Gå til innhold

Jeg sa at det luktet svidd purke. Hun ble sur.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ute og gikk tur med en venninne i går. Da vi kom hjem, så sa hun at hun var så svett. Da sa jeg at det luktet svidd purke. Vi pleier å le av de samme tingene og har mye selvironi begge, men dette var visst ikke morsomt. Hun skrev senere på kvelden at hun ikke ville gå tur eller komme på besøk mer. Jeg har sagt unnskyld. Hvordan få henne til å skjønne at det bare var en spøk? 

Anonymkode: f91a2...060

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi! Den kommentaren var ille! Siden hun dropper deg etter den kommentaren, så tipper jeg at du har kommet med flere kommentarer tidligere som hun heller ikke synes var spesielt morsomme. Og at dere ikke har en felles oppfatning av humoren dere imellom. 

• Liker 34
Skrevet
PM75 skrev (4 minutter siden):

Oi! Den kommentaren var ille! Siden hun dropper deg etter den kommentaren, så tipper jeg at du har kommet med flere kommentarer tidligere som hun heller ikke synes var spesielt morsomme. Og at dere ikke har en felles oppfatning av humoren dere imellom. 

Nei hun har aldri blitt sur før. Vi sier sånt til hverandre. Jeg hadde ikke blitt sur hvis hun sa det til meg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Var ute og gikk tur med en venninne i går. Da vi kom hjem, så sa hun at hun var så svett. Da sa jeg at det luktet svidd purke. Vi pleier å le av de samme tingene og har mye selvironi begge, men dette var visst ikke morsomt. Hun skrev senere på kvelden at hun ikke ville gå tur eller komme på besøk mer. Jeg har sagt unnskyld. Hvordan få henne til å skjønne at det bare var en spøk? 

Er ingenting annet du får gjort. Er hun krenket så er hun krenket. Og det får være måte på hvor mange ganger man skal si unnskyld eller beklage seg. 

Ha selvrespekt, ikke la deg ydmyke av hun som ikke tåler en spøk. 

Anonymkode: b423d...68f

• Liker 4
Skrevet

Haha, svidd purke faktisk. 😄 Dere skal være utrolig gode venner for å komme unna med noe slikt.

• Liker 11
Skrevet

Det er det vi kvinner gjør når vi ikke gidder mer bullshit fra menn 

Anonymkode: 91580...f9e

• Liker 2
Skrevet
FrøkenMånestråle skrev (2 minutter siden):

Haha, svidd purke faktisk. 😄 Dere skal være utrolig gode venner for å komme unna med noe slikt.

Hadde hun sagt det til meg hadde jeg bare sagt "Ja, nesten så jeg kjenner svoren poppe" eller noe annet teit tilbake. Vi har like teit humor, så trodde ikke at hun var så krenkbar. 

• Liker 4
Skrevet

Hun ble krenket, og du har sikkert kommet med kommentarer tidligere. Som dere har "ledd" bort, men noen ganger så kan ting fort hope seg opp - og det skal bare èn feil kommentar til, for at dette skal renne over til å ikke være greit likevel. 

Du har sagt unnskyld, ingenting mer du får gjort foruten å vente for å se om hun "kommer" tilbake. 

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Herlighet er ts en mann og? :ler: Ja, da er jo løpet kjørt da.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vi er kvinner begge to. 

• Liker 1
Skrevet

Gjort er gjort, kan jo ikke annet enn å be om unnskyldning. Hvis hun ble så snurt så tenker jeg kanskje du traff et ømt punkt eller så har det kanskje blitt litt for mange kommentarer...? At hun kanskje ikke har så lik humor men har bare ledd det vekk liksom, gudene vet. Du får spør henne om du får pratet med henne. 

• Liker 10
Skrevet
FrøkenMånestråle skrev (7 minutter siden):

Gjort er gjort, kan jo ikke annet enn å be om unnskyldning. Hvis hun ble så snurt så tenker jeg kanskje du traff et ømt punkt eller så har det kanskje blitt litt for mange kommentarer...? At hun kanskje ikke har så lik humor men har bare ledd det vekk liksom, gudene vet. Du får spør henne om du får pratet med henne. 

Ja, jeg får vel bare vente å se om hun slutter å være sur da. 

Skrevet

Har hun lagt på seg i det siste? Kanskje du trigget et sårt punkt nå - siden du sier hun ikke har blitt trigget av sånt før. 🤷🏼‍♀️ 

Skjønner det er forvirrenden om hun plutselig har endret humor. Men du må neste bare unnskylde deg, og spørre hva som har skjedd... 

• Liker 2
Skrevet

Kan det være hun er irritabe, krangler med mannen andre problemer og det tar det ut over deg?

Skrevet

Enig med de som sier at hun nok ikke deler humoren din, og dette var dråpen som fikk glasset til å renne over. 

Er virkelig slemme ting det morsomste du klarer å bla opp med så har du kanskje ikke særlig bra humor. 

Anonymkode: 61fea...fd6

• Liker 7
Skrevet

Du minner meg om venninna mi. Hun kunne kalle meg «jævla fitte» som humor, som hun trodde vi delte. Det endte med at jeg dumpa henne og hun stod igjen uten venner, for ingen ville være med en slik en.

Anonymkode: 8e5eb...ded

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Nei hun har aldri blitt sur før. Vi sier sånt til hverandre. Jeg hadde ikke blitt sur hvis hun sa det til meg. 

Hun har kanskje ikke blitt sur før, men hun har vel skjult hva hun har tenkt om det er veldig frekke kommentarer på hennes bekostning. Men denne var vel dråpen  i begeret for henne. 

Anonymkode: 35c96...757

• Liker 5
Skrevet

Herregud for en stygg og upassende kommentar! Skjønner godt at jenta ble sur. 
Det eneste du kan gjøre er å legge deg skinnflat. Si at det var en elendig spøk og be om unnskyldning. 

Anonymkode: 1629b...891

• Liker 2
Skrevet (endret)

Vel.. det var jo relativt dårlig humor da. En ting er å ha teit humor, men teit humor skal jo fremdeles være morsom. Og når humoren er borte, så står du egentlig bare igjen med en fornærmelse her, purke = feit eller "du stinker".

Til fremtiden så kan det lønne seg å si noe som faktisk er morsomt, en såkalt roast kan være ganske bitende så lenge den er hysterisk morsom.

Og så kan det være en god ide å ta seg selv mer enn andre, du kunne sagt at du også ble svett, sniffet deg under armen og sagt at her lukta det jammen svidd purke. Da fikk du fremdeles dratt den dårlige vitsen din, men uten å fornærme noen andre. Du skryter av selvironien din, den er best brukt på seg selv :)

Endret av Cuntzilla
  • Liker 10
Skrevet

Da tar du lærdom av det, og sier aldri mer det til folk.

Anonymkode: 581b3...7c2

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...