AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #1 Skrevet 1. september 2021 Hei. jeg ser at status på min sak hos voldsoffererstatningen at saken min er ferdig behandlet og de har sendt vedtaket i Digipost. Dette stod for noen dager siden. Men jeg har ikke fått noe. Finner ingenting. Verken i papirform eller i digital postkasse. Ikke e-post eller noen annen form som det går å kontakte meg på. har andre vært igjennom det samme? Hvor lang tid tok det fra ferdig behandlet og til dere fikk vedtaket tilsendt? Anonymkode: ace79...c2b
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #2 Skrevet 2. september 2021 Lurer på akkurat det samme! På min side står det "til utbetaling". Spurte advokaten om dette. Han sa at det kan hende han får vedtaket tilsendt. Har du advokat som sendte søknaden? Anonymkode: 94968...a78
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #3 Skrevet 3. september 2021 Ingen som vet? 😅 Anonymkode: 94968...a78
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #4 Skrevet 31. mars 2022 Lurer på det samme. Noen som i dag har erfaring? Hva med dere tidligere, hva hendte? Står det samme på min sak. Ferdig behandlet, men finner ingen vedtak på digital løsning som de oppfordrer til.. men samtidig merkelig, vedtak fattet kun etter få dager? Det er vel uvanlig? Anonymkode: 7160c...af2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #5 Skrevet 2. april 2022 Hvor lang tid har det tatt fra søknad til at det står ferdig behandlet? Jeg har hatt søknad inne snart et år nå Anonymkode: ed3a2...c3c
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #6 Skrevet 10. oktober 2022 Noen med oppdateringer? Skal snart søke… Anonymkode: 0edc9...612
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå