Gå til innhold

Fortsatt svimmel seks dager etter Moderna vaksine dose nr. 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som har opplevd å være svimmel så lenge? Når gikk det over?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trolig ingen sammenheng med vaksinen. Bare tilfeldig. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk dose 2 på fredag og er fortsatt svimmel. Har hørt om flere som har vært svimle og kvalme i flere uker etter dose 2 med Moderna. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg er kvalm, svimmel og utmattet fremdeles, en uke etter 2. dose Pfizer. Lurer på når det skal gi seg 😌

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, Psilocybe said:

Trolig ingen sammenheng med vaksinen. Bare tilfeldig. 

Jeg tviler på det da jeg ble svimmel nesten med en gang etter vaksinen. Det var den første bivirkningen som meldte seg. Pleier aldri å være svimmel, så dette er nytt for meg. Sist gang fikk jeg hodepine etter vaksinen, det pleier jeg aldri å ha. Hodepinen var fram og tilbake i to uker, så er ganske sikker på at det også var på grunn av vaksinen.

• Liker 3
Gjest Vintermorgen
Skrevet

Ryddet for latterliggjøring.

Vintermorgen, mod

Skrevet
Energi-jenta skrev (8 timer siden):

Jeg tviler på det da jeg ble svimmel nesten med en gang etter vaksinen. Det var den første bivirkningen som meldte seg. Pleier aldri å være svimmel, så dette er nytt for meg. Sist gang fikk jeg hodepine etter vaksinen, det pleier jeg aldri å ha. Hodepinen var fram og tilbake i to uker, så er ganske sikker på at det også var på grunn av vaksinen.

Håper du har meldt det inn? De sier vel at dette er vanlig. Er bare mer og mer glad for at jeg sto over. Beskytter meg ekstra da, så jeg ikke sprer videre om/når jeg blir smittet.

• Liker 1
  • Opprett ny...