AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #1 Skrevet 1. september 2021 Ja, vet at dette helt sikkert ikke gjelder alle. Men nå har jeg opplevd at alle menn i mine tidligere eks-forhold har kommet tilbake i ettertid og sagt at de savnet meg. Og da har jeg vært langt over og forbi dem. Så det har slått meg som et merkelig fenomen hos en del menn, siden jeg har opplevd dette i alle tilfeller. Så bare lurer på hvor lang tid etter et brudd det er vanlig at menn begynner å savne eksen sin? Virker jo som de gir blaffen helt til å begynne med iallefall. Anonymkode: 0d529...612 3
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #2 Skrevet 1. september 2021 Når de ikke har noen andre å ha sex med. Anonymkode: 38a26...29c 18
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #3 Skrevet 1. september 2021 Og hjemmet begynner å se rotete ut. Anonymkode: 38a26...29c 13
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #4 Skrevet 1. september 2021 Hvorfor skulle de savne eksen? Måtte være hvis ingen andre ville ligge med de, eller hvis det var de som ble dumpet, eller hvis de ikke klarer å vaske leiligheten sin selv og lage mat eller noe? Anonymkode: c2d33...976 3
Misanthropis Skrevet 1. september 2021 #5 Skrevet 1. september 2021 Mener å ha lest en psykolog forklare noen generaliteter og ulikheter mellom kjønnene ang dette. at kvinner tar sorgen mer umiddelbart, og mannen bruker 6-12 mnd før sorgen og savnet treffer han, og da er ofte kvinnen gått videre. 17
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #6 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor skulle de savne eksen? Måtte være hvis ingen andre ville ligge med de, eller hvis det var de som ble dumpet, eller hvis de ikke klarer å vaske leiligheten sin selv og lage mat eller noe? Anonymkode: c2d33...976 TS her. Ingen av tilfellene med mine ekser. Jeg som ble dumpa, de var attraktive nok til å finne andre, og jeg har aldri bodd sammen med dem og vaska for dem. Anonymkode: 0d529...612 3
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #7 Skrevet 1. september 2021 Ok. Det er nok tilfeldig, og sikkert ikke noe spesiell tid det går i såfall. Jeg har som regel dumpet mine, så har ikke mye erfaring med det. Kun angret på en av de, og det var i ungdomstiden, hvor gresset ikke var grønnere på andre siden av gjerdet. Anonymkode: c2d33...976
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #8 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): TS her. Ingen av tilfellene med mine ekser. Jeg som ble dumpa, de var attraktive nok til å finne andre, og jeg har aldri bodd sammen med dem og vaska for dem. Anonymkode: 0d529...612 Du finner deg jo helt klart feil type menn. Det å bruke tiden å pønske på hvor lang tid det tar å savne eksen henger nok sammen med det at du finner feil type menn. Bytt tankesett og finn bedre menn. Anonymkode: 05839...bdf 5
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #9 Skrevet 1. september 2021 Er jo en klisje at det går omtrent to uker. Jenter sørger til å begynne med, gutter feirer friheten sin. Så går det to uker, så går realiteten opp for gutta og de kræsjer hardt. Så går jentene omsider ut, ferdig sørget, finner nye gutter, mens eksen ligger hjemme med angst, søvndepresjon og grining Anonymkode: 713e8...27b 9
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #10 Skrevet 1. september 2021 Jeg og opplever at de fleste kommer tilbake, og sier de savner meg. Men for de fleste så går det nesten 1 år, og da har de nok prøvd å finne noen andre, ikke funnet noen, så har de glemt årsaken til hvorfor det ble slutt, og husker bare det fine. Men det vil jo ikke funke. Korteste tid en kom tilbake var 5 dager, men vi gjorde det ikke slutt fordi vi ikke elsket hverandre, men vi hadde forskjellige ønsker for framtiden. Og vi ble sammen igjen da, men endte med brudd litt over 1 år etterpå. For selv om vi elsket hverandre, så ønsket vi fortsatt forskjellige ting. Anonymkode: 1d815...109 3
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #11 Skrevet 1. september 2021 Så dere tenker alt fra to uker til et år? Det er tre uker siden jeg ble dumpa nå og jeg har nok et stykke igjen å gå av sørgetiden. Da jeg snakket med han om noe praktisk vi må ordne i går, ga han iallefall ingen signaler om at han ville tilbake. Men med tanke på måten han gjorde bruddet på og det jeg har erfart fra tidligere så kan jeg ikke skjønne annet enn at han må angre en dag. Men han skal flytte tilbake til hjemlandet (i Norden) så det er jo lite sannsynlig at jeg treffer han igjen likevel. Anonymkode: 0d529...612
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #12 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Du finner deg jo helt klart feil type menn. Det å bruke tiden å pønske på hvor lang tid det tar å savne eksen henger nok sammen med det at du finner feil type menn. Bytt tankesett og finn bedre menn. Anonymkode: 05839...bdf Hadde du kjent til forholdet før han brått gjorde det slutt, hadde du aldri tenkt at han ikke var en bra mann. Det kan være veldig vanskelig å gjennomskue en fasade. Anonymkode: 0d529...612 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #13 Skrevet 1. september 2021 Kan kun snakke for meg selv og noen av mine nærmeste venner, vi har aldri gått tilbake til eks. Det blir det samme som å gå på søppelfyllingen for å finne noe til huset som ikke lukter- skjer aldri. Anonymkode: d39c0...6ec 3
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #14 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hadde du kjent til forholdet før han brått gjorde det slutt, hadde du aldri tenkt at han ikke var en bra mann. Det kan være veldig vanskelig å gjennomskue en fasade. Anonymkode: 0d529...612 Jo, jeg hadde det. Og det er det jeg mener du også burde lære deg. Anonymkode: 05839...bdf
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #15 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan kun snakke for meg selv og noen av mine nærmeste venner, vi har aldri gått tilbake til eks. Det blir det samme som å gå på søppelfyllingen for å finne noe til huset som ikke lukter- skjer aldri. Anonymkode: d39c0...6ec Nettopp! Anonymkode: 05839...bdf
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #16 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jo, jeg hadde det. Og det er det jeg mener du også burde lære deg. Anonymkode: 05839...bdf Nei det hadde du ikke. Jeg har ærlige venner og familie og INGEN har luktet den lunta. Anonymkode: 0d529...612 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #17 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Nei det hadde du ikke. Jeg har ærlige venner og familie og INGEN har luktet den lunta. Anonymkode: 0d529...612 Jo det hadde jeg. Poenget mitt er jo nettopp at jeg ikke er en del av det samme miljøet som deg. Les her: AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Kan kun snakke for meg selv og noen av mine nærmeste venner, vi har aldri gått tilbake til eks. Det blir det samme som å gå på søppelfyllingen for å finne noe til huset som ikke lukter- skjer aldri. Anonymkode: d39c0...6ec Det handler om ulike miljøer og kulturer. Du kommer fra en kultur hvor ingen kjenner igjen faresignalene, og hvor man blir dumpet og sammen igjen med eksene. Vi gjør ikke. Anonymkode: 05839...bdf
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #18 Skrevet 1. september 2021 Når de finner ut at de må lage mat og vaske opp og vasle gulv og stryke skjorter og hente barn og ...... selv. Anonymkode: 364af...a90 5
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #19 Skrevet 1. september 2021 Jeg vet ikke, eksen min savna meg fra det sekundet jeg gikk fra ham og foreløpig fram til nå, sju måneder etterpå. Men nå var det jo jeg som gjorde det slutt, så det er kanskje annerledes. Andre ekser, som har gjort det slutt med meg, har ikke savnet meg i det hele tatt, det er vel en grunn til at de har gjort det slutt 😛 Anonymkode: a08a1...80c 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #20 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jo det hadde jeg. Poenget mitt er jo nettopp at jeg ikke er en del av det samme miljøet som deg. Les her: Det handler om ulike miljøer og kulturer. Du kommer fra en kultur hvor ingen kjenner igjen faresignalene, og hvor man blir dumpet og sammen igjen med eksene. Vi gjør ikke. Anonymkode: 05839...bdf Nei. Du tar feil. Anonymkode: 0d529...612 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå