Gå til innhold

Hvordan ville du reagert.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Start hver setning med....  Hvordan ville du reagert....    Ganske enkelt.. og den kan få litt fantasi og humor gående

Så svar på spørsmålet og skriv et nytt et....

Så la meg ta et eksempel.....

"Hvordan ville du reagert om du satt inne i en buss og det var helt fullt. Så kommer det en gammel dame/mann inn... Hvordan ville du reagere? 

Skrevet

"Jeg ville selvfølgelig reise meg opp og gi plassen til den eldre damen/mannen"

Hvordan ville du reagert hvis du satt rundt middagsbordet hos dine svigerforeldre og det ble servert noe du ikke likte... hva ville du gjort?

Skrevet

Jeg ville spist det uansett. Såpass får jeg tåle. 

Hvordan ville du reagert om noen hadde beskyldt deg for å stjele i en butikk når du ikke har gjort det? 

• Liker 1
Gjest førstedamen
Skrevet (endret)
NonJuan skrev (7 minutter siden):

"Jeg ville selvfølgelig reise meg opp og gi plassen til den eldre damen/mannen"

Hvordan ville du reagert hvis du satt rundt middagsbordet hos dine svigerforeldre og det ble servert noe du ikke likte... hva ville du gjort?

Jeg ville spist det jeg likte, eventuelt en svært liten porsjon. 

Hvordan ville du reagert om det satt en ulv på verandaen din å ulte. 

Endret av førstedamen
Skrevet
Lacuna skrev (3 minutter siden):

Jeg ville spist det uansett. Såpass får jeg tåle. 

Hvordan ville du reagert om noen hadde beskyldt deg for å stjele i en butikk når du ikke har gjort det? 

Jeg hadde faktisk blitt sinna jeg! :regler:

førstedamen skrev (2 minutter siden):

Jeg ville spist det jeg likte, eventuelt en svært liten porsjon. 

Hvordan ville du reagert om det satt en ulv på verandaen din å ulte. 

Tror jeg ville ringt viltnemda eller NOAH  Men aller først hentet Mobilen! :foto:

Hvordan ville du reagert om du var ute og jogget og en fremmed plutselig snudde og løp etter deg?

• Liker 1
Skrevet
NonJuan skrev (Akkurat nå):

Jeg hadde faktisk blitt sinna jeg! :regler:

Tror jeg ville ringt viltnemda eller NOAH  Men aller først hentet Mobilen! :foto:

Hvordan ville du reagert om du var ute og jogget og en fremmed plutselig snudde og løp etter deg?

Hadde gått fra lett jogg til heftig gallopp 🎠

Hvordan hadde du reagert om en servitør snublet med kaffen i fanget på deg?

• Liker 1
Skrevet
Lacuna skrev (Akkurat nå):

Hadde gått fra lett jogg til heftig gallopp 🎠

Hvordan hadde du reagert om en servitør snublet med kaffen i fanget på deg?

😂  Jeg ville sagt.. "Å fy f*** det var like før noe ble kokt!  Kanskje du kunne tenke deg å dytte Tallerken også i fanget?"  😂

Hvordan ville du reagert om du fikk 200 kroner fra en helt fremmed person? 

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
NonJuan skrev (5 timer siden):

😂  Jeg ville sagt.. "Å fy f*** det var like før noe ble kokt!  Kanskje du kunne tenke deg å dytte Tallerken også i fanget?"  😂

Hvordan ville du reagert om du fikk 200 kroner fra en helt fremmed person? 

Hadde blitt ganske så paff :sjokkbla: og sakt nei, takk. Og gått videre og ikke skjønt noen ting.

Hvordan hadde du reagert om  du så en skoleelev ble mobbet langs skoleveien?

Gjest førstedamen
Skrevet
Athena79 skrev (6 timer siden):

Hadde blitt ganske så paff :sjokkbla: og sakt nei, takk. Og gått videre og ikke skjønt noen ting.

Hvordan hadde du reagert om  du så en skoleelev ble mobbet langs skoleveien?

Hadde nok tatt tak i mobberen, fulgt han hjem og gitt klar beskjed. Ville også tatt med den som ble mobbet, og fulgt han hjem etterpå. 

Hvordan ville du reagert om du var på fjellet, og et snøskred kom rett mot deg? 

Skrevet
førstedamen skrev (1 minutt siden):

Hadde nok tatt tak i mobberen, fulgt han hjem og gitt klar beskjed. Ville også tatt med den som ble mobbet, og fulgt han hjem etterpå. 

Hvordan ville du reagert om du var på fjellet, og et snøskred kom rett mot deg? 

Sett etter nærmeste store sten som man kunne få ly bak....  Og om jeg ble tatt av skredet laget en slags fosterstilling slik at man fikk en luftlomme. Men jeg ville aldri beveget meg i et slikt område uten en et løst snøre jeg kunne kaste ut... og holde igjen den ene enden

Hvordan ville du ha reagert dersom du snakket på tlf med din aller beste venn og dere legger på. Men din venns telefon slår seg ikke av. Du kan høre personen si noe negativt om deg, hvordan ville du reagere?

Skrevet

Hadde spurt hvorfor de sa det og gitt de muligheten til å komme med en forklaring. Jeg er ikke konfliktsky sånn sett. 

Hva ville du gjort om personen foran deg i kassen sitt kort ble avvist når de skulle handle varer for 200 kr?

Skrevet (endret)
Strange Doll skrev (2 timer siden):

Hadde spurt hvorfor de sa det og gitt de muligheten til å komme med en forklaring. Jeg er ikke konfliktsky sånn sett. 

Hva ville du gjort om personen foran deg i kassen sitt kort ble avvist når de skulle handle varer for 200 kr?

Min inntekt er svært begrenset som student, så pr nå hadde jeg ikke bidratt. Hadde jeg vært i jobb og hatt økonomi til å bidra, så hadde jeg gjort det. 

Hvordan hadde du reagert om eksen din plutselig sto på døra?

Endret av Lacuna
Skrevet
Lacuna skrev (1 minutt siden):

Min inntekt er svært begrenset som student, så pr nå hadde jeg ikke bidratt. Hadde jeg vært i jobb og hatt økonomi til å bidra, så hadde jeg gjort det med. 

Hvordan hadde du reagert om eksen din plutselig sto på døra?

Da hadde jeg ikke åpnet. 

Hvordan hadde du reagert om eksen til en venninne sjekket deg opp?

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
Strange Doll skrev (38 minutter siden):

Da hadde jeg ikke åpnet. 

Hvordan hadde du reagert om eksen til en venninne sjekket deg opp?

Hadde gitt klar beskjed, at jeg ikke var interessert.

Hvordan hadde du reagert om en venn som var samme kjønnet som deg, fortalte at han/hun var forelsket i deg?

Skrevet
Athena79 skrev (2 minutter siden):

Hadde gitt klar beskjed, at jeg ikke var interessert.

Hvordan hadde du reagert om en venn som var samme kjønnet som deg, fortalte at han/hun var forelsket i deg?

Hadde sagt at det er fint at personen er ærlig men at det ikke kommer til å skje noe mer. Men at vi så klart gjerne kan være venner videre. 

hvordan ville du reagert om du så noen som fyllekjørte ? 

Skrevet
Strange Doll skrev (4 timer siden):

Hadde sagt at det er fint at personen er ærlig men at det ikke kommer til å skje noe mer. Men at vi så klart gjerne kan være venner videre. 

hvordan ville du reagert om du så noen som fyllekjørte ? 

Definitivt rapportert det...!   

Hvordan ville du reagert om du svar på vei hjem sent en kveld etter en tur på byen. Du ser 2 jenter slåss for harde livet...  Plutselig skriker hun ene.. Det var hu der.. og peker på deg... ! 

Skrevet
NonJuan skrev (2 minutter siden):

Definitivt rapportert det...!   

Hvordan ville du reagert om du svar på vei hjem sent en kveld etter en tur på byen. Du ser 2 jenter slåss for harde livet...  Plutselig skriker hun ene.. Det var hu der.. og peker på deg... ! 

Da sier jeg bare en ting… RUN!! 

Hvordan ville du reagert om noen tydelig kjente deg men du aner ikke hvem de er?

Skrevet
Strange Doll skrev (Akkurat nå):

Da sier jeg bare en ting… RUN!! 

Hvordan ville du reagert om noen tydelig kjente deg men du aner ikke hvem de er?

Jeg hadde jattet med! "Jaaaa  Husker det som det var i går...  og han derre Arne da...  Husker du hvordan han kastet den ballen. Og på den festen...  Herremin jeg var så full da jeg...  Husker nesten ingenting.... men jeg er sikker på at Kari aldri glemmer hvordan Bjørnar tråkket i den bajsen og Erik som måtte pelle det ut for han, fordi Truls skulle ha de skoene til ball som var neste helg. Noe han hadde lovet Tore!"    <- ser du?   🤣

Hvordan ville du reagert om det kom en liten unge forbi deg og bare sparket deg i leggen og løp videre? 

Skrevet
NonJuan skrev (2 minutter siden):

Jeg hadde jattet med! "Jaaaa  Husker det som det var i går...  og han derre Arne da...  Husker du hvordan han kastet den ballen. Og på den festen...  Herremin jeg var så full da jeg...  Husker nesten ingenting.... men jeg er sikker på at Kari aldri glemmer hvordan Bjørnar tråkket i den bajsen og Erik som måtte pelle det ut for han, fordi Truls skulle ha de skoene til ball som var neste helg. Noe han hadde lovet Tore!"    <- ser du?   🤣

Hvordan ville du reagert om det kom en liten unge forbi deg og bare sparket deg i leggen og løp videre? 

det forundrer meg ikke😂 

Hadde sikkert tenkt «drittunge» inni meg men latt det gå 😅 liker ikke å kjefte på andre sine unger 😂 

Hvordan ville du reagert om noen spanderte en drink på byen?

Skrevet
Strange Doll skrev (4 minutter siden):

det forundrer meg ikke😂 

Hadde sikkert tenkt «drittunge» inni meg men latt det gå 😅 liker ikke å kjefte på andre sine unger 😂 

Hvordan ville du reagert om noen spanderte en drink på byen?

Takket høflig og spandert en tilbake.... ;)

Hvordan hadde du reagert hvis du skulle inn på en restaurant.... og rett utenfor var det parkert en hel haug med Motorsykler... men ved siden av var det plass til tre biler... du parkerer selvfølgelig lengst unna. Du forlater bilen... og går mot restauranten....  Så hører du et skikkelig smell.  Og du ser etter....  der har bilen din trillet ned og veltet alle Harley Davidsen syklene! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...