AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #21 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): sjefen kom å fikset både superlim og lampe. og flere småfeil personen gjorde. maleren var nyansatt og fikk sparken etter jeg klagde. må passe på at dørene er låst til alle tider. er bekymret for hevn. snakket med sjefen og jeg sa jeg ville gi de mer jobb hvis sjefen sjøl tok jobben. det var greit. er veldig stressende med folk som ikke klarer jobben sin når man har de hjemme hos seg på dagtid. alle jeg kjenner er jo på jobb og kan selvsagt ikke sitte hjemme hos meg bare for man har håntverkere på besøk. håper flere jenter vil gå yrkesfag. jobbet selv tidligere i et typisk mannsyrke. mange som sa arbeidsmiljøet ble bedre av å ha ansatte fra begge kjønn Anonymkode: f2d35...707 Sjefen har da ikke lov til å opplyse deg om slikt! Anonymkode: 49974...78e
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #22 Skrevet 1. september 2021 Jeg hadde aldri i verden gitt noe maleoppdrag til den sjefen Anonymkode: 49974...78e
K.B. Skrevet 1. september 2021 #23 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): har håntverkere i hus og de har klart å søle superlim på den relativt nye kjøkkenbenken. noen som vet hvordan jeg får det vekk uten å ødelegge kjøkkenbenken? vises så godt Anonymkode: f2d35...707 Aceton eller CA debonder.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #24 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): sjefen kom å fikset både superlim og lampe. og flere småfeil personen gjorde. maleren var nyansatt og fikk sparken etter jeg klagde. må passe på at dørene er låst til alle tider. er bekymret for hevn. snakket med sjefen og jeg sa jeg ville gi de mer jobb hvis sjefen sjøl tok jobben. det var greit. er veldig stressende med folk som ikke klarer jobben sin når man har de hjemme hos seg på dagtid. alle jeg kjenner er jo på jobb og kan selvsagt ikke sitte hjemme hos meg bare for man har håntverkere på besøk. håper flere jenter vil gå yrkesfag. jobbet selv tidligere i et typisk mannsyrke. mange som sa arbeidsmiljøet ble bedre av å ha ansatte fra begge kjønn Anonymkode: f2d35...707 Vet du, at dette tror jeg ikke noe på! Anonymkode: 49974...78e
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #25 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (På 1.9.2021 den 15.40): ser ut som det datt av noen smådeler på festene. AnonymBruker skrev (På 1.9.2021 den 21.44): sjefen kom å fikset både superlim og lampe. Hvordan "fikset" han lampen når smådeler på festene var falt av? Hvordan fikset han superlimet? Det er jo greit å vite hva som fungerer og hva slags benkeplate superlimet var på. Anonymkode: 49974...78e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå