Gå til innhold

Er morgen sex oppskrytt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

For meg frister ikke morgen sex. Har heller aldri hatt det for jeg har aldri hatt kjæreste, men ser jo for meg at sex med dårlig ånde som mange har på morgen ikke er noe særlig... hvordan fikser dere det??? Usexy og måtte stå opp først og pusse tenna eller noe??? Men han jeg skal møte etterhvert sier morgen sex er så deilig. Hm..jeg har mine tvil. 

Anonymkode: 3de85...d09

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

For meg frister ikke morgen sex. Har heller aldri hatt det for jeg har aldri hatt kjæreste, men ser jo for meg at sex med dårlig ånde som mange har på morgen ikke er noe særlig... hvordan fikser dere det??? Usexy og måtte stå opp først og pusse tenna eller noe??? Men han jeg skal møte etterhvert sier morgen sex er så deilig. Hm..jeg har mine tvil. 

Det løser man fint ved å ligge i skje, løfte på beinet og lirke den inn bakfra. Bare fantasien som stopper deg.

Anonymkode: 34d11...3d4

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det løser man fint ved å ligge i skje, løfte på beinet og lirke den inn bakfra. Bare fantasien som stopper deg.

Anonymkode: 34d11...3d4

Og da får hun automatisk orgasme?? hørtes veldig forenklet ut slik jeg kjenner min egen kropp. 

• Liker 3
Skrevet

Morgensex er i mine øyne ikke oppskrytt, det er heller undervurdert. Morgenånde har aldri vært et problem. 

Skrevet

Kommer an på om jeg er opplagt - om jeg er søvnig, er det bedre å sove... 😴

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Og da får hun automatisk orgasme?? hørtes veldig forenklet ut slik jeg kjenner min egen kropp. 

MÅ man alltid få orgasme for at noe skal være digg? Jeg er kvinne selv, og får aldri orgasme ved penetrering alene. I skje som nevnt over her, har hun god tilgang på egen klitoris. Bare å kjøre på, om orgasmen er målet! 😎

Anonymkode: a3a5d...21c

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Haha! Skrev personen noe som helst om orgasme i svaret?

Selv liker jeg morgensex. Morgensex, altså.

Anonymkode: 26f02...b9e

Skrevet

I mitt hus er vanlig sex og morgensex 2 forskjellige ting. Morgensex er rask, brå og brutal. Er nok aldri lengre enn 15 min. Begge har våknet kåte og oppvarming er ikke nødvendig. Dritdigg🤩

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes det er bra.

Kuken min er aldri hardere enn rett etter jeg har våknet. Da er den som ei jernstang.

Kan banke på i evigheter så veggene rister.

Anonymkode: c3f4a...3b0

• Liker 3
Skrevet

Det er det beste. Jeg er som regel kåtest tidlig på dagen, og gjerne sliten på kvelden. Det nest beste er midt på natta, om jeg blir vekka blir jeg kjempekåt med en gang.

Anonymkode: a7ee8...93a

• Liker 2
Skrevet

Nattesvette, sur ånde, søvklumper i øynene - nei takk til morgensex. Mannen synes heldigvis det samme. 

Anonymkode: 11e3d...09a

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Da knuller vi i skje frøken... Du burde så absolutt kjent en kar baki der som vokser seg diger og våt bakom deg, vi ligger bare der å vugger og kysser i nakken, skuldre og krafser deg i håret og knadder puppene dine... Når du også blir søkkvåt og klar sier det bare svupp så glir den sakte inni deg. Det er som om himmelen åpner seg og englene kommer frem, jeg blir faktisk litt religiøs av det... Uten tvil en av mine favoritter, så går vi i dusjen og pusser tennene. Dagens første kyss kan knapt bli bedre, det er uten tvil en god start på den nye dagen😇❤️🥰

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Jeg synes det er usexy ja. Kan klare en doggy eller skje, men helst uten for mye pusting og pesing mot meg. 🤢

Jeg er heller ingen morgen-person og sliter med å komme i humør på morningen generelt.

Skrevet

Har aldri morgensex. Jeg kjenner selv min dårlige ånde og den ekle nattsmaken i munn. Det siste som frister er morgensex. 

Anonymkode: a4f7b...641

• Liker 1
Skrevet
Bamseklemmer skrev (1 minutt siden):

Da knuller vi i skje frøken... Du burde så absolutt kjent en kar baki der som vokser seg diger og våt bakom deg, vi ligger bare der å vugger og kysser i nakken, skuldre og krafser deg i håret og knadder puppene dine... Når du også blir søkkvåt og klar sier det bare svupp så glir den sakte inni deg. Det er som om himmelen åpner seg og englene kommer frem, jeg blir faktisk litt religiøs av det... Uten tvil en av mine favoritter, så går vi i dusjen og pusser tennene. Dagen førsste kyss kan knapt bli bedre, det er uten tvil en god start på den nye dagen😇❤️🥰

Høres helt jævelig ut for meg. 😅

Godt vi er forskjellige! Så kan vi alle finne noen vi passer sammen med. 🤩 Jeg vil bare sove videre på morningene jeg, og når jeg MÅ stå opp så gjør jeg det. Og da går jeg rett i dusjen, ellers klarer jeg ikke å starte dagen. 😅

Å få så mye fysisk nærhet som du beskriver når jeg har nok med å bare overleve (kjennes det ut som), da hadde det klikka for meg. 🤯😱

Men jeg tar gjerne en slik runde du beskriver mellom lunsj og midnatt en gang. 🤩😉

Skrevet

Morgensex er deilig ❤️

Anonymkode: d061d...c54

Skrevet

Man trenger da ikke ligge munn til munn og puste inn morgenånde. 

Nei det er ikke oppskrytt, det er en veldig fin måte å starte dagen på. Jeg startet dagen i dag slik. I går kveld var begge trøtte, men jeg våknet kåt, og mannen la seg fint og oppmuntrende til rette da jeg kom inntil og strøk litt prøvende på ham. I starten var han i halvsøvne, men ikke mer borte enn at han ga positiv respons og tydelig ønsket at jeg skulle fortsette. Innen knulling var han definitivt helt våken, og vi hadde også tid til å ligge inntil hverandre og nyte etterdønningene før vi måtte stå opp. 

Hva er det å mislike med dette? Det er bare en veldig deilig start på dagen. Sex, kos, nærhet, intimt, trygt, godt. 

Så lenge begge to liker det og ønsker det er det bare fint. Ingen av oss hopper krevende på om morgenen da, men kommer med varsom tilnærming, og stopper dersom den andre ikke ønsker sex. Det er jo selvfølgelig alltid, men enda litt mer varsom fremgang når den andre sover/kun er halvvåken. Hadde ikke mannen min respondert tydelig at han ville hadde jeg latt kåtheten være til senere, og nøyd meg med å ligge inntil. 

Anonymkode: ed707...c43

• Liker 2
Skrevet
loveli skrev (1 minutt siden):

Høres helt jævelig ut for meg. 😅

Godt vi er forskjellige! Så kan vi alle finne noen vi passer sammen med. 🤩 Jeg vil bare sove videre på morningene jeg, og når jeg MÅ stå opp så gjør jeg det. Og da går jeg rett i dusjen, ellers klarer jeg ikke å starte dagen. 😅

Å få så mye fysisk nærhet som du beskriver når jeg har nok med å bare overleve (kjennes det ut som), da hadde det klikka for meg. 🤯😱

Men jeg tar gjerne en slik runde du beskriver mellom lunsj og midnatt en gang. 🤩😉

Ok, det ser ut som vi skulle ha blitt enige... sex er jo tross alt et teamwork, så jeg ville jo ikke gjordt det hvis du ikke hadde likt det. Så da hadde jeg heller kyssset deg på skulderen og hoppet i dusjen og laget en deilig omelett til deg mens du dusjet. Som takk for maten kan du nok gjøre på mange måter, selv med litt purreløklukt er vel bedre enn dårlig ånde... spesielt hvis maten er laget av kjærlighet😍😜

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Nattesvette, sur ånde, søvklumper i øynene - nei takk til morgensex. Mannen synes heldigvis det samme. 

Anonymkode: 11e3d...09a

Nattesvette? Høres ut som du burde besøke legen. 

Anonymkode: c0e61...993

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...