Gå til innhold

Hvordan ville du reagert.....

Anbefalte innlegg

Skrevet
NonJuan skrev (Akkurat nå):

Takket høflig og spandert en tilbake.... ;)

Hvordan hadde du reagert hvis du skulle inn på en restaurant.... og rett utenfor var det parkert en hel haug med Motorsykler... men ved siden av var det plass til tre biler... du parkerer selvfølgelig lengst unna. Du forlater bilen... og går mot restauranten....  Så hører du et skikkelig smell.  Og du ser etter....  der har bilen din trillet ned og veltet alle Harley Davidsen syklene! 

nei altså…. bilen står på min mann.. så.. RUN? 😂

Neida måtte vel signert på en haug med skademeldinger da ? 😅 og blunket fint til eierne… 

hvordan hadde du reagert om politiet kom på døren for å arrestere deg? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Strange Doll skrev (2 minutter siden):

nei altså…. bilen står på min mann.. så.. RUN? 😂

Neida måtte vel signert på en haug med skademeldinger da ? 😅 og blunket fint til eierne… 

hvordan hadde du reagert om politiet kom på døren for å arrestere deg? 

Hadde jeg tenkt hva er det denne veninna mi har funnet på nå!!!   (Vet det kommer til å skje en dag)

Hvordan ville du reagert/oppført deg om det kom et kjærestepar og spurte om de kunne få låne toalettet ditt?

Skrevet

Hadde jeg tenkt hva er det denne veninna mi har funnet på nå!!!   (Vet det kommer til å skje en dag)

Hvordan ville du reagert/oppført deg om det kom et kjærestepar og spurte om de kunne få låne toalettet ditt?

Jeg åpner fremdeles ikke døren for fremmede, jeg har kameradørklokke 😂 

Hvordan ville du reagert om noen krasjet i rumpa på bilen din mens du kjørte i kø?

Skrevet
Strange Doll skrev (6 minutter siden):

Jeg åpner fremdeles ikke døren for fremmede, jeg har kameradørklokke 😂 

Hvordan ville du reagert om noen krasjet i rumpa på bilen din mens du kjørte i kø?

Jeg hadde seriøst tilta!  🤣 Og plutselig fant jeg masse riper rundt bilen også selvfølgelig som den personen fikk skylden for!

Tror nok jeg hadde blitt mest paff faktisk! 

Hvordan ville du reagert om du  sto utenfor en bank.. og plutselig kommer det løpende en kar med finlandshette og slenger en bunke med sedler i hendene dine...? 

Skrevet

Jeg hadde seriøst tilta!  🤣 Og plutselig fant jeg masse riper rundt bilen også selvfølgelig som den personen fikk skylden for!

Tror nok jeg hadde blitt mest paff faktisk! 

Hvordan ville du reagert om du  sto utenfor en bank.. og plutselig kommer det løpende en kar med finlandshette og slenger en bunke med sedler i hendene dine...? 

Neii ikke si du gjør sånt 😂 

uhm.. hadde nok sluppet pengene å blitt stående som en statue til politet kom. 

Hvordan ville du reagert om en kollega snakket ned om deg ? 

Skrevet
Strange Doll skrev (Akkurat nå):

Neii ikke si du gjør sånt 😂 

uhm.. hadde nok sluppet pengene å blitt stående som en statue til politet kom. 

Hvordan ville du reagert om en kollega snakket ned om deg ? 

Rappa ti'n!  :balltre:  Og bedt om unnskyld etterpå!   Jeg hadde snakket med han helt seriøst...!  bare hva phaen har du sagt om meg nå!   :popcorn:

Hvordan ville du reagert om du kom på jobb og der kommer din mor ut. Du går inn og du føler liksom at alle ler av deg!

Skrevet

Rappa ti'n!  :balltre:  Og bedt om unnskyld etterpå!   Jeg hadde snakket med han helt seriøst...!  bare hva phaen har du sagt om meg nå!   :popcorn:

Hvordan ville du reagert om du kom på jobb og der kommer din mor ut. Du går inn og du føler liksom at alle ler av deg!

Hadde stoppet min mor relativt raskt for å spør hva pokker hun gjør der.. også ropt på sjefen.. 

hvordan ville du reagert om noen tok plassene dine på kinoen?

Skrevet
Strange Doll skrev (2 minutter siden):

Hadde stoppet min mor relativt raskt for å spør hva pokker hun gjør der.. også ropt på sjefen.. 

hvordan ville du reagert om noen tok plassene dine på kinoen?

Sett rart på dem.... tatt :popcorn: deres og jaget dem ut av kinoen! Makan til frekkheter!    :regler:    Eller rett og slett bare satt oss ved sidna dem om det var ledig vel og merke!

Hvordan ville du reagert om du i samme kinosal.... fant plassen din.... så slo de av lyset og du satt deg ned på en fremmed manns fang?

Skrevet
NonJuan skrev (1 minutt siden):

Sett rart på dem.... tatt :popcorn: deres og jaget dem ut av kinoen! Makan til frekkheter!    :regler:    Eller rett og slett bare satt oss ved sidna dem om det var ledig vel og merke!

Hvordan ville du reagert om du i samme kinosal.... fant plassen din.... så slo de av lyset og du satt deg ned på en fremmed manns fang?

«oi sorry» også måtte jeg nok gått fordi det oppsto noe viktig som ikke kunne vente 

hvordan ville du reagert om du hadde en dårlig dag og noen var overdrevent positiv? 

Skrevet
Strange Doll skrev (1 minutt siden):

«oi sorry» også måtte jeg nok gått fordi det oppsto noe viktig som ikke kunne vente 

hvordan ville du reagert om du hadde en dårlig dag og noen var overdrevent positiv? 

Slapp av a!!  Greit du har en fin dag...  Men nå må du seriøst roe deg ned! Sa en venninne til meg en gang da jeg var slik 🤣

Tror jeg hadde blitt i bedre humør jeg!  :) :) 

Hvordan ville du reagert om du satte fast kjolen i bildøren og uansett hvor mye du enn dro og halte så fikk du verken kjolen ut eller bildøren opp! 

Gjest Rosendahl
Skrevet

Fått panikk. Og til slutt kledd av meg kjolen 😂

Du kjører over Naboens hamster som er på rømmen. Ingen ser det. Og du må videre på grunn av en viktig avtale. Når du kommer tilbake se du at naboen har begravelse i hagen. Barna gråter. Hva gjør du? 

Skrevet
Rosendahl skrev (1 time siden):

Fått panikk. Og til slutt kledd av meg kjolen 😂

Du kjører over Naboens hamster som er på rømmen. Ingen ser det. Og du må videre på grunn av en viktig avtale. Når du kommer tilbake se du at naboen har begravelse i hagen. Barna gråter. Hva gjør du? 

😆 @ Panikk 

Tror nok de måtte fått lov til å fullføre begravelsen. Så hadde jeg banket på døren litt senere og snakket med mor/far og sagt jeg kan kjøpe nytt hamster og at jeg var veldig lei meg for det. 

Hvordan ville du reagert om la oss si en vakker morgen du har fri og tenker "I dag skal jeg virkelig slappe av ute i hagen"  Du begynner og luke og det første du ser er brunsnegler...  10 - 15 stykker 

Skrevet

Det skjer ikke for vi har robotklipper :) problem solved! 

Hvordan ville du reagert om alle klærne du vasket hadde krympet i vask?

Skrevet
Strange Doll skrev (3 timer siden):

Det skjer ikke for vi har robotklipper :) problem solved! 

Hvordan ville du reagert om alle klærne du vasket hadde krympet i vask?

Luker du med Gressklipper?  :skratte:  🤣😂

Ang vask...  Er ikke det helt normalt da?     Ikke rart jeg er fritatt!   🤣 

Hvordan ville du reagert om du hørte gubben hadde tatt klesvasken og du går for å ta klærne ut.. og der ser du en G-string du aldri har sett før 

Skrevet

Luker du med Gressklipper?  :skratte:  🤣😂

Ang vask...  Er ikke det helt normalt da?     Ikke rart jeg er fritatt!   🤣 

Hvordan ville du reagert om du hørte gubben hadde tatt klesvasken og du går for å ta klærne ut.. og der ser du en G-string du aldri har sett før 

Altså jeg er ikke helt dum😂 men den dreper sneglene! 😅 

Da hadde det blitt oppvaskmøte! stakkaren hadde blitt livredd. 

hvordan ville du reagert om du mistet bilnøkkelen ned i et kumlokk? 

• Liker 1
Skrevet (endret)
Strange Doll skrev (På 2.9.2021 den 19.44):

Altså jeg er ikke helt dum😂 men den dreper sneglene! 😅 

Da hadde det blitt oppvaskmøte! stakkaren hadde blitt livredd. 

hvordan ville du reagert om du mistet bilnøkkelen ned i et kumlokk? 

Hahahahahaha!  Look look (luk luk)  Strange killing doll!!  hahahahaha   

Hadde jo alt jeg kunne for å få opp det kumlokket... om det ikke gikk ville jeg ringt en kompis eller hjem og bedt dem komme med reservenøkkelen!  

Hvordan ville du reagert om du var ute og gikk kveldstur og det tilfeldigvis stoppet en politibil og sa du måtte bli med dem... da det var å være i området der nå 

Endret av NonJuan
da det var farlig skulle det stå!
Skrevet
NonJuan skrev (På 2.9.2021 den 19.50):

Hahahahahaha!  Look look (luk luk)  Strange killing doll!!  hahahahaha   

Hadde jo alt jeg kunne for å få opp det kumlokket... om det ikke gikk ville jeg ringt en kompis eller hjem og bedt dem komme med reservenøkkelen!  

Hvordan ville du reagert om du var ute og gikk kveldstur og det tilfeldigvis stoppet en politibil og sa du måtte bli med dem... da det var å være i området der nå 

Hadde nok kommet inn i «hvorfor» modus til politet og kommet med en million spørsmål, før jeg hadde blitt med de. 

Hvordan ville du reagert om sjefen gav deg en skriftlig advarsel du mener ikke er riktig? 

Gjest Rosendahl
Skrevet

Jeg ville nok gått til fagforening og snakket litt med dem

Om lederen derimot ga deg ros for noe som var en annen sin fortjeneste. Den andre var i permisjon akkurat da. Ingen andre hørte det. Sannsynligheten for at noen andre fant det ut var veldig liten. Og du ble tilbudt bedre lønn som du egentlig trengte.  Hva ville du gjort? 

Skrevet
Rosendahl skrev (5 timer siden):

Jeg ville nok gått til fagforening og snakket litt med dem

Om lederen derimot ga deg ros for noe som var en annen sin fortjeneste. Den andre var i permisjon akkurat da. Ingen andre hørte det. Sannsynligheten for at noen andre fant det ut var veldig liten. Og du ble tilbudt bedre lønn som du egentlig trengte.  Hva ville du gjort? 

Jeg er så dønn ærlig, at jeg hadde svart det ikke var meg.  Hadde ikke villet at det skulle komme tilbake som en bommerang når personen kom tilbake fra permisjon. 

Hvordan ville du reagert... la oss si du er ute og sykler på en landevei. Plutselig dukker det en diger Elg foran deg. Den stopper og freser mot deg...  du stopper sykkelen og ser den komme mot deg

Gjest Rosendahl
Skrevet

Jeg hadde snudd sykkelen og syklet som en gal i motsatt retning.  Elger skal man ikke spøke med.

Du finner et flaxlodd på gata der topp gevinsten er skrapet frem. Ingen er å se. Hva gjør du? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...