AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #1 Skrevet 1. september 2021 Jeg skal avlyse en time hos reproduksjonsmedisinske avdeling Ullevål, men de har kun telefontid man, ons, fred 8-11, finnes det andre måter å avlyse timen på? Har sett på HelseNorge men finner ikke mulighet for det der. Anonymkode: 38603...fb4
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #2 Skrevet 1. september 2021 Da ville jeg sendt dem mail / melding på Facebook / whatever, bare at du har en skriftlig bekreftelse på at du har forsøkt å avbestille Anonymkode: f2ed6...117
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #3 Skrevet 1. september 2021 Om du ikke kommer gjennom på avdelingens telefon, ville jeg nok tatt kontakt med sentralbordet på sykehuset. https://oslo-universitetssykehus.no/avdelinger/kvinneklinikken/reproduksjonsmedisinsk-avdeling https://oslo-universitetssykehus.no/om-oss/kontakt-oss Anonymkode: 23ff1...9d0
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #4 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Om du ikke kommer gjennom på avdelingens telefon, ville jeg nok tatt kontakt med sentralbordet på sykehuset. https://oslo-universitetssykehus.no/avdelinger/kvinneklinikken/reproduksjonsmedisinsk-avdeling https://oslo-universitetssykehus.no/om-oss/kontakt-oss Anonymkode: 23ff1...9d0 Takk, sentralbordet sa jeg måtte ringe avdelingen. Anonymkode: 38603...fb4
nomore82 Skrevet 1. september 2021 #5 Skrevet 1. september 2021 Da loggfører du forsøk på å oppnå kontakt med de (dato og tid, og hvem du prøvde å få tak i), gjør et fornuftig antall forsøk, og dersom du ikke kommer igjennom og får avlyst så legger du dette med som dokumentasjon når du får gebyr for å ikke ha møtt til time. Jeg vet at mange sliter med nok bemanning til å både håndtere pasienter, administrasjon og veiledning, men det kan ikke være ditt problem. Bare sørg for å ha tilstrekkelig med dokumentasjon på at du har prøvd så går det som regel bra med en klage i ettertid. 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #6 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Takk, sentralbordet sa jeg måtte ringe avdelingen. Anonymkode: 38603...fb4 Gi beskjed til sentralbordet om avdelingas telefontid, og at det ikke er sjans. De kan legge inn avlysning om de bare gidder. Jeg antar at avdelinga ikke er stengt selv om telefontid er begrensa, og om så er tilfellet så kan de legge igjen en beskjed de får så fort de åpner. Det er veldig merkelig at du ikke kan avbestille på Helsenorge, der skal du ha en oversikt over alle dine timer hos sykehus og diverse, og jeg trodde alle kunne avbestille direkte derfra. Minjournal skal jo flyttes over, så jeg kan i hvert avbestille/endre time via Helsenorge. Uansett så må sentralbordet kunne ordne dette for deg. Anonymkode: 5cdb0...7a3 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #7 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Gi beskjed til sentralbordet om avdelingas telefontid, og at det ikke er sjans. De kan legge inn avlysning om de bare gidder. Jeg antar at avdelinga ikke er stengt selv om telefontid er begrensa, og om så er tilfellet så kan de legge igjen en beskjed de får så fort de åpner. Det er veldig merkelig at du ikke kan avbestille på Helsenorge, der skal du ha en oversikt over alle dine timer hos sykehus og diverse, og jeg trodde alle kunne avbestille direkte derfra. Minjournal skal jo flyttes over, så jeg kan i hvert avbestille/endre time via Helsenorge. Uansett så må sentralbordet kunne ordne dette for deg. Anonymkode: 5cdb0...7a3 I min journal ligger timen, men jeg får bare tilgang til å åpne dokumentet og lagre på valgene under handlinger. Hvor kan du avlyse? Anonymkode: 38603...fb4
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #8 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): I min journal ligger timen, men jeg får bare tilgang til å åpne dokumentet og lagre på valgene under handlinger. Hvor kan du avlyse? Anonymkode: 38603...fb4 Jeg har ingen timer tilgjengelig nå, så jeg har det ikke foran meg. Jeg husker ikke om jeg fikk opp valg direkte eller om det lå en link til ei nettside der, hvor man kan endre/avbestille timen. Jeg gjorde det da jeg skulle til nevrologisk avdeling før sommeren. Kan det ligge noe inne på sykehusets nettsider? Anonymkode: 5cdb0...7a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå