AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #1 Skrevet 1. september 2021 Jeg er lykkelig gift til drømmemannen min og vi har verdens flotteste barn sammen, men de siste månedene har jeg falt for en kollega. Jeg vet at kollegaen min er interessert i meg og. Jeg har ikke vært utro fordi jeg selvfølgelig ikke vil ødelegge det jeg allerede har, men i det siste legger jeg merke til at det begynner å bli vanskeligere. En del av meg vil veldig gjerne være intim med kollegaen min og jeg er redd jeg ikke klarer å kontrollere meg! Jeg prøver å minne meg selv på hvor godt jeg har det om igjen og om igjen og det er lett å tenke at det er bare å ikke være utro, men fristelsen begynner å bli alt for tilgjengelig og stor! Hjelp meg! burde jeg kanskje bare prøve å finne meg en ny jobb?! Anonymkode: b6ee8...891
Gjest Elder Millennial Skrevet 1. september 2021 #2 Skrevet 1. september 2021 Sånn er alltid vanskelig. Vi er jo tross alt bare mennesker og faller for fristelser innimellom. Hvis du ikke ønsker at det skal gå videre må du selv aktivt begynne å distansere deg fra denne kollegaen. Være bevist om du sitter å dagdrømmer om de og så aktivt avbryte tankene. Dersom du ikke gir forelskelsen næring vil den dø ut etterhvert. Tviler på at du trenger å se etter ny jobb, men du må kjenne selv hvor dypt det stikker. Så ville jeg kanskje sett på ekteskapet, dere trenger trolig å jobbe litt med det også. Selv om alt kanskje virker perfekt så tenker jeg at det er noe som mangler om du får følelser for en annen. Om det er spenning, nærhet eller hva som helst egentlig? Det kan bare du svare på. Man kan vokse fra hverandre selv om mannen er flott som bare det om man glemmer å pleie forholdet over tid.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #3 Skrevet 1. september 2021 Det er fort gjort å bli betatt av noen andre enn partneren sin, det tror jeg er ganske menneskelig. Jeg mistenker at mange som sier det aldri har skjedd i et langvarig forhold lyver eller ikke er ærlige med seg selv. Det kan være vanskelig mens det står på, men vil du virkelig ofre et lykkelig ekteskap for en flørt på jobben? For ut i fra hva du forteller er det akkurat det det er, selv om det sikkert føles veldig ekte og intenst. Gresset er som regel ikke grønnere på den andre siden. Mitt forslag er å si fra til kollegaen din. Mest sannsynlig vil han respektere det og i mindre grad vise interesse for deg, og da blir det også lettere å holde seg unna. Jo lenger du leker med drømmene om kollegaen din, jo større er sjansen for at du går på en smell. Uansett hva som skjer med deg og kollegaen din kommer du til å betale en høy pris for det. Jeg snakker av erfaring. Anonymkode: 3899e...450 2
Teethgrinding Skrevet 1. september 2021 #4 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er fort gjort å bli betatt av noen andre enn partneren sin, det tror jeg er ganske menneskelig. Jeg mistenker at mange som sier det aldri har skjedd i et langvarig forhold lyver eller ikke er ærlige med seg selv. Det kan være vanskelig mens det står på, men vil du virkelig ofre et lykkelig ekteskap for en flørt på jobben? For ut i fra hva du forteller er det akkurat det det er, selv om det sikkert føles veldig ekte og intenst. Gresset er som regel ikke grønnere på den andre siden. Mitt forslag er å si fra til kollegaen din. Mest sannsynlig vil han respektere det og i mindre grad vise interesse for deg, og da blir det også lettere å holde seg unna. Jo lenger du leker med drømmene om kollegaen din, jo større er sjansen for at du går på en smell. Uansett hva som skjer med deg og kollegaen din kommer du til å betale en høy pris for det. Jeg snakker av erfaring. Anonymkode: 3899e...450 For all del, ikke si noe som helst til kollegaen! Hva faen. Det er verdens dårligste idé og ren lek med ild. Da er jo kollegaen klar over at du er så hodestups forelsket at du sliter med å holde fingrene av fatet. Snakk om gratisnøkkel til å knulle en kollega! Hold da for all del andre langt ute av parforholdet ditt. Her er det en ting å gjøre, og én ting only: Bind deg fast til masten og hold ut stormen. Det går over. Ellers må du gjøre det slutt. Da kan jeg fortelle deg hva som vil skje i kronologisk rekkefølge. 1. Du innleder et hett forhold til kollegaen 2. Du må innrømme det for partneren din og blir kastet ut av hjemmet, samt legger på deg et lite pent rykte 3. Du finner ut at et forhold til kollegaen din ikke er så attraktivt som du tenkte 4. Du ringer eksen, han har funnet en ny. Du griner i dusjen. 5. Velkommen til Tinderkarusellen. Her er du hjertelig velkommen til kleine dates og dårlige ligg med menn som lurte deg. 31
AprilLudgate Skrevet 1. september 2021 #5 Skrevet 1. september 2021 Dette skjer fra tid til annen med de fleste i livslange forhold. Spørsmålet er bare om akkurat denne gangen er verdt risikoen. Og siden det høres ut som din første opplevelse med dette, og det kun har vært interesse noen måneder.....tja. Så høres det ikke helt ut som noe å splitte familien for tenker nå jeg. Jeg hadde aldri i verden sagt ifra til kollegaen, det er superkleint. Bare dropp felles luncher, ikke sett deg ved siden av akkurat den personen osv. Ikke Snapchat, Facebook osv. 6
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #6 Skrevet 1. september 2021 DHG skrev (9 minutter siden): For all del, ikke si noe som helst til kollegaen! Hva faen. Det er verdens dårligste idé og ren lek med ild. Da er jo kollegaen klar over at du er så hodestups forelsket at du sliter med å holde fingrene av fatet. Snakk om gratisnøkkel til å knulle en kollega! Hold da for all del andre langt ute av parforholdet ditt. Her er det en ting å gjøre, og én ting only: Bind deg fast til masten og hold ut stormen. Det går over. Ellers må du gjøre det slutt. Da kan jeg fortelle deg hva som vil skje i kronologisk rekkefølge. 1. Du innleder et hett forhold til kollegaen 2. Du må innrømme det for partneren din og blir kastet ut av hjemmet, samt legger på deg et lite pent rykte 3. Du finner ut at et forhold til kollegaen din ikke er så attraktivt som du tenkte 4. Du ringer eksen, han har funnet en ny. Du griner i dusjen. 5. Velkommen til Tinderkarusellen. Her er du hjertelig velkommen til kleine dates og dårlige ligg med menn som lurte deg. Hoy den var tøff å få i trynet 😂 Anonymkode: ed3d5...daf 4
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #7 Skrevet 1. september 2021 Dette kan skje den beste. Ikke sett deg i situasjoner der du kan ende opp med å være utro. Hvis dette er for vanskelig hadde jeg vurdert å se meg om etter en ny jobb. Anonymkode: 403cc...f93 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #8 Skrevet 1. september 2021 DHG skrev (12 minutter siden): For all del, ikke si noe som helst til kollegaen! Hva faen. Det er verdens dårligste idé og ren lek med ild. Da er jo kollegaen klar over at du er så hodestups forelsket at du sliter med å holde fingrene av fatet. Snakk om gratisnøkkel til å knulle en kollega! Hold da for all del andre langt ute av parforholdet ditt. Her er det en ting å gjøre, og én ting only: Bind deg fast til masten og hold ut stormen. Det går over. Ellers må du gjøre det slutt. Da kan jeg fortelle deg hva som vil skje i kronologisk rekkefølge. 1. Du innleder et hett forhold til kollegaen 2. Du må innrømme det for partneren din og blir kastet ut av hjemmet, samt legger på deg et lite pent rykte 3. Du finner ut at et forhold til kollegaen din ikke er så attraktivt som du tenkte 4. Du ringer eksen, han har funnet en ny. Du griner i dusjen. 5. Velkommen til Tinderkarusellen. Her er du hjertelig velkommen til kleine dates og dårlige ligg med menn som lurte deg. 😂😂klasse!!👏👏 Og et mulig scenario Anonymkode: 5b385...4a8 5
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #9 Skrevet 1. september 2021 Å være utro med en kollega virker utrolig fristende i begynnelsen og hvis du hopper i det så er det sikkert en periode med masse lidenskap og spenning, men det kommer dessverre ikke noe godt ut av det. Enten blir du såret, mannen din såret eller kollegaen din såret. Anonymkode: ed3d5...daf 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #10 Skrevet 1. september 2021 Bytt jobb! Og slett kollegaen på alle sosiale medier osv., dersom du har han der. Slike forelskelser går vanligvis kjapt over etter en periode med NULL kontakt! (Dvs. ingen stalking i sosiale medier eller noe slikt heller) Anonymkode: ecde5...c7f 6
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #11 Skrevet 1. september 2021 Ny jobb er definitivt nødvendig!! Så raskt som mulig. Og gresset er sjelden grønnere. Men - stiller umiddelbart spørsmål om hvordan du egentlig har det i ekteskapet. Hjelper ikke at han er drømmemannen og at barnet er fint - hvis ikke DU får det DU trenger hjemme. Så hva er det drømmemannen mangler? Tror ekteskapsrådgivning også er en vei å gå. Anonymkode: 79e4a...720 5
Mrs.Under Skrevet 1. september 2021 #12 Skrevet 1. september 2021 Som de andre sier her, i løpet av et samliv er det ikke uvanlig å bli betatt av andre. Du får bare sette opp en liste med fordeler og ulemper i forhold til å ligge med kollegaen din. Ser du mest fordeler for deg selv og familien din, kjør på, mest ulemper, så får du styre unna og eventuelt finne en annen jobb. Og bare så du er klar over der; å drive og ha seg med kollegaer blir alltid oppdaga på jobb, uansett hvor diskret man tror man er. 3
Carrot Skrevet 1. september 2021 #13 Skrevet 1. september 2021 Nope, ikke si noe, ikke gjør noe - vel, annet enn å fokusere på det du har hjemme. Gresset er ALLTID grønnest der du pleier det..
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #14 Skrevet 1. september 2021 Støtter de som sier at du iallefall ikke bør si noe til kolleagen din. Let etter feil med ham, han har garantert mange. Kanskje han snakker for mye om seg selv, kanskje han ikke er så romantisk eller omsorgsfull, er for lite eller for mye opptatt av hygiene, gjør lite husarbeid, er lite praktisk anlagt, stemmer på et idiotisk politisk parti osv. Let til du finner noe som stikker hull på forelskelsen. Se for deg ham med barna dine,hvor kleint det vil være og kanskje han ikke er flink med barn i det hele tatt? Anonymkode: 6410e...b47 4
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #15 Skrevet 1. september 2021 Så fort jeg er sammen med noen forsvinner radaren. Den sitter jo i hodet, så om man er mottakelig for å bli interessert i andre mens man er opptatt må man bare jobbe med seg selv. Å halvbevisst være på utkikk til enhver tid er et veldig negativt personlighetstrekk i min bok. Anonymkode: d9608...774 5
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #16 Skrevet 1. september 2021 Her syns jeg du skal utforske mer. Hvis ikke denne, så neste. Det er det en grunn til. Hvorfor er det slik? Syns du skal bli bedre kjent med kollegaen din. Hva er det som interesserer deg med han? Hvordan er han? Hva får han deg til å gjøre med dine skesuelle og viktige lyster? Noe må det være her ettersom du vet at han også liker deg. Regner med at han vet du er sammen med noen å? Man lever bare en gang. Syns du skalk gå videre med det her og ikke angre deg om 10 år. Da har du en spennende reise foran deg. Anonymkode: 0ca3c...a5f
Teethgrinding Skrevet 1. september 2021 #17 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): 😂😂klasse!!👏👏 Og et mulig scenario Anonymkode: 5b385...4a8 I aim to please 😂 2
Gjest RockOn Skrevet 1. september 2021 #18 Skrevet 1. september 2021 DHG skrev (5 timer siden): For all del, ikke si noe som helst til kollegaen! Hva faen. Det er verdens dårligste idé og ren lek med ild. Da er jo kollegaen klar over at du er så hodestups forelsket at du sliter med å holde fingrene av fatet. Snakk om gratisnøkkel til å knulle en kollega! Hold da for all del andre langt ute av parforholdet ditt. Her er det en ting å gjøre, og én ting only: Bind deg fast til masten og hold ut stormen. Det går over. Ellers må du gjøre det slutt. Da kan jeg fortelle deg hva som vil skje i kronologisk rekkefølge. 1. Du innleder et hett forhold til kollegaen 2. Du må innrømme det for partneren din og blir kastet ut av hjemmet, samt legger på deg et lite pent rykte 3. Du finner ut at et forhold til kollegaen din ikke er så attraktivt som du tenkte 4. Du ringer eksen, han har funnet en ny. Du griner i dusjen. 5. Velkommen til Tinderkarusellen. Her er du hjertelig velkommen til kleine dates og dårlige ligg med menn som lurte deg. 🤣
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #19 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg er lykkelig gift til drømmemannen min Nei. Du er ikke lykkelig gift. Og nei. Du har ikke funnet drømmemannen. Sånne som deg ødelegger språket. Anonymkode: d1739...73f 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #20 Skrevet 1. september 2021 Finn.no/jobb Anonymkode: 98145...982 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå