Gå til innhold

Hvordan ville du reagert.....

Anbefalte innlegg

Skrevet
Rosendahl skrev (1 time siden):

Sunket gjennom gulvet av skam. Og prøvd ta det pent. 

Hvordan ville du reagert om sjefen la an på deg på julebordet? Vedkommende var ganske full og vil antagelig ikke huske noe dagen.

Latt det stå i , tatt det opp og brukt det mot henne dagen etter. Neida...   Hadde nok sagt "Nei, Nina, nå har du drukket for mye og forsøkt å unngå henne"  

Hvordan ville du reagert om en mus pilte inn i huset/leiligheten din da du lukket opp døra? 

• Liker 1
Skrevet
NonJuan skrev (2 timer siden):

Latt det stå i , tatt det opp og brukt det mot henne dagen etter. Neida...   Hadde nok sagt "Nei, Nina, nå har du drukket for mye og forsøkt å unngå henne"  

Hvordan ville du reagert om en mus pilte inn i huset/leiligheten din da du lukket opp døra? 

Ååååh, det har skjedd her hjemme. :ler: Ble et intenst kappløp mellom meg og katten! Musa løp, jeg løp, katta løp, og jeg hylte som en stukken gris. :bond:

Etter fryktelig mye om og men fikk jeg tak i musa, og fikk den opp i en kasse med lokk. Løp ned til enden av hagen, vippet kassa til siden, tok av lokket, å sprang noen meter unna. :ler: Heldgivis løp den inn i skogen! 

Hvordan ville du reagert dersom det sto en grevling på verandaen din? 

• Liker 1
Skrevet
Namine skrev (4 timer siden):

Ååååh, det har skjedd her hjemme. :ler: Ble et intenst kappløp mellom meg og katten! Musa løp, jeg løp, katta løp, og jeg hylte som en stukken gris. :bond:

Etter fryktelig mye om og men fikk jeg tak i musa, og fikk den opp i en kasse med lokk. Løp ned til enden av hagen, vippet kassa til siden, tok av lokket, å sprang noen meter unna. :ler: Heldgivis løp den inn i skogen! 

Hvordan ville du reagert dersom det sto en grevling på verandaen din? 

Herlig historie 🤣  Sikkert en glad Morten skogmus det der nå 

Hva er det man sier... Heller en grevling på terrassen enn 2 i taket...! 😂  Jeg hadde nok garantert tatt bilde av den og skremt den bort.  Tviler på at pus liker den.. 🙈

Hvordan ville du reagert om du kom hjem etter jobb og utgangsdøra sto på vidt gap? 

• Liker 1
Skrevet

Da hadde jeg forbannet alarmselskapet vårt… ringt de å bedt de om å sende en vekter PRONTO. 

Hvordan hadde du reagert om din beste venn løy for deg?

Skrevet

Blir ikke glad for løgn jeg! Så jeg ville nok gitt klar beskjed om hva jeg syntes om det

Hvordan ville du reagert om du fikk et "litt spesielt" bilde på tlf av en god venn....  ?

Gjest Rosendahl
Skrevet

Hva menes med spesielt? 😂 er det koffert ville jeg blitt så flau og aldri nevnt det noensinne.
Hvordan ville du reagert om du var på fisketur og der dukket jammen meg kong Harald opp med fiskestanga? 

Skrevet
Rosendahl skrev (3 timer siden):

Hva menes med spesielt? 😂 er det koffert ville jeg blitt så flau og aldri nevnt det noensinne.
Hvordan ville du reagert om du var på fisketur og der dukket jammen meg kong Harald opp med fiskestanga? 

Det hadde jo vært helt konge! :fnise:   Tror nok ikke jeg ville glant litt... sammenlignet fiskeutstyr... Kan jo ikke la han ha bedre utstyr enn meg! 

Hvordan ville du reagert om du var hos frisøren og plutselig nyser du da hun klipper deg.. og vips klippet hun altfor mye av håret ditt? 

Skrevet
NonJuan skrev (2 timer siden):

Det hadde jo vært helt konge! :fnise:   Tror nok ikke jeg ville glant litt... sammenlignet fiskeutstyr... Kan jo ikke la han ha bedre utstyr enn meg! 

Hvordan ville du reagert om du var hos frisøren og plutselig nyser du da hun klipper deg.. og vips klippet hun altfor mye av håret ditt? 

Da hadde jeg nok begynt å grine faktisk 

Hvordan ville du reagert om du mistet hunden som du passet for din beste venn?

Skrevet

Jeg er veldig streng på bånd, så det hadde ikke skjedd. Men om det hadde skjedd, forestiller jeg meg panikk, redsel og full letemodus, engasjert samtlige naboer omtrent.

Hvordan ville du ha reagert om en fremmed smilte til deg og sa "hei" og gikk videre?

Gjest Rosendahl
Skrevet

Det hender rett som det er. Stusser litt hver gang.

Du finner en koffert full av gullsmykker i skogen.  Det viser seg at det er utbyttet etter et ran for lenge siden. Eieren av butikken fikk full erstatning og ranet anses som henlagt. Hva gjør du?

Skrevet
Rosendahl skrev (19 timer siden):

Det hender rett som det er. Stusser litt hver gang.

Du finner en koffert full av gullsmykker i skogen.  Det viser seg at det er utbyttet etter et ran for lenge siden. Eieren av butikken fikk full erstatning og ranet anses som henlagt. Hva gjør du?

Hadde tipset politiet. Hadde ikke turt å røre det i tilfelle noen kom etter meg. 

Barnet ditt forteller at h*n blir mobbet av noen gutter på skolen, hvordan reagerer du?

Skrevet
Strange Doll skrev (2 minutter siden):

Hadde tipset politiet. Hadde ikke turt å røre det i tilfelle noen kom etter meg. 

Barnet ditt forteller at h*n blir mobbet av noen gutter på skolen, hvordan reagerer du?

Jeg hadde kontakten skolen og fortalt hva barnet mitt hadde fortalt meg. Så hadde jeg krevd et fellesmøte for å komme i bunns av saken.

Hvordan hadde du reagert på om noen av dine aller nærmeste venner hadde blitt tatt for pedofili?

Skrevet
L'Eau D'Issey skrev (På 10.9.2021 den 17.51):

Jeg hadde kontakten skolen og fortalt hva barnet mitt hadde fortalt meg. Så hadde jeg krevd et fellesmøte for å komme i bunns av saken.

Hvordan hadde du reagert på om noen av dine aller nærmeste venner hadde blitt tatt for pedofili?

Jeg ville trodd det var en løgn og en feiltagelse! 

Hvordan ville du reagert om du var på overraskelses besøk til dine foreldre og når du kommer dit ser du mor/far gir kyss til en fremmed person? 

Skrevet
NonJuan skrev (19 timer siden):

Jeg ville trodd det var en løgn og en feiltagelse! 

Hvordan ville du reagert om du var på overraskelses besøk til dine foreldre og når du kommer dit ser du mor/far gir kyss til en fremmed person? 

Da hadde den bitchy siden kommet frem. Hadde krevd en forklaring og en skikkelig samtale med alle parter. 

Hvordan ville du reagert om du så noen kjøre på et dyr for så å kjøre fra stedet?

Skrevet
Strange Doll skrev (3 minutter siden):

Da hadde den bitchy siden kommet frem. Hadde krevd en forklaring og en skikkelig samtale med alle parter. 

Hvordan ville du reagert om du så noen kjøre på et dyr for så å kjøre fra stedet?

Det har jeg opplevd... jeg så han tok tak i katta og bare kastet den ut av veien og kjørte videre. Jeg fulgte etter og tok bilnummeret hans.  Reiste tilbake hvor katten var og ringte på flere steder til jeg kom til rett dør. Ga dem lappen med bilnummeret. Sønnen i huset knakk sammen :(

Hvordan vill du reagert om du fikk servert feil mat, da du var med svigerforeldre på restaurant? 

Skrevet
NonJuan skrev (Akkurat nå):

Det har jeg opplevd... jeg så han tok tak i katta og bare kastet den ut av veien og kjørte videre. Jeg fulgte etter og tok bilnummeret hans.  Reiste tilbake hvor katten var og ringte på flere steder til jeg kom til rett dør. Ga dem lappen med bilnummeret. Sønnen i huset knakk sammen :(

Hvordan vill du reagert om du fikk servert feil mat, da du var med svigerforeldre på restaurant? 

åååå du er snill da 🥺❤️

Jeg hadde sagt ifra, jeg orker ikke spise mat jeg ikke vil ha 😅

Hvordan ville du reagert om du møtte noen som var alene og overstadig beruset?

Skrevet
Strange Doll skrev (23 timer siden):

åååå du er snill da 🥺❤️

Jeg hadde sagt ifra, jeg orker ikke spise mat jeg ikke vil ha 😅

Hvordan ville du reagert om du møtte noen som var alene og overstadig beruset?

Tror jeg hadde spist allikevel jeg 🤣

Jeg har faktisk møtt ei jente som var slik  en gang, da jeg var selv på vei hjem. Spurte om jeg kunne kjøre henne hjem. Det gjorde jeg da det bare var snakk om 10 min omvei for meg. Jeg fikk et kyss på kinnet da hun forlot bilen. 

Hvordan ville du reagert om du så servitøren komme med mat til deg og det dryppet svette ned i maten din?

Skrevet
NonJuan skrev (3 timer siden):

Tror jeg hadde spist allikevel jeg 🤣

Jeg har faktisk møtt ei jente som var slik  en gang, da jeg var selv på vei hjem. Spurte om jeg kunne kjøre henne hjem. Det gjorde jeg da det bare var snakk om 10 min omvei for meg. Jeg fikk et kyss på kinnet da hun forlot bilen. 

Hvordan ville du reagert om du så servitøren komme med mat til deg og det dryppet svette ned i maten din?

Isj.... jeg ville forklart hva jeg så på en høflig måte og gått. Sjansen for at de sender ut samme mat er stor.

Hvordan ville du reagert på kelneren om du så en flue i suppen? (Ref kelnervits er godkjent)

Skrevet
Dr. Ops skrev (1 time siden):

Isj.... jeg ville forklart hva jeg så på en høflig måte og gått. Sjansen for at de sender ut samme mat er stor.

Hvordan ville du reagert på kelneren om du så en flue i suppen? (Ref kelnervits er godkjent)

Ville spurt om den kostet ekstra.. helt ærlig, det vill jeg svart!  

Hvordan ville du reagert om du kjørte over en bru og du så det var en person som var i ferd med å hoppe?

Gjest Rosendahl
Skrevet

Stoppet bilen og gått ut og snakket med personen. Og ringt politiet.

Du ser en mus springe over gulvet på en eksklusiv restaurant. Ingen andre ser det. Samtidig vet du via sikre kilder at michelin guiden er der for å vurdere stjerner... Eieren er din beste venn og vurderingen er ytterst viktig ellers mister vedkommende huset. Hva gjør du? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...