Gå til innhold

Bønna!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Homer Simpson
Skrevet

Bønna hadde vel vært veldig populær hvis han hadde tilhørt den andre siden av politikken.

Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for personangrep.

Veslejenta - moderator

Endret av Veslejenta
Skrevet
Tråden er ryddet for personangrep.

Veslejenta - moderator

Se der ja.....................

Skrevet

Herregud... Jeg spurte bare noen om hvorfor de tydelig var sure, og da ble hele innlegget mitt slettet. Fordi det var personangrep?? Jeg skreiv ingenting sånt... Skreiv bare at jeg var litt rød selv.. og derfor blir alt slettet :overrasket:

Vil bare få det klart at jeg ikke hadde noen personangrep her inne, og blir skikkelig sint av at jeg blir sensurert av den grunn.

Sorry for at jeg vravler i tråden, men nå føler jeg meg litt tråkka på, og måtte få oppklare ting.

Skrevet

Det kan være vanskelig for oss å måtte vurdere hva som er reelle personangrep, og hva som er fleip. Vi forsøker likevel å vurdere riktig, men ett og annet innlegg kan likevel havne i feil kurv i farten. Sånt er selvsagt å beklage.

Skrevet

Har fått det avklart av Veslejenta nå. Mitt ble slettet fordi det ikke lenger hadde relevans siden det jeg skrev hadde med ett tidligere personangrep i tråden å gjøre. Men mitt var ikke personangrep, fleipete eller ikke. Det bare manglet mening etter at tidligere innlegg ble fjernet.

Skrevet
Hiver meg med de andre. :tunge1:

Jeg skal rise deg som den slemme piken du er! :twisted:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...