AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #1 Del Skrevet 1. september 2021 Gjerne fortell hvorfor akkurat den/de Anonymkode: 79a22...34f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #2 Del Skrevet 4. september 2021 Bruker kun de som har stempelkort på kaffe...mest lønnsomt Anonymkode: 669d7...8ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #3 Del Skrevet 5. september 2021 Vet ikke om det er igjen så mange av de jeg brukte å gå på, ikke i sentrum. Må si cafe Sara da! Hvorfor? Fordi selv om den ligger midt i alt så er det fortsatt rolig og intim stemning der, hyggelig, og en blanding av mange unge og noen gamle. Anonymkode: 7703a...bec 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #4 Del Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (På 4.9.2021 den 19.31): Bruker kun de som har stempelkort på kaffe...mest lønnsomt Anonymkode: 669d7...8ce Narvesen, deli de luca og sånn eller har vanlige kafeer også det? Anonymkode: 79a22...34f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 8. september 2021 #5 Del Skrevet 8. september 2021 Cafe Sara er en gammel og god favoritt. God mat og hyggelig betjening og en sånn lun stemning. Ellers savner jeg Cafe Bacchus i Kirkeristen. De hadde såå gode kaker, og jeg er så lei meg for at de gikk dukken under pandemien. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #6 Del Skrevet 15. september 2021 Funky fresh food. Fordi? Helvegansk og fantastisk beliggenhet. Super koselig Anonymkode: aba4f...580 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #7 Del Skrevet 15. september 2021 Kaffebrenneriet er bra. Ok å sitte å se på folk som går forbi og nippe til en kaffe. Anonymkode: ec3c0...e68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå