Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var med på en jubileumsfest på jobben. Her er vi mange damer på kontoret, og siden jeg ikke har vert ansatt så lenge har jeg egentlig ikke blitt kjent med så mange og ingen venninner enda.                                                                                                                                                Vel, jeg og mange andre gikk selvfølgelig i kjole. Tidlig på kvelden var jeg uheldig og fikk ødelagt strømpene. Hadde ikke noen reserve, men en kollega oppdaget hva som hadde skjedd og tilbød meg å få låne en strømpebukse av henne som hun hadde liggende i garderobeskapet. Vi gikk dit, og da jeg fikk de sa hun at hun bare hadde brukt de et par ganger men at de var like hele. Vel å merke brukt uten å ha blitt vasket. Trodde jeg skulle dåne! Jeg tar ikke på meg andres brukte undertøy som hun har sittet på kontorstolen og gnidd seg i bare med en liten string under eller sittet med svette føtter i. Ble rett og slett kvalm. Hadde heldigvis liggende ei bukse som jeg tar på meg etter jobben hvis jeg skal på noe annet, så jeg tok på den i stedet. Ikke akkurat elegant da. Er jeg prippen eller hva hadde dere gjort? 

Anonymkode: 86d38...7a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde sagt den ikke passet, enkelt og greit og tatt på meg buksa eller gått uten strømpebukse er jo sommer.

• Liker 9
Skrevet
FrøkenMånestråle skrev (31 minutter siden):

Hadde sagt den ikke passet, enkelt og greit og tatt på meg buksa eller gått uten strømpebukse er jo sommer.

T.S. Dette skjedde sist vinter, har bare ikke rota meg til å skrive før. Hun er minst like stor som meg, så at den ikke passet var nok et dårlig argument.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

T.S. Dette skjedde sist vinter, har bare ikke rota meg til å skrive før. Hun er minst like stor som meg, så at den ikke passet var nok et dårlig argument.

Dårlig argument? Jaja, da kunne du vel bare sagt det som det var da at den var brukt og derfor ville du ikke bruke den. 

Men altså, har du gått å tenkt på dette i flere måneder? 😄 

• Liker 16
Skrevet

Ja, plager meg litt at noen kan gjøre slikt, og kom på det i dag da jeg tok på meg strømpebukser.

• Liker 1
Skrevet

Hun ville hjelpe, jeg tviler på hun ville lånt den til deg om hun trodde den var "skitten" men hva vet jeg.. Undertøy låner jeg ikke bort - men jeg har alltid en ny strømpbukse i vesken når jeg drar ut av akkurat den grunnen du skriver hvis det ikke er et alternativ å gå uten, det trodde jeg "alle" hadde 😎

• Liker 8
Skrevet

Det hadde ikke gjort meg noen ting å verken låne bort eller låne av andre. Jeg ser ikke helt problemet... Jeg ville ikke lånt brukte truser eller bh'er. Jeg kunne lånt dem hvis vasket, så ville jeg eventuelt ha vasket dem før jeg ga tilbake. 

Jeg har også lånt et sexleketøy av en venninne, etter at hun insisterte at jeg burde prøve ut den magiske saken for å se om jeg ville kjøpe den selv. Jeg saniterte den godt før bruk, og før levering 😂 (Og til info, så kjøpte jeg leken selv også)

Anonymkode: c5d2c...8e0

• Liker 8
Skrevet

Ville det vært annerledes å låne ei brukt bukse? Du sier at strømpebukse er undertøy (noe som jo sant er), men ei bukse blir vel så mye gnidd oppi helligdelene.

Jeg ville ikke lånt brukt undertøy type truse, men jeg ville takket ja til nyvasket undertøy om det virkelig var behov for det av en eller annen grunn, men en strømpebukse hadde ikke gjort noe. 

Anonymkode: 0fdff...a8e

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det hadde ikke gjort meg noen ting å verken låne bort eller låne av andre. Jeg ser ikke helt problemet... Jeg ville ikke lånt brukte truser eller bh'er. Jeg kunne lånt dem hvis vasket, så ville jeg eventuelt ha vasket dem før jeg ga tilbake. 

Jeg har også lånt et sexleketøy av en venninne, etter at hun insisterte at jeg burde prøve ut den magiske saken for å se om jeg ville kjøpe den selv. Jeg saniterte den godt før bruk, og før levering 😂 (Og til info, så kjøpte jeg leken selv også)

Usedvanlig gode venner du har. :ler:

Var det womanizer? Har flere venninner som gnåler om den :P 

Skrevet

Vi er forskjellige. Lurte bare på om noen andre også tenkte æsj til dette. For meg er strømpebukse undertøy på linje med truse eller BH, og særlig i dette tilfellet da strømpebuksa ikke var vasket etter forrige bruk. Dobbelt æsj. Enda verre med sexleketøy blæh..

Skrevet
Carrot skrev (36 minutter siden):

Hun ville hjelpe, jeg tviler på hun ville lånt den til deg om hun trodde den var "skitten" men hva vet jeg.. Undertøy låner jeg ikke bort - men jeg har alltid en ny strømpbukse i vesken når jeg drar ut av akkurat den grunnen du skriver hvis det ikke er et alternativ å gå uten, det trodde jeg "alle" hadde 😎

Ja fint at noen vil hjelpe, og alle kan glemme å ha reserve da, men hun sa tydelig fra at den ikke var vasket.. synes dette var ekkelt jeg da. 

Skrevet
1 hour ago, FrøkenMånestråle said:

Usedvanlig gode venner du har. :ler:

Var det womanizer? Har flere venninner som gnåler om den :P 

En rabbit med womanizer😍

Skrevet

Haha, er strømpebukse undertøy? Hadde lett takket ja med mindre jeg oppfattet henne som uhygienisk, svett og smittsom.

Anonymkode: a9d95...686

• Liker 1
Skrevet

Jeg har tenkt litt på det med å bruke strømpebukse flere ganger siden ei på jobb gjør det. Jeg synes mine ikke lukter direkte stygt, men kanskje med antydning til fotlukt etter jeg har brukt de en dag. Jeg vasker mine strømpebukser etter en gangs bruk, akkurat som med sokker. 

Jeg vet ikke hva jeg ville gjort i ditt tilfelle ts, tror kanskje folk har forskjellige kroppslukter og tenker det ikke har noe å si å bruke flere ganger for det ikke er noe lukt. 

Anonymkode: 41277...5d6

• Liker 1
Skrevet

det sære her er at du ikke bare gikk uten strømpebukse. Eller var festen utendørs i snøen?

Nylonstrømpebukse er forøvrig noe av det mest tacky jeg vet om, sammen med akrylnegler.

Anonymkode: 5cb92...5a3

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

det sære her er at du ikke bare gikk uten strømpebukse. Eller var festen utendørs i snøen?

Nylonstrømpebukse er forøvrig noe av det mest tacky jeg vet om, sammen med akrylnegler.

Og jeg syns det er mye finere å gå med tynne strømpebukser med mindre man har perfekte bein.  De er som sminke for beina.  Trenger ikke være tykkere enn 10 den for at det utgjør en stor forskjell. 

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

For en på 20 kan det kanskje virke sært, men er man 50 og ikke har perfekte bein lenger eller trenger litt hold-in er det et must. Trenger ikke være utendørs for at mange av oss synes det er behagelig heller! Men til spørsmålet så merker i vertfall jeg at det blir lukt av føttene og også andre ting etter en dag eller to med bruk på kontoret, så skjønner ts veldig godt!

• Liker 1
Skrevet
20 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, plager meg litt at noen kan gjøre slikt,

Plager det deg virkelig at noen tilbyr å låne bort en brukt strømpebukse? 

• Liker 2
Skrevet
Kristin70 skrev (2 minutter siden):

Plager det deg virkelig at noen tilbyr å låne bort en brukt strømpebukse? 

I den mening at jeg grøsser ved tanken på å ta på meg andres brukte undertøy. Er det lov å ha egne meninger her eller? Kanskje du aldri er plaget av svette på føttene og er 100% tett "der nede" men da er du heldig.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det lov å ha egne meninger her eller?

Min mening er at du er utrolig skjør hvis dette tilbudet fra en kollega plager deg mange måneder etterpå. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...