg maser nok heller for lite. Noen ganger når jeg tar opp noe, så sier han hvorfor jeg ikke tok det opp før. Jeg velger mine "kamper" med omhu. Hadde jeg vært bedre til å ta ting opp, hadde jeg sikkert ikke skrevet her. Takk for svar:) Anonymkode: ca552...85b
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #10 Skrevet 1. september 2021 2 minutter siden, MettaSutta said: https://www.joinonelove.org/learn/healthy_relationship/ 1. Communication "Han har ofte unnskyldninger for ikke å tilbringe tid med meg. Ikke veldig sex drive (sex ca 3 ganger i mnd). Treffes 2-3 ganger per uke. " Det virker som om dere mangler kommunikasjon i mellom dere. Det beste rådet jeg kan gi er det at du retter dine bekymringene direkte til personen det gjelder, og snakker rett ut på samme måte som du gjør i denne tråden sammen med personen. "Hva kan evt være hans motivasjon for forholdet, om han ikke egentlig er glad i meg?" Dette er det bare du som kan finne ut av, og det kan kun gjøres igjennom det at du har en samtalen med han. 2. Respect Det virker som at du føler at kjæresten din ikke respekterer dine behov. Nok igjen, så må dette løses igjennom at dere kommuniserer om hva det er du trenger ifra han for at kjærlighetstanken din skal være fylt opp. 3. Boundaries Har dere diskutert og satt grenser med hverandre i forhold til hva som er OK, og hva som ikke er OK? Det er nok igjen en funksjon av kommunikasjon som kan løse dette. 4. Trust "Han inkluderer meg i livet sitt, med venner og familie, men holder meg skjult i sosiale medier." "Føler ikke han har ekte kjærlighet overfor meg, selv om han sier han har det og er (bortsett fra sex) veldig kjærlig. Har sagt til han hvordan jeg føler, men han bekrefter at han er veldig glad i meg og ønsker å være sammen med meg. " Viktig å stole på hverandre, igjennom at man kommuniserer, respekterer, føler seg elsket, og gir kjærlighet. 5. Support Til syvende og sist er det viktig at man støtter hverandre på alle disse punktene i et forhold. Hvis man ikke føler at man blir støttet, kan det også være vanskelig å kommunisere. Jeg ønsker deg og kjæresten lykke til! Takk for støtten og bra innlegg:) Anonymkode: ca552...85b 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #11 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg tenker for mye, men jeg maser nok heller for lite. Noen ganger når jeg tar opp noe, så sier han hvorfor jeg ikke tok det opp før. Jeg velger mine "kamper" med omhu. Hadde jeg vært bedre til å ta ting opp, hadde jeg sikkert ikke skrevet her. Takk for svar:) Anonymkode: ca552...85b Tenkte mer på masing om å tilbringe tid sammen. Anonymkode: 4c04d...71a 1
Gjest Skogsalv Skrevet 1. september 2021 #12 Skrevet 1. september 2021 (endret) AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Takk for råd. Han ringer meg hver dag, sender meldinger flere ganger om dagen. Når jeg snakker med han om ting som sårer meg, gjør han alt for å endre seg. Når jeg sa sist uke at jeg ønsket at vi skulle treffes oftere, har han begynt å forslå å treffes hver dag. Men jeg føler ikke det kommer i fra hjertet hans, mer som en plikt. Forstår bare ikke hvorfor han gjør alt for å holde på meg. Anonymkode: ca552...85b Forstår følelsen. Pliktoppfølging er trist oppfølging 🌷 Uansett kvantitet, så må kvalitet trumfe . Har vært i dine sko. Når jeg la frem behovet for tid og nærhet,begynte han å ringe meg HVER dag,på vei hjem fra jobb...🤪 Innholdet i samtalene var de samme hver dag ,- men uten innhold og behov for ORDENTLIG kjærestetid. Åååå,,,gjesp! Måtte alltid ta initiativ til tid,sted,klokkeslett,hva og hvordan . Han var alltid MED på notene,men initierte lite. Og vi bodde 5 min.fra hverandre 🙈😂 Han var " gamer" og godt voksen,- alenepappa. Skulle DET liksom hjelpe ? 😎,når det skortet på selvfølgeligheter ellers ? Kort sagt 4 år bortkastet....Og vi var forlovet 🥶( særboere) . Lærte mye da om menn som holder kvinner på gress.... Derfor bør du sette en tidslinje i DITT hode ( trenger ikke nevne det for han. ) Actions 😉 Det er det jeg vil gi av input,så du ikke gir og gir og gir ....etc... Ville gitt han frem til jul med å bli offisielle på sosiale medier. Endret 1. september 2021 av Skogsalv
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #13 Skrevet 1. september 2021 32 minutter siden, Skogsalv said: Forstår følelsen. Pliktoppfølging er trist oppfølging 🌷 Uansett kvantitet, så må kvalitet trumfe . Har vært i dine sko. Når jeg la frem behovet for tid og nærhet,begynte han å ringe meg HVER dag,på vei hjem fra jobb...🤪 Innholdet i samtalene var de samme hver dag ,- men uten innhold og behov for ORDENTLIG kjærestetid. Åååå,,,gjesp! Måtte alltid ta initiativ til tid,sted,klokkeslett,hva og hvordan . Han var alltid MED på notene,men initierte lite. Og vi bodde 5 min.fra hverandre 🙈😂 Han var " gamer" og godt voksen,- alenepappa. Skulle DET liksom hjelpe ? 😎,når det skortet på selvfølgeligheter ellers ? Kort sagt 4 år bortkastet....Og vi var forlovet 🥶( særboere) . Lærte mye da om menn som holder kvinner på gress.... Derfor bør du sette en tidslinje i DITT hode ( trenger ikke nevne det for han. ) Actions 😉 Det er det jeg vil gi av input,så du ikke gir og gir og gir ....etc... Ville gitt han frem til jul med å bli offisielle på sosiale medier. Igjen takk for svar. Ja, han ringer oftest på vei hjem fra jobb. Eller på jobb. På den andre side er det hovedsakelig han som tar initiativ til å treffes. Fordi han har sagt han ønsker mye alenetid og «space». Det har «skremt» meg litt til å ikke ta så mye initiativ, men har nå endret meg- for det kan ikke være slik at alt skjer når det passer han. Tenker også han holder meg på gress, men til hvilken fordel. Når han har behov for så mye alenetid, må det jo være bedre for han å være singel. Forstår det ikke Anonymkode: ca552...85b
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #14 Skrevet 1. september 2021 51 minutter siden, AnonymBruker said: Tenkte mer på masing om å tilbringe tid sammen. Anonymkode: 4c04d...71a Nei. Om det går ti dager, så sier jeg fra. Ellers lar jeg han få all tid han trenger. Men som sagt, han har jo forstått at for å holde på meg, må der noen treff til. Jeg har ikke krevd dette. Men om man ses hver tiende dag, når man bor 2km fra hverandre, er det ikke et forhold for meg. Anonymkode: ca552...85b 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #15 Skrevet 1. september 2021 Du sa i HI at dere ses 2-3 dager i uken går ikke 10 dager da. Så hva du skrev over her. Virker jo som han prøver å du aldri synes det er bra nok. Anonymkode: 4c04d...71a
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #16 Skrevet 1. september 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: Du sa i HI at dere ses 2-3 dager i uken går ikke 10 dager da. Så hva du skrev over her. Virker jo som han prøver å du aldri synes det er bra nok. Anonymkode: 4c04d...71a Nei, men det hadde gått ti dager om jeg ikke hadde nevnt at det ikke føles som vi er i et forhold med den frekvens. Ett par av de ukentlige treffene kan være 1-2t per gang. F.eks kommer jeg bort til han, så kaster han meg ut fordi han skal gjøre rent eller noe. Eller han møter meg og venner på bar på kvelden etter han er ferdig med å jobbe i helgen, og da vil han aldri gå hjem sammen. Jeg får ikke bli med han hjem om jeg spør. selv om vi ikke har sovet sammen på 3 uker. Anonymkode: ca552...85b
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #17 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Føles som han gjør det av plikt (for det må noen møter til for å opprettholde et forhold). Vi sover ikke ofte sammen. Noen ganger når jeg foreslår det sier han nei. Anonymkode: ca552...85b Hvorfor sover dere ikke sammen? Det er rart. Anonymkode: d237b...906 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #18 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, men det hadde gått ti dager om jeg ikke hadde nevnt at det ikke føles som vi er i et forhold med den frekvens. Ett par av de ukentlige treffene kan være 1-2t per gang. F.eks kommer jeg bort til han, så kaster han meg ut fordi han skal gjøre rent eller noe. Eller han møter meg og venner på bar på kvelden etter han er ferdig med å jobbe i helgen, og da vil han aldri gå hjem sammen. Jeg får ikke bli med han hjem om jeg spør. selv om vi ikke har sovet sammen på 3 uker. Anonymkode: ca552...85b Det er helt åpenbart at denne mannen har en til kjæreste i tillegg til deg. En han sover sammen med og tilbringer resten av tiden med. Hadde du vært den eneste ville han sovet sammen med deg og tilbringe mye mer enn 1-2 t hver gang. Hva gjør dere sammen den ene timen?? Anonymkode: d237b...906 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #19 Skrevet 1. september 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor sover dere ikke sammen? Det er rart. Anonymkode: d237b...906 Vi gjør det av og til, men sjeldent. Han prøver av og til å unngå det, og noen ganger vil han... Anonymkode: ca552...85b
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #20 Skrevet 1. september 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: Det er helt åpenbart at denne mannen har en til kjæreste i tillegg til deg. En han sover sammen med og tilbringer resten av tiden med. Hadde du vært den eneste ville han sovet sammen med deg og tilbringe mye mer enn 1-2 t hver gang. Hva gjør dere sammen den ene timen?? Anonymkode: d237b...906 Jeg tror ikke han har ei til. Han jobber mye, trener og har en annen hobby som tar tid. Kan være han prøver å finne ei, men tror ikke han har det pt. Noen ganger er vi sammen en hel kveld. Spiser middag, snakker etc. Når vi ses kort, snakker vi Anonymkode: ca552...85b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå