Gå til innhold

Prøve igjen med en som har dumpet meg 2 ganger før?

Anbefalte innlegg

Skrevet

2 ganger det siste 1.5 året har han snudd ryggen til meg, dumpet meg og gjentatte ganger valgt venner fremfor meg. Han er den som maser om en ny sjanse når det har gått noen uker eller måneder. Denne gangen gikk det 6 mnd før jeg godtok å begynne på igjen. Jeg føler meg jo som en idiot som alltid vil ha han uansett. 

Denne gangen er det en faktisk endring i han og en endring i meg  pluss at kommunikasjonen er veldig mye bedre.

Finnes det håp? Må jeg regne med å bli dumpa igjen? 

Anonymkode: 264f4...07c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ikke veldig positivt ut nei...

Anonymkode: fd1da...d55

• Liker 11
Skrevet

Da kan du i allefall ikke sitte i etterkant å klage. Nå velger du i såfall å bli dumpet, om det ikke går.

Anonymkode: 95c0c...ab3

• Liker 7
Skrevet

Alle gode ting er tre. Gjelder det dumping også? 

Smart av han å endre strategi 😊

Anonymkode: 4ec57...36b

Skrevet

Jeg er sammen med en som gikk fra meg for noen år siden, vært sammen noen år nå, men 2 ganger på så kort tid? Absolutt ikke. Han høres helt kaos og rør ut, nei takk. Selvfølgelig opp til deg, men da tar du alt på din kappe, I tillegg virker det veldig som mangel på både selvrespekt og egenverdi. 

Men la oss si dere blir sammen igjen, hva stopper han fra å gjøre det igjen? Har dere snakket om hvorfor det skjer? Lite vits om ingenting egentlig har forandret seg. Skal han forsette med å "bruke og kaste deg" når han føler for det? Skal du la han ? Jeg var i et sånt forhold når jeg var 15..

Ønsk deg selv bedre

Anonymkode: 1b681...feb

Skrevet

Høres ikke ut som noe jeg ville latt meg selv gå igjennom en gang til med den typen. Dette vil jo ikke gå. Kanskje om det var lengre tid imellom og dere hadde forandret dere og fikset opp i problemene som var når dere gjorde det slutt sist, men her har ikke noe egentlig forandret seg, sånt tar mer tid. Han bare kjeder seg og vil ha deg igjen til han dumper deg igjen. :klem: Skulle ønske jeg kunne oppmuntre deg men dette ser ikke bra ut. Du kan være den som går nå. Gode forhold er ikke sånn, du skal ikke tvile på hvor du har han eller om det holder mer enn et par mnd.

Skrevet

Det er 100% sikkert at du blir dumpa igjen. Nå må du være forsiktig, å ikke legge noe i dette, viss du vil fortsette. Dette er vanskelig!

Anonymkode: 2a51d...560

• Liker 2
Skrevet

Kommunikasjon er viktig. Så det at dere virkelig har fått snakket ut om problemene dere hadde, og funnet gode løsninger på dette, vil nok hjelpe mye. Dere fant nok mye dere begge ville jobbe med for å bedre forholdet. Det er bra. Én alene kan ikke redde et forhold, og ingen er feilfri. Så det hjelper ikke at én skjerper seg og går på nåler for å ikke bli dumpet av den andre. Så regner med at også han skal jobbe med mye for å få dette til å fungere. Men det er jo klart. Dere kommuniserer jo bra nå, så da går det nok mye bedre nå. Ønsker dere lykke til 😊 Det KAN jo gå bra! Mange forhold går dårlig nettopp pga dårlig kommunikasjon, og pga at det kun er den ene som tror den ikke er god nok for forholdet!

Anonymkode: 1687d...66a

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

2 ganger det siste 1.5 året har han snudd ryggen til meg, dumpet meg og gjentatte ganger valgt venner fremfor meg. Han er den som maser om en ny sjanse når det har gått noen uker eller måneder. Denne gangen gikk det 6 mnd før jeg godtok å begynne på igjen. Jeg føler meg jo som en idiot som alltid vil ha han uansett. 

Denne gangen er det en faktisk endring i han og en endring i meg  pluss at kommunikasjonen er veldig mye bedre.

Finnes det håp? Må jeg regne med å bli dumpa igjen? 

Nei

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er 100% sikkert at du blir dumpa igjen. Nå må du være forsiktig, å ikke legge noe i dette, viss du vil fortsette. Dette er vanskelig!

Anonymkode: 2a51d...560

Jeg er veldig forsiktig og velger å fortsette å bo for meg selv. 

Skrevet

Høres ut som du bør satse på dette. Alle gode ting er 3 sies det. Lykke til!

Anonymkode: c960c...e5e

Skrevet

Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me.

Anonymkode: 04a48...a9f

• Liker 3
Skrevet

Men - ble du dumpa? Eller dumpa du han fordi han valgte venner før deg?

Hva legger du i at han gjentatte ganger har valgt venner foran deg? Hva krever du? Hjemme syv dager i uka, og om han velger en gang i måneden å være med venner så svikter han deg?

Vanskelig å vite...

Anonymkode: e23de...daa

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Men - ble du dumpa? Eller dumpa du han fordi han valgte venner før deg?

Hva legger du i at han gjentatte ganger har valgt venner foran deg? Hva krever du? Hjemme syv dager i uka, og om han velger en gang i måneden å være med venner så svikter han deg?

Vanskelig å vite...

Anonymkode: e23de...daa

Hvis han var hjemme 2 dager i uken så var det for å ligge på sofaen, ikke bidra og å være sur.

Hans venner behandlet meg dårlig, så fikk jeg kjeft av han etterpå, for at de ikke likte meg, uten grunn. Han kom aldri til å velge meg fremfor de om det ble et spørsmål fra en av sidene. 

Jeg ønsket å ha han hjemme 3 kvelder I uken for å hjelpe med legging av vårt barn. Dette gadd ikke han, så jeg var alene med alt hele tiden. Det hadde vært fint om han ble med på å finne på noe, bare oss 3, en dag i helgen. Ønsket å sove ut en natt i løpet av helgen, men ingenting gikk gjennom. Så dumpet han meg fordi han ikke orket meg mer. Han gjorde ingenting hjemme. 

Så ble han alene, 20% med barnet og måtte lære å klare seg selv. Han har gått mange runder med seg selv og innsett hvor dum han var. Han har sett hvordan venner han egentlig har hatt. Han bidrar 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvis han var hjemme 2 dager i uken så var det for å ligge på sofaen, ikke bidra og å være sur.

Hans venner behandlet meg dårlig, så fikk jeg kjeft av han etterpå, for at de ikke likte meg, uten grunn. Han kom aldri til å velge meg fremfor de om det ble et spørsmål fra en av sidene. 

Jeg ønsket å ha han hjemme 3 kvelder I uken for å hjelpe med legging av vårt barn. Dette gadd ikke han, så jeg var alene med alt hele tiden. Det hadde vært fint om han ble med på å finne på noe, bare oss 3, en dag i helgen. Ønsket å sove ut en natt i løpet av helgen, men ingenting gikk gjennom. Så dumpet han meg fordi han ikke orket meg mer. Han gjorde ingenting hjemme. 

Så ble han alene, 20% med barnet og måtte lære å klare seg selv. Han har gått mange runder med seg selv og innsett hvor dum han var. Han har sett hvordan venner han egentlig har hatt. Han bidrar 

Og dette droget  vurderer du å bli sammen med fordi??? Tror ikke et øyeblikk han vil bidra i et forhold. 

Anonymkode: b0782...ea7

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Må jeg regne med å bli dumpa igjen? 

Ja

Anonymkode: 0ebfa...d57

Skrevet

På tide å finne en annen vel? Du kommer alltid til ha dine tvil om det kommer til å holde. Det er ikke et lykkelig forhold

• Liker 1
Gjest Skogsalv
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg tenker at du bør tenke på barnet og deg selv. 🙂 

Hvordan spytter han i potten ifht barnet økonomisk om dere ikke bor sammen? Mottar barnet bidrag fra far? Eller " slipper  han " fordi han stadig " tar deg tilbake"  ? 

Du skrev " han bidrar" ...hva bidrar han med ? 

Endret av Skogsalv
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og dette droget  vurderer du å bli sammen med fordi??? Tror ikke et øyeblikk han vil bidra i et forhold. 

Anonymkode: b0782...ea7

Har merket endring de siste 2 månedene da. Sier ikke at jeg gir alt, ser endringer. Godtar å bli dumpet igjen om det skulle skje. Skriver jo til og med at jeg føler meg som en idiot som gir dette en sjanse til. 

Skrevet

Kunne vært akkurat meg som skrev dette (veeeldig lik historie), men tviler på at det blir enda en sjanse når han kommer tilbake etter denne 2. gangen. Og jada, vet han kommer løpende tilbake igjen når han er ferdig med sin raptus med singelliv osv.. Aldri mer! Forbanna vondt hver jævla gang. Vi har også et barn. Isåfall skal jeg se endring over lang tid før jeg vurderer. Elsker han jo, men orker ikke å gå gjennom denne smerten flere ganger nå. 

Anonymkode: 3cf13...1a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...