AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #1 Skrevet 1. september 2021 Vurderte å bestille en noe utradisjonell marsipankake, da det hørtes godt ut med aprikos syltetøy med hele bringebær og valnøtter. Kan denne komboen bli god på smak? Anonymkode: cba25...dac
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #2 Skrevet 1. september 2021 * aprikos syltetøy, skulle det stå 😊 Anonymkode: cba25...dac
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #3 Skrevet 1. september 2021 er ikke det en veldig tradsijonell greie i slike kaker, gjerne med nøttebunn nederst? Anonymkode: d9970...b53 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #4 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): er ikke det en veldig tradsijonell greie i slike kaker, gjerne med nøttebunn nederst? Anonymkode: d9970...b53 Brukes det nøttebunn i marsipankaker? *uvitende* Anonymkode: de905...14b
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #5 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Vurderte å bestille en noe utradisjonell marsipankake, da det hørtes godt ut med aprikos syltetøy med hele bringebær og valnøtter. Kan denne komboen bli god på smak? Anonymkode: cba25...dac Aldri smakt men høres jo godt ut. ☺ Anonymkode: de905...14b
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #6 Skrevet 1. september 2021 Du tenkte et lag med aprikos og det andre med bringebær og valnøtter? Har litt vanskelig å forstille meg den komboen, men det er meg da. Anonymkode: 2e713...456
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #7 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Du tenkte et lag med aprikos og det andre med bringebær og valnøtter? Har litt vanskelig å forstille meg den komboen, men det er meg da. Anonymkode: 2e713...456 Nei, kun fløtekrem og syltetøyet er aprikos og i blandet hele bringebær og valnøtter 🤯 Vanlig sukkerbunn. Tenkte det bare er så vanlig og kjedelig med bringebær syktetøy? Anonymkode: cba25...dac
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #8 Skrevet 1. september 2021 Bestill marsipankake | Valaker Bakeri | cakeiteasy.no her er makronbunn og aprikos det mest vanlige valget så ikke spesielt orginalt nei.. Anonymkode: d9970...b53 2
Brunhilde Skrevet 1. september 2021 #9 Skrevet 1. september 2021 Jeg ville valgt aprikos ELLER bringebær, og favoritten min er et lag med vaniljekrem og et med bringebærfromasj med hakket mørk sjokolade. Det er smaker som jeg syns passer sammen.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #10 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nei, kun fløtekrem og syltetøyet er aprikos og i blandet hele bringebær og valnøtter 🤯 Vanlig sukkerbunn. Tenkte det bare er så vanlig og kjedelig med bringebær syktetøy? Anonymkode: cba25...dac Skeptisk fortsatt jeg da. Hadde nok brukt bare aprikos. Anonymkode: 2e713...456
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #11 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Bestill marsipankake | Valaker Bakeri | cakeiteasy.no her er makronbunn og aprikos det mest vanlige valget så ikke spesielt orginalt nei.. Anonymkode: d9970...b53 Ååå. Den er så nydelig. 🤤 Anonymkode: 4d225...664
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #12 Skrevet 1. september 2021 Aprikosfyll er veldig vanlig her jeg bir iallfall. Og det er nydelig! Anonymkode: 0e02e...c88
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #13 Skrevet 1. september 2021 *Ts. Vurderer nå en ny vri, hva med sjokoladekrem inni marsipankaken sammen med aprikos? Og kanskje i tilegg bjørnebær/bringebær eller krokan ev sjokoladebiter? Vet at sjokolade og aprikos er godt sammen i allefall. Anonymkode: cba25...dac
skrue Skrevet 2. september 2021 #14 Skrevet 2. september 2021 17 hours ago, AnonymBruker said: Brukes det nøttebunn i marsipankaker? *uvitende* Anonymkode: de905...14b Det er ikke uvanlig. Veldig godt. Søk etter «hvit dame» feks https://www.detsoteliv.no/oppskrift/hvit-dame
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #15 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): * aprikos syltetøy, skulle det stå 😊 Anonymkode: cba25...dac Feil, det burde stått aprikossyltetøy. Og kutt ut valnøttene på marsipankake, det er kun for veldig gamle damer. Anonymkode: ca1ee...ac2
Taluno Skrevet 2. september 2021 #16 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): *Ts. Vurderer nå en ny vri, hva med sjokoladekrem inni marsipankaken sammen med aprikos? Og kanskje i tilegg bjørnebær/bringebær eller krokan ev sjokoladebiter? Vet at sjokolade og aprikos er godt sammen i allefall. Anonymkode: cba25...dac Det høres veldig veldig veldig mye ut... Jeg ville valgt to ting... Enten sjokolade og syltetøy, sjokolade og krokan, eller krokan og syltetøy. Hadde det vært bløtkake kunne jeg vært med med på krokan, sjokolade og en type syltetøy, men på marsipankake så er jo marsipanen i seg selv en kraftig smak... Jeg hadde nok droppet smake på en slik marsipankake hvor det tar ett minutt ramse opp alle ingrediensene, rett og slett fordi jeg tenker det er alt for mye og vil kvele hele kaka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå