Gå til innhold

Hvor ofte har du kynnere? 3 trimester

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå i uke 35. Har ca 4-6 kynnere i timen. Dette har jeg hatt i ca 2 mnd. 

Hvor ofte har dere andre som er ca like langt på vei kynnere?

Lurer litt på hvor hyppig som er normalt.

Anonymkode: 0ad93...f1b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er og i uke 35 nå, og har mange kynnere - som i grunn har gått over til maserier. Veldig slitsomt 😅

Ble innlagt til observasjon for et par uker siden, da de fant ut at jeg hadde sammentrekninger hvert 5.minutt på overvåkning. Jeg var på sykehuset for sjekk av noe annet, så var bare tilfeldig de oppdaget det 😊 ble da på sykehuset i et døgn, og sendt hjem med forbehold om å love å redusere ned på aktivitet som gir kynnere og sammentrekninger. Har fortsatt like hyppige sammentrekninger, noen vonde og noen der magen bare strammes. 

Noen merker godt til hyppige kynnere, mens ingen merker noe som helst. Veldig inviduelt! Men dersom du ikke har vondt i korsrygg og mensmurringer når det står på, så kan du nok ta det helt med ro 😊

Anonymkode: a249e...087

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg er og i uke 35 nå, og har mange kynnere - som i grunn har gått over til maserier. Veldig slitsomt 😅

Ble innlagt til observasjon for et par uker siden, da de fant ut at jeg hadde sammentrekninger hvert 5.minutt på overvåkning. Jeg var på sykehuset for sjekk av noe annet, så var bare tilfeldig de oppdaget det 😊 ble da på sykehuset i et døgn, og sendt hjem med forbehold om å love å redusere ned på aktivitet som gir kynnere og sammentrekninger. Har fortsatt like hyppige sammentrekninger, noen vonde og noen der magen bare strammes. 

Noen merker godt til hyppige kynnere, mens ingen merker noe som helst. Veldig inviduelt! Men dersom du ikke har vondt i korsrygg og mensmurringer når det står på, så kan du nok ta det helt med ro 😊

Jeg har som deg både vonde og ikke vonde sammentrekninger. Men har fått dette sjekket ut for et par uker siden. Jeg har like hyppige sammentrekninger i hvile som i aktivitet. Synes bare de kunne tatt en pause 😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har som deg både vonde og ikke vonde sammentrekninger. Men har fått dette sjekket ut for et par uker siden. Jeg har like hyppige sammentrekninger i hvile som i aktivitet. Synes bare de kunne tatt en pause 😂

Haha, jeg vet 😅 hinsides irriterende! Og ekstra deilig med nedpresset i tillegg 🥴 men er bare å holde ut! 🙌

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ingenting. Andre svangerskap. Hadde mer i første svangerskap, men ikke før de to siste månedene.

Hadde litt i andre trimester, men ellers rolig her. Tar det mye med ro og presser meg ikke unødvendig. Stopper med en gang jeg evt får en kynner

Anonymkode: cbbe8...e3f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...