Devana Skrevet 24. september 2005 #1 Skrevet 24. september 2005 Sambo har tydeligvis glemt å kjøpe kattesand (han skulle kjøpt det med på fredag), skulle nå fylle på sand til pusene mine, og det er tomt. Butikkene er ikke åpne, ikke i morgen heller. Hva kan jeg gjøre? Noen tips? Stakkars pusene, det kan ikke være godt for dem å ha så lite sand.
Gjest Violetta Skrevet 24. september 2005 #2 Skrevet 24. september 2005 Finnes det ikke vanlig sand i nærheten av der du bor? Jeg måtte bruke det en helg jeg passet en pus og ikke hadde noe annet for hånden. Lukter vel ikke noe særlig, men da får man heller bytte ofte.
Dødspingvinen Skrevet 24. september 2005 #3 Skrevet 24. september 2005 Legg inn avis. Skift avisa ofte. Det går greit nok når det bare er for to netter.
Devana Skrevet 25. september 2005 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2005 Takk for tips Jeg får gjøre det nå i mellomtida, og løpe og kjøpe imorgen
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2005 #5 Skrevet 25. september 2005 De pleier å ha på bensinstasjoner....
Devana Skrevet 25. september 2005 Forfatter #6 Skrevet 25. september 2005 De pleier å ha på bensinstasjoner.... ← Jeg sjekket istad, de hadde ikke her i nærområdet. Men nå er det ikke så lenge til imorgen da, og det ser ut til å gå bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå