zemer Skrevet 31. august 2021 #1 Skrevet 31. august 2021 Jeg bruker det,men blir uglesett. Jobber på sykehus, og etter at ei kom syk på jobb så tok jeg munnbindet på igjen. Fikk kommentarer, er det ikke lov å beskytte seg selv lenger? Jeg er frivillig uvaksinert, men tenker som så at jeg er ikke den som vil ta smitte med hjem,og skulle jeg bli smittet så vil jeg stopper det der. Hva gjør det om jeg beskytter mine og dine? 2
nomore82 Skrevet 31. august 2021 #2 Skrevet 31. august 2021 Si følgende til de som ugleser deg: Da jeg ikke er vaksinert har jeg en høyere risiko for å bli smittet samt spre dette til andre. Så av respekt for dere ønsker jeg å bruke munnbind så godt jeg kan så jeg ikke risikere å smitte dere og fremstå som en større egoist enn dere allerede tror. Takk. 2
zemer Skrevet 31. august 2021 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2021 nomore82 skrev (1 minutt siden): Si følgende til de som ugleser deg: Da jeg ikke er vaksinert har jeg en høyere risiko for å bli smittet samt spre dette til andre. Så av respekt for dere ønsker jeg å bruke munnbind så godt jeg kan så jeg ikke risikere å smitte dere og fremstå som en større egoist enn dere allerede tror. Takk. Takk for bra ord. Føler litt at de nesten håper på at vi uvaksinerte blir døden nær.
Anbefalte innlegg